MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

Lul maar weer makkelijk mee. Je komt goed weg.

Stem bio er gewoon morgen uit.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 23:36 ----------

Meer mensen problemen morgen?

Voor mij is zaterdag ook niet ideaal namelijk. Dus misschien weekend als één dag zien?

Nah het liefst ga ik hier zo snel mogelijk doorheen. Woensdag heb ik namelijk al weer examen.
Zaterdag de dag verkorten tot 19 of 20.00 geen optie?Dan post je gewoon zondag ochtend het dag+nachtverhaal anders

Weekend als 1 dag zou denk ik geen slecht idee zijn. Langs een kant zou het ook jammer zijn omdat het spel stilaan een einde begint te bereiken en het nu dus extra spannend is :p

Ik werk van 6 tot kwart voor 6 dus heb moeite met spelen vandaag, ik zag al dat z1000 maar op mij moest stemmen. Ik hoop bijna dat de hoofdpiet mij heeft gekozen vannacht als t echt zulke onzin wordt

Zie dat Bio er nog in zit, en er een n*ger uit is.
Nice Unknown.

Maakt mij weinig uit hoe we t doen dit weekend.

Mocht ik straks dood zijn, misschien zijn er tenten afgebrand ofzo remi waardoor er toch nog minder geschoven is dan gedacht, kga nu ff de verhalen herlezen daarvoor :)

Hmm, in het eerste verhaal staat dat de tenten verdeeld zijn op alfabet...

1. Biobeast
2. Boddin
3. Golderado
4. Imbaatwork
5. Krimlo
6. Lloydatoni
7. Orgineel
8. Penose
9. Sanca
10. Unknowndbb
11. Wauter
12. Whami
13. Woopy
14. Z1000

Tentvolgorde ten tijde van de moord. Heb geen afgebrande tenten ofzo gezien (ff vluchtig doorgekeken dus kan gemist hebben maar denk t niet) dus dan zou t z1000 of woopy zijn...

Lastige keuze dan, met dag 1 of w/e dat de hoofdpiet nauwelijks door de schoorsteen past. Woopy --> BBW fanclub. Z1000 --> 50% vet volgens zijn profiel (zal niet waar zijn maar dat boeit niet)

Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrepen heb komt er deze voormiddag nog een nachtverhaal maar het volgende dagverhaal zal dan voor zondagavond zijn?

Krijgen we dat voormiddag gebeuren weer? Dacht dat we besloten hadden dat die termen niet bestaan :D

Laat in de ochtend hehe ^^ of een specifiek uur natuurlijk.

biobeast geloof me nou gvd. Ik heb op jorgyboy en whami gestemd. Moet ik nog duidelijker zijn.

Lolz, je switchte naar whami toen er nog maar een half uur over was en hij al gedoemd was dood te gaan. Jorgyboy stemde je alleen op toen niemand anders dat deed en toen hij eruit gestemd werd stemde je niet op hem.

En natuurlijk, als hoofdpiet zou jij niet weten dat zij n*gers zijn, kijk maar naar jimbooo :P

Whami had zichzelf makkelijk kunnen redden gister door de tenvolgorde te posten zoals ik net deed. Maar hij wist natuurlijk ook dat dat dan richting de hoofdpiet zou leiden...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.197
[FONT=Calibri, sans-serif]Nacht 5[/FONT]

Weekend, en dan toch in alle vroegte weer op. De Hoofdpiet vindt het maar niks. Erg veel inspiratie heeft hij ook niet trouwens, want hij stopt deze keer gewoon een pistool onder zijn Pietenmuts. Het is al de vijfde keer, hij begint al dat moorden stilaan beu te worden.
Sterker nog, hij heeft zelfs al wat sympathie gekregen voor sommige van de andere deelnemers. Het zijn simpele geesten, maar de meesten bedoelen het helemaal zo kwaad niet.

Het is nog ver voor de voormiddag als hij zijn tent open doet op weg naar zijn slachtoffer. Hij loopt rustig naar de tent van de man die gisteren ineens zo'n grote mond had: UnknownDBB.
Maar daar aangekomen staat er een man met een geweer voor diens tent. De Hoofdpiet houdt niet van mannen met geweren en besluit hem daarom maar dood te schieten.

De Jood ziet dit alles met een glimlach aan en ziet zijn kans schoon om de stem van de Hoofdpiet mee te pakken. Je moet het maar durven, maar na zovele succesvolle berovingen begint de Jood zich stilaan steeds belangrijker te voelen.

De Fag ondertussen, staat ergens zijn tijd te verdoen. Hij krijgt betrekkelijk weinig te zien, en zeker geen n*ger.

De Kampers beginnen langzaam wat door te krijgen want de volgende ochtend wordt er begonnen met een korte zoektocht naar wie er deze nacht is vermoord. Omdat er niet zo gek veel deelnemers meer over zijn hebben ze hem snel genoeg gevonden.
Als ze zijn lichaam zien gaat er toch een golf van ontzetting door de groep heen. Deze speler konden ze eigenlijk nog niet missen.

Wauter is dood.
Hij was de Kampbewaker.

Lolz, je switchte naar whami toen er nog maar een half uur over was en hij al gedoemd was dood te gaan. Jorgyboy stemde je alleen op toen niemand anders dat deed en toen hij eruit gestemd werd stemde je niet op hem.

En natuurlijk, als hoofdpiet zou jij niet weten dat zij n*gers zijn, kijk maar naar jimbooo :P

Whami had zichzelf makkelijk kunnen redden gister door de tenvolgorde te posten zoals ik net deed. Maar hij wist natuurlijk ook dat dat dan richting de hoofdpiet zou leiden...

Nee hoor ik heb gister op biobeast gestemd. De dag er voor oo imba. Die dagen ervoor op whami en jorgyboy. Dus lul niet slap.

Wtf waarom verdeeg je biobeast.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 10:18 ----------

Dus de cults proberen de aandacht van whami af te leiden naar een andere cult tijdens de stemming gisteren?

Geen idee.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.199
Dag eindigt gewoon om 22.00 uur trouwens. Dat is wat ik vantevoren heb gezegd, dus daar ga ik me ook maar aan houden.

Weet nog niet hoe ik het ga doen, maar heb al twee keer eerder een verhaal vanuit iemand anders huis geplaatst dus dat lukt vast nog wel een keer.

Woopy blijft erg stil op de achtergrond, hij zit al sinds een uur ofzo in dit topic te lezen zonder iets te zeggen.

Dus witten, zeg t maar, z1000 of woopy.

Jammer trouwens van wauter, maarja, vond het al lang duren voordat jij eruit ging :D

Terug
Naar boven