wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Meer mensen problemen morgen?
Voor mij is zaterdag ook niet ideaal namelijk. Dus misschien weekend als één dag zien?
Ik pas me aan aan de meerderheid.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor mij is zaterdag ook niet ideaal namelijk. Dus misschien weekend als één dag zien?
Geloof niet dat hij slecht is. Hij speelt het gewoon slecht. Alweer.

Krijgen we dat voormiddag gebeuren weer? Dacht dat we besloten hadden dat die termen niet bestaan![]()

Eens!Laat in de ochtend hehe ^^ of een specifiek uur natuurlijk.

biobeast geloof me nou gvd. Ik heb op jorgyboy en whami gestemd. Moet ik nog duidelijker zijn.
Lolz, je switchte naar whami toen er nog maar een half uur over was en hij al gedoemd was dood te gaan. Jorgyboy stemde je alleen op toen niemand anders dat deed en toen hij eruit gestemd werd stemde je niet op hem.
En natuurlijk, als hoofdpiet zou jij niet weten dat zij n*gers zijn, kijk maar naar jimbooo
Whami had zichzelf makkelijk kunnen redden gister door de tenvolgorde te posten zoals ik net deed. Maar hij wist natuurlijk ook dat dat dan richting de hoofdpiet zou leiden...
Dus de cults proberen de aandacht van whami af te leiden naar een andere cult tijdens de stemming gisteren?