Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

Woopy blijft erg stil op de achtergrond, hij zit al sinds een uur ofzo in dit topic te lezen zonder iets te zeggen.

Dus witten, zeg t maar, z1000 of woopy.

Jammer trouwens van wauter, maarja, vond het al lang duren voordat jij eruit ging :D

Je bent naief of een n*ger. Maar ga dan maar lekker op whoopy.

Maar ik kriig nu wel het vermoeden dat je een n*ger bent. Aangdzien je biobeast verdedigd en ik de rol weet van biobeast.

En hou zou jij de rol van biobeast weten dan, gister probeerde je whami al te verdedigen door op biobeast te stemmen (je zei net zelf dat je gister op biobeast ging :P )

Dus, kom maar met de hint naar biobeast...

Oke. Dit was wel te verwachten. Apart dat ik er nog niet eerder uitlag. Mijn laatste post zal deze zijn:

z1000 Biobeast 5:41
boddin krimlo=>whami 9:03 21:36
Biobeast z1000=>whami 9:15 20:44
wauter lloydatoni 10:21
golderado lloydatoni whami 10:31 14:02
woopy whami 13:29
sanca whami 13:33
lloydatoni whami=>biobeast 16:37 17:45
IMBA atwoork Biobeast 18:21
whami Biobeast=>unknowndbb 19:00 19:45
origneel unknowndbb=>whami 19:17 21:37
unknowndbb whami 20:22
Penose whami 21:13

Al diegene die niet op whami gestemt hebben zijn verdacht in mijn ogen. De stemmen na de bekendmaking van unknowndbb kan je niet meer betrouwen want daar zetten zeker ook nog cults tussen die zien dat het hopeloos was en er mee opgaan.

Als ik eerste personen zou ik lloydatoni en boddin aanpakken. Lloydatoni omdat hij opeens weer wat actiever is geworden sinds ik hem als cult heb verdacht en boddin wegens abnormaal gedrag. Anders is hij altijd heel actief en zit te zoeken achter hints voor cults en mensen te beschuldigen dat ze dom bezig zijn en nu niets. Tevens heeft hij gisteren ook voor het nachtverhaal gezegd dat krimlo zeker n*ger was en als het nachtverhaal dan online kwam bleek hij goed te zijn.

IMBA , z1000 en penose zijn volgens mij de andere van het team. Zal er wrs wel ergens nog eens naastzitten bij iemand maar dit lijkt me duidelijk.

Veel succes alvast ;)

Nauwelijks tijd vandaag. Z1000 heeft wel een punt met zijn stemmingen, kan natuurlijk ook tactiek zijn.
Iemand een beter idee?

En hou zou jij de rol van biobeast weten dan, gister probeerde je whami al te verdedigen door op biobeast te stemmen (je zei net zelf dat je gister op biobeast ging :P )

Dus, kom maar met de hint naar biobeast...

Iets met naar de maan gluren. Heb geen hint in het verhaal

Het is niet alsof er in dit uur veel gezegd is om op te reageren he... Gewoon het verhaal afwachten.

Zelf valt me nog steeds op hoe z1000 er Biobeast uit wil, en IMBA die er z1000 uit wil. Ik zou dus geneigd zijn 1 van deze 2 te kiezen. Ze gaan niet beide goed zijn.
Ik kom straks nog even online om mijn stem uit te brengen en ben dan de rest van de dag weg, zoals ik al zei.

De dag eindigt vandaag dus gewoon Alley? Okay, dan probeer ik voor 10u thuis te zijn om mijn stem te herzien :)

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 10:33 ----------

Never mind, ik ga (voorlopig) gewoon mee met z1000... Biobeast

Het is niet alsof er in dit uur veel gezegd is om op te reageren he... Gewoon het verhaal afwachten.

Zelf valt me nog steeds op hoe z1000 er Biobeast uit wil, en IMBA die er z1000 uit wil. Ik zou dus geneigd zijn 1 van deze 2 te kiezen. Ze gaan niet beide goed zijn.
Ik kom straks nog even online om mijn stem uit te brengen en ben dan de rest van de dag weg, zoals ik al zei.

De dag eindigt vandaag dus gewoon Alley? Okay, dan probeer ik voor 10u thuis te zijn om mijn stem te herzien :)

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 10:33 ----------

Never mind, ik ga (voorlopig) gewoon mee met z1000... Biobeast

Hehe eindelijk iemand met verstand.

Natuurlijk gaan de twee hoofdverdachten voor het zijn van hoofdpiet meteen op biobeast :P

Daarmee overtuig je niemand, iedereen weet al dat ik wit ben :P

Natuurlijk gaan de twee hoofdverdachten voor het zijn van hoofdpiet meteen op biobeast :P

Hoe ben ik hoofdverdachte? Omdat ik in het laatste uur niets gepost heb ???
Lees mijn posts terug. Ben al van begin af aan bezig met hints helpen oplossen en ik heb al drie rondes lang op whami de cult zitten stemmen.

Anyway, I'm out. Good luck vandaag :)

Biobeast

Hmm, in het eerste verhaal staat dat de tenten verdeeld zijn op alfabet...

1. Biobeast
2. Boddin
3. Golderado
4. Imbaatwork
5. Krimlo
6. Lloydatoni
7. Orgineel
8. Penose
9. Sanca
10. Unknowndbb
11. Wauter
12. Whami
13. Woopy
14. Z1000

Tentvolgorde ten tijde van de moord. Heb geen afgebrande tenten ofzo gezien (ff vluchtig doorgekeken dus kan gemist hebben maar denk t niet) dus dan zou t z1000 of woopy zijn...

Lastige keuze dan, met dag 1 of w/e dat de hoofdpiet nauwelijks door de schoorsteen past. Woopy --> BBW fanclub. Z1000 --> 50% vet volgens zijn profiel (zal niet waar zijn maar dat boeit niet)

Bump voor degene die het nog niet gezien hebben. Zoals jij remi, niet op biobeast stemmen :P

Bump voor degene die het nog niet gezien hebben. Zoals jij remi, niet op biobeast stemmen :P

En Bio is 110kg.

Maargoed weet niet of ik die schoorsteen als hint moet zien. M'n stem blijft staan.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 11:12 ----------

Hmm, in het eerste verhaal staat dat de tenten verdeeld zijn op alfabet...

1. Biobeast
2. Boddin
3. Golderado
4. Imbaatwork
5. Krimlo
6. Lloydatoni
7. Orgineel
8. Penose
9. Sanca
10. Unknowndbb
11. Wauter
12. Whami
13. Woopy
14. Z1000

Tentvolgorde ten tijde van de moord. Heb geen afgebrande tenten ofzo gezien (ff vluchtig doorgekeken dus kan gemist hebben maar denk t niet) dus dan zou t z1000 of woopy zijn...

Hoe kom je hierop? Waarom plaats je Z1000 en Woopy op plaats 13 en 14 terwijl ze plaats 7 en 9 hadden in de lijst?

Ik heb gewoon weinig tijd, ben druk bezig met school.. Ook ben ik bezig mijn voeding en training te perfectioneren daar kruipt heel wat tijd in. Binnenkort wil ik er staan.

Oke. Dit was wel te verwachten. Apart dat ik er nog niet eerder uitlag. Mijn laatste post zal deze zijn:

z1000 Biobeast 5:41
boddin krimlo=>whami 9:03 21:36
Biobeast z1000=>whami 9:15 20:44
wauter lloydatoni 10:21
golderado lloydatoni whami 10:31 14:02
woopy whami 13:29
sanca whami 13:33
lloydatoni whami=>biobeast 16:37 17:45
IMBA atwoork Biobeast 18:21
whami Biobeast=>unknowndbb 19:00 19:45
origneel unknowndbb=>whami 19:17 21:37
unknowndbb whami 20:22
Penose whami 21:13

Al diegene die niet op whami gestemt hebben zijn verdacht in mijn ogen. De stemmen na de bekendmaking van unknowndbb kan je niet meer betrouwen want daar zetten zeker ook nog cults tussen die zien dat het hopeloos was en er mee opgaan.

Als ik eerste personen zou ik lloydatoni en boddin aanpakken. Lloydatoni omdat hij opeens weer wat actiever is geworden sinds ik hem als cult heb verdacht en boddin wegens abnormaal gedrag. Anders is hij altijd heel actief en zit te zoeken achter hints voor cults en mensen te beschuldigen dat ze dom bezig zijn en nu niets. Tevens heeft hij gisteren ook voor het nachtverhaal gezegd dat krimlo zeker n*ger was en als het nachtverhaal dan online kwam bleek hij goed te zijn.

IMBA , z1000 en penose zijn volgens mij de andere van het team. Zal er wrs wel ergens nog eens naastzitten bij iemand maar dit lijkt me duidelijk.

Veel succes alvast ;)

Dan ga ik vandaag op lloydatoni

En Bio is 110kg.

Maargoed weet niet of ik die schoorsteen als hint moet zien. M'n stem blijft staan.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 11:12 ----------

Hoe kom je hierop? Waarom plaats je Z1000 en Woopy op plaats 13 en 14 terwijl ze plaats 7 en 9 hadden in de lijst?

Omdat in het openingsverhaal staat dat de tentverdeling op alfabetische volgorde is gedaan, behalve markrot, die kreeg tent 1 geloof ik omdat hij lastig deed. Dus dan zou z1000 tent 24 gehad hebben in het begin, en tijdens die moord dus tent 14, en woopy tent 13.

En nogmaals, het is niet biobeast, ga nou niet de personen volgen van wie we zo'n beetje zeker zijn dat ze n*ger zijn :)

woopy , laat zijn volgelingen alles voor hem doen, z1000 imo vandaag te actief voor de hoofdpiet en woopy is al het hele spel onzettend inactief vergeleken met voorgaande spellen.

Als je wilt dat de n*gers winnen, moet je zeker biobeast stemmen of op iemand stemmen op wie niemand anders gaat waardoor je net zo goed niet kan stemmen.

Ik geloof ook wel dat lloydatoni n*ger kan zijn, maar het is belangrijk dat we of de hoofdpiet of de jood eruit spelen vandaag.

Omdat in het openingsverhaal staat dat de tentverdeling op alfabetische volgorde is gedaan, behalve markrot, die kreeg tent 1 geloof ik omdat hij lastig deed. Dus dan zou z1000 tent 24 gehad hebben in het begin, en tijdens die moord dus tent 14, en woopy tent 13.

Klopt. zal er opnieuw naar kijken. Tx voor de headup

Wijzig mn stem alvast naar Niets
Enige vreemde is, is dat z1000 gewoon beweert de de fag te zijn. Indien hij dat niet is, waarom staat de echte fag dan niet op?
Het zou een tactiek kunnen zijn van z1000 om zo de fag te ontdekken zodat die in de nacht gekilled zou worden in de nacht en in dat geval zou z1000 n*ger zijn.

Maar zal opnieuw kijken naar de volgorde

woopy , laat zijn volgelingen alles voor hem doen, z1000 imo vandaag te actief voor de hoofdpiet en woopy is al het hele spel onzettend inactief vergeleken met voorgaande spellen.
.

Oke ik heb de lijst gewijzigd met het aantal levenden toen verhaal 3 verscheen met 15 sec. En toen zag de lijst er zo uit :

1. Biobeast
2. Boddin
3.Diaephi
4. Golderado
5. Imbaatwork
6. Krimlo
7. Lloydatoni
8. Orgineel
9. Penose
10. Sanca
11.Stefanovich
12. Unknowndbb
13. Wauter
14. Whami
15. Woopy
16. Z1000

Overigens had ik wel me twijfels bij Biobeast vanwege dit
Sterker nog, behalve Z1000 en Biobeast kon niemand de plastic bekertjes zelfs maar vasthouden.
Plastic bekertjes zijn wit, en dit betekent dat alleen de blanken de plastic bekertjes vast kunnen houden. Maar omdat z1000 zo zeker van z'n zaak was dacht ik dus dat deze hint fout was.
Indien bovenstaande lijst klopt en deze hint ook dan zou dat betekenen dat Woopy de hoofdpiet is en Z1000 de Jood. Hij zong ook meerder keren het liedje "en wie niet springt die is geen jood" maar nooit gedacht om dat srs te nemen aangezien ik dat te obvious vond:o

Terug
Naar boven