Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

Woopy

Z1000 moet sowieso slecht zijn of er is ergens een fout gemaakt door alley cat of hij loopt waarschijnlijk glashard te liegen

Woopy

Ik kan niks over mn rol zeggen, die is al duidelijk genoeg.

Hm oke, ben aan het einde wel benieuwd dan.

Terugkomend op de "zwarte ridder" die in verschillende verhalen genoemd wordt.

De film "Black Knight" is afgeleid van de film "A Knight in Camelot" waarin Woopi Goldberg speelt.

Dus nu zit iedereen weer op Woopy?

Hehe eindelijk iemand met verstand.

Heb jou gisteren ook gevolgd met Bio... Maakt mij dat nu ook verstandig? :p

Jezus Christus heel de ****ing dag in de befteling gelopen, ben haast dood.
Is zwaarder als cardio.

Ga voorlopig met Remi mee op Woopy, verder kijk ik nog wel.

Je bent behoorlijk overtuigd van jezelf.

Nee totaal niet eigenlijk. Na gister ben ik niet zo overtuigt meer, maar de fout die ik heb gemaakt is wel aan het licht gekomen en daardoor is de hint nu wel aannemelijk.

Maar je mag zelf ook met ideeën komen?

Nee totaal niet eigenlijk. Na gister ben ik niet zo overtuigt meer, maar de fout die ik heb gemaakt is wel aan het licht gekomen en daardoor is de hint nu wel aannemelijk.

Maar je mag zelf ook met ideeën komen?

Ik zie jou en lloyd nog steeds als evil.

z1000

Gaat er mij dat Woopy helemaal niet slecht is denk ik. Met een extra burgerkill zijn we verloren.

Klopt. Maar voor jou zou dan overblijven ik of llodatoni
Ik wordt het zoiezo niet, want ik ben niet evil en lloydatoni vind ik een grotere gok dan Woopy.. Jij niet?

Biobeast

Ik ga niet het risico lopen om een burger er uit te stemmen. Pls mensen geloof me. Je mag morgen als eerst op mij stemmen als ik niet gelijk hebt.

Biobeast is 100% evil. Echt waar

Biobeast

Ik ga niet het risico lopen om een burger er uit te stemmen. Pls mensen geloof me. Je mag morgen als eerst op mij stemmen als ik niet gelijk hebt.

Biobeast is 100% evil. Echt waar

Wil hier ook wel in meegaan, als er genoeg mee gaan voor de kill.

We kunnen het niet riskeren dat we er een burger uitstemmen vanavond en dat weten de n*gers ook. Geen reden die z1000 heeft om op biobeast te stemmen, geen enkele hint naar hem gepost. gewoon op woopy of z1000 gaan, liefst woopy tot nu toe.

Terug
Naar boven