- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus nu blijven woopy en z1000 voor hoofdpiet over, met een sterke hint tegen z1000 dat hij jood is.En laten we eerlijk zijn penose, 85kg bij 1m65 is ook niet licht, is gewoon een zware midget...

Oke ik heb de lijst gewijzigd met het aantal levenden toen verhaal 3 verscheen met 15 sec. En toen zag de lijst er zo uit :
1. Biobeast
2. Boddin
3.Diaephi
4. Golderado
5. Imbaatwork
6. Krimlo
7. Lloydatoni
8. Orgineel
9. Penose
10. Sanca
11.Stefanovich
12. Unknowndbb
13. Wauter
14. Whami
15. Woopy
16. Z1000
Overigens had ik wel me twijfels bij Biobeast vanwege dit
Plastic bekertjes zijn wit, en dit betekent dat alleen de blanken de plastic bekertjes vast kunnen houden. Maar omdat z1000 zo zeker van z'n zaak was dacht ik dus dat deze hint fout was.
Indien bovenstaande lijst klopt en deze hint ook dan zou dat betekenen dat Woopy de hoofdpiet is en Z1000 de Jood. Hij zong ook meerder keren het liedje "en wie niet springt die is geen jood" maar nooit gedacht om dat srs te nemen aangezien ik dat te obvious vond![]()
Diaephi had het niet eens door, hij rende in de richting van het geluid. 15 seconden later stond hij hijgend en puffend te rusten tegen een kruis. Vanachter dat kruis kwam een schim tevoren die Diaephi een zak pepernoten gaf om wat op krachten te komen. Dit nam hij natuurlijk dankbaar in ontvangst en hij begon gulzig te eten. Na een halve zak bedacht hij zich dat er toch wel een wat eigenaardige smaak aan zat.
Hij pakte een wc-rol uit zijn jutezak en ritste zijn tent open.
Hij liep schuin het hele terrein over op weg naar de toiletten. De toiletrol prominent in zijn handen. Onderweg kwam hij wat kampers tegen die hij vriendelijk gedag zei.
Zo tegen het einde van het spel lijkt me trouwens de jood eruit net zo belangrijk als hoofdpiet eruit.
Klein cult treintje met jodenstemmen erbij kan de ophanging van hoofdpiet tegen gaan.
Voor nu twijfel ik tussen woopy en z1000. Waarbij z1000 mijn voorkeur heeft
Iedereen is echt zo blind als wat. Lees 100% zeker dat biobeast is.
Maarja, iedereen is blind. Dus ik stem dan ook maar op whoopy
WoopyZonder spelfout graag, anders telt die niet.
En je weet dat het Bio is omdat? Je bent de fag (beweer je) dan zie je toch alleen of ie zwart is of niet.