XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

Is jouw stem nu woopy Remi ?

Idd, lijkt wel dat z1000 een redelijk grote kans heeft jood te zijn, dan zou woopy overblijven als opperpiet. Natuurlijk niet 100% zekerheid, maar biobeast is t iig niet.

Wat was de hint tegen woopy ?

Hmm, een combinatie van eerdere pagina's, in één van de laatste verhalen kruist de hoofdpiet het hele terrein op weg naar het sanitaire gebouw om z'n kill op krimlo te plegen. In het openingsverhaal staat dat de tenten op alfabetische volgorde zijn bezet door de deelnemers en dat iedereen opschuift zodra iemand dood is. Dat laat woopy op plaats 13 en z1000 op plaats 14 ten tijde van de krimlo moord. De enige 2 tenten waarbij de hoofdpiet het hele terrein moet kruisen om bij het sanitaire gebouw te komen.

Gister dachten we dat het whami was, maar hadden mazzeltje dat hij toch n*ger was :D dus nu blijven woopy en z1000 voor hoofdpiet over, met een sterke hint tegen z1000 dat hij jood is.

Scherp..
Maar z1000 heeft een vetpercentage van >50.
En woopy weegt maar 85

Dus z1000 is wel te groot voor schoorsteen en woopy niet echt... .?

Jah, maar woopy is weer lid van BBW fanclub...

En woopy doet aan strongman zooi geloof ik.

Lastig om alle hints in precies dezelfde richting te leiden, weet niet hoe serieus sommigen zijn en hoe we anderen moeten interpreteren etc.

Ik zelf neig toch meer naar z1000 hoor.

Ik zelf neig toch meer naar z1000 hoor.

Maar z1000 heeft weer deze hint tegen zich:

''Hierna was het de beurt aan Unknown, Penose, Stefanovich en Z1000 die luidkeels `En wie niet springt die is geen Jood` ten gehore brachten.''

Dus één van de 3 levenden is dan jood imo...

-----

Moeten iets met deze hint dan zien te vinden:

''
[FONT=Calibri, sans-serif]Diaephi had het niet eens door, hij rende in de richting van het geluid. 15 seconden later stond hij hijgend en puffend te rusten tegen een kruis. Vanachter dat kruis kwam een schim tevoren die Diaephi een zak pepernoten gaf om wat op krachten te komen''

-----

Deze hint zegt ook iets in de richting van 1 van de 2 personen is een jood:
[/FONT]
''De mannen die het voortouw namen waren Biobeast en Z1000. Beide begrepen ze al snel dat er met ´spoor´ een treinrails bedoeld werd. En ook dat die trein dus naar een bergtop moest leiden.
''

-----

Nog ff verder kijken.

off topic
die betekent gewoon dat ik nog dik ben en snel buiten adem en ik nog ff door moet cutten :trollface:

En laten we eerlijk zijn penose, 85kg bij 1m65 is ook niet licht, is gewoon een zware midget...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.231
Ik hoop echt dat ik de stemming vandaag een beetje ga kunnen volgen. Ga nu weg en heb alleen een telefoon met (een waarschijnlijk slechte) internetverbinding bij me.

Verhaal komt er waarschijnlijk sowieso niet, maar hoop de uitslag er wel op te kunnen zetten vanavond.

Oke ik heb de lijst gewijzigd met het aantal levenden toen verhaal 3 verscheen met 15 sec. En toen zag de lijst er zo uit :

1. Biobeast
2. Boddin
3.Diaephi
4. Golderado
5. Imbaatwork
6. Krimlo
7. Lloydatoni
8. Orgineel
9. Penose
10. Sanca
11.Stefanovich
12. Unknowndbb
13. Wauter
14. Whami
15. Woopy
16. Z1000

Overigens had ik wel me twijfels bij Biobeast vanwege dit

Plastic bekertjes zijn wit, en dit betekent dat alleen de blanken de plastic bekertjes vast kunnen houden. Maar omdat z1000 zo zeker van z'n zaak was dacht ik dus dat deze hint fout was.
Indien bovenstaande lijst klopt en deze hint ook dan zou dat betekenen dat Woopy de hoofdpiet is en Z1000 de Jood. Hij zong ook meerder keren het liedje "en wie niet springt die is geen jood" maar nooit gedacht om dat srs te nemen aangezien ik dat te obvious vond:o

Is jouw stem nu woopy Remi ?

Ja Woopy

Wat was de hint tegen woopy ?

Zie hierboven. Er zijn er 2.

In verhaal nacht 3 wordt gesproken over de 15 seconden namelijk:

Diaephi had het niet eens door, hij rende in de richting van het geluid. 15 seconden later stond hij hijgend en puffend te rusten tegen een kruis. Vanachter dat kruis kwam een schim tevoren die Diaephi een zak pepernoten gaf om wat op krachten te komen. Dit nam hij natuurlijk dankbaar in ontvangst en hij begon gulzig te eten. Na een halve zak bedacht hij zich dat er toch wel een wat eigenaardige smaak aan zat.

Als je kijkt naar de lijst (bovenstaande citaat) dan zie je dat Woopy staat op nummer 15 ten tijde van de moord.
In verhaal van nacht 4 staat het volgende :
Hij pakte een wc-rol uit zijn jutezak en ritste zijn tent open.
Hij liep schuin het hele terrein over op weg naar de toiletten. De toiletrol prominent in zijn handen. Onderweg kwam hij wat kampers tegen die hij vriendelijk gedag zei.

Als je kijkt naar de lijst op alfabetische volgorde ten tijde van dit verhaal was het :

1. Biobeast
2. Boddin
3. Golderado
4. Imbaatwork
5. Krimlo
6. Lloydatoni
7. Orgineel
8. Penose
9. Sanca
10. Unknowndbb
11. Wauter
12. Whami
13. Woopy
14. Z1000

En zoals je onderstaand ziet bevinden alleen tent 13 en 14 zich schuin tegenover de toiletten :

5aqpdv.jpg

Het is eigenlijk precies dezelfde uitleg voor whami. Echter had ik toen geen rekening gehouden met dat de deelnemers op alfabetische volgorde verdeeld waren (zoals gezegd in het startverhaal) en ik nam dus de verdeling van de lijst aan zoals die weergegeven was in de OP.
Heel toevallig dat Whami ook in dat plaatje paste en had dan mazzel dat hij de n*ger was, maar zoals Golderado terecht opmerkte moest het op alfabetische volgorde gedaan worden en dan komt Woopy eruit als Hoofdpiet.

Z1000 is dan hoogstwaarschijnlijk de jood.

Zo tegen het einde van het spel lijkt me trouwens de jood eruit net zo belangrijk als hoofdpiet eruit.
Klein cult treintje met jodenstemmen erbij kan de ophanging van hoofdpiet tegen gaan.

Voor nu twijfel ik tussen woopy en z1000. Waarbij z1000 mijn voorkeur heeft

Zo tegen het einde van het spel lijkt me trouwens de jood eruit net zo belangrijk als hoofdpiet eruit.
Klein cult treintje met jodenstemmen erbij kan de ophanging van hoofdpiet tegen gaan.

Voor nu twijfel ik tussen woopy en z1000. Waarbij z1000 mijn voorkeur heeft

Klopt. Maar indien z1000 de jood is en we stemmen op hem dan zal die z'n stemmen alsnog gebruiken om te overleven, dus in die zin maakt het geen verschil.

Alle burgers moeten gewoon op Woopy stemmen. Indien we verdeeld gaan stemmen verliezen we en indien we er naast zitten met woopy verliezen we ook, maar ik wil dat risico best nemen.

biobeast

Precies, moeten gewoon op woopy, zien we meteen wie allemaal op biobeast stemmen en dat zullen wel degene zijn die de meeste van ons op de n*ger-kans-lijst hebben staan :)

Iedereen is echt zo blind als wat. Lees 100% zeker dat biobeast is.

Maarja, iedereen is blind. Dus ik stem dan ook maar op whoopy

Iedereen is echt zo blind als wat. Lees 100% zeker dat biobeast is.

Maarja, iedereen is blind. Dus ik stem dan ook maar op whoopy

Zonder spelfout graag, anders telt die niet.

En je weet dat het Bio is omdat? Je bent de fag (beweer je) dan zie je toch alleen of ie zwart is of niet.

Terug
Naar boven