MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

• Topic Starter Topic Starter
Kan de jager niet iemand kiezen om het wapen aan te geven na zijn dood?

Verkleint de kans dat het naar een bad guy of inactieveling gaat. En vergroot bovendien de kans dat het naar mij gaat. :cool:

Hmm, da's eigenlijk een beter en makkelijker idee dan hoe ik het had. :p
Ik pas het aan ;)

Jongens, ik moet nog 2 uur gevuld krijgen op het werk. Help es wat :o

Aan de mensen die aan het werk zijn en waarbij de tijd iets te traag vooruit gaat; uit welke TOP-hit van het moment komen deze lyrics? (uiteraard geen google gebruiken)

I never hit so hard in love
All I wanted was to break your walls
All you ever did was wreck me
Yeah, you, you wreck me

Diegene die het juist raad, mag een nieuwe doen.

Ik heb al in maanden geen radio meer gehoord dus echt geen idee :(

Ik heb al in maanden geen radio meer gehoord dus echt geen idee :(

Hmm, dat is minder :o
Zeker als je de enige speler bent.

Oké, over welk lied heb ik het, als ik zeg dat het gaat over een zanger die aan zijn moeder opbiecht dat hij een man heeft vermoord?

Ik zat zo eens te denken Woopmans, als de Kok nou de Yeti uitnodigt. Dan heeft de Yeti daarna toch zeker geen honger meer?

Dus dan gaat de nachtelijke kill niet door en weet de Kok daarna wie de Yeti is. Zodat we die dan de dag erna uit kunnen stemmen en zo het spel kunnen winnen.

En die lyrics zeggen me helemaal niks.

Ik zat zo eens te denken Woopmans, als de Kok nou de Yeti uitnodigt. Dan heeft de Yeti daarna toch zeker geen honger meer?

Dus dan gaat de nachtelijke kill niet door en weet de Kok daarna wie de Yeti is. Zodat we die dan de dag erna uit kunnen stemmen en zo het spel kunnen winnen.

Nee, want de yeti zou dan weten wie de kok is, maar niet omgekeerd. De kok nodigt namelijk zomaar wat mensen uit die dan bij hen komen eten. Weet hij veel of die dan cult of jager of weet ik wat is. De uitgenodigde zou daarintegen echter behoorlijk achterlijk moeten zijn om niet te beseffen dat hij op dat moment bij de kok zit!

Ingeval de kok de yeti uitnodigt (of de zombie), dan gaat die yeti (of zombie) gewoon na zijn 2 maaltijden even moeten kotsen tussen zijn squat setjes door.

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 15:38 ----------

De vraag is natuurlijk: wat als de jager de kok beschermt terwijl romeo en julia op visite zijn en de zombie romeo wil opeten terwijl de yeti julia wil opeten, met de zombie hunter die om het hoekje op zombie romeo zit te wachten terwijl de toerist een foto van de kok maakt ???

[Link niet meer beschikbaar]

WIN!

Misschien iets te gemakkelijk, iets moeilijker nu:

De titel van het nummer is een mentale ziekte waaraan de zanger leed, een manische depressie die uiteindelijk ook zijn dood is geworden, veel te vroeg. In het nummer wordt het duidelijk wat de ziekte inhoudt: zijn humeur gaat op en neer, van positief naar depressief.

(Zanger is ook goed ;) )

Jou ook al niet? Boys, beetje schandelijk!

Nee, want de yeti zou dan weten wie de kok is, maar niet omgekeerd. De kok nodigt namelijk zomaar wat mensen uit die dan bij hen komen eten. Weet hij veel of die dan cult of jager of weet ik wat is. De uitgenodigde zou daarintegen echter behoorlijk achterlijk moeten zijn om niet te beseffen dat hij op dat moment bij de kok zit!

Ingeval de kok de yeti uitnodigt (of de zombie), dan gaat die yeti (of zombie) gewoon na zijn 2 maaltijden even moeten kotsen tussen zijn squat setjes door.

Maar als de nachtelijke kill van de Yeti niet doorgaat omdat hij nog vol zit van zijn maaltijd bij de kok, dan weet de kok wel wie de Yeti is omdat hij weet wie hij uit heeft genodigd.

Eigenlijk wordt het dan dus een soort heks rol.
De vraag is natuurlijk: wat als de jager de kok beschermt terwijl romeo en julia op visite zijn en de zombie romeo wil opeten terwijl de yeti julia wil opeten, met de zombie hunter die om het hoekje op zombie romeo zit te wachten terwijl de toerist een foto van de kok maakt ???
De toerist krijgt dan te horen dat de Kok goed is.
De jager en de kok brengen het er allebei zonder kleerscheuren van af.
De kill van de Yeti gaat voor de kill van de zombie zodat Romea en Julia beide sterven (want zijn in feite één persoon).
De zombie-hunter heeft dus dikke pech aangezien er geen zombie is om te killen.

Kurt Cobain?

Maar als de nachtelijke kill van de Yeti niet doorgaat omdat hij nog vol zit van zijn maaltijd bij de kok, dan weet de kok wel wie de Yeti is omdat hij weet wie hij uit heeft genodigd.
Ooooooooooooooooooooooooh!

Hmm, maar is denk ik geen goed idee. Het zou dan ook veel te makkelijk voor de kok zijn om mensen in zijn stem mee te krijgen aangezien velen al zullen weten wie hij is. Dan is de fun er snel af :p

Dacht ik ook aan, maar kan er zo meteen geen nr op plakken.

Kurt Cobain it is! Nummer: Lithium

Nieuwe?

Kurt Cobain it is! Nummer: Lithium

Nieuwe?
Dan klopte zelfs het nummer waar ik stiekem aan dacht.
En google heeft me geleerd dat die eerste van jou Wrecking Ball van Miley Cyrus was. Schaam me er niet voor dat ik dat niet wist.

@Woopmans
We gaan naar de Maan. Van Samson en Gert natuurlijk.

Heerlijke plaat man!

Dan klopte zelfs het nummer waar ik stiekem aan dacht.
En google heeft me geleerd dat die eerste van jou Wrecking Ball van Miley Cyrus was. Schaam me er niet voor dat ik dat niet wist.

@Woopmans
We gaan naar de Maan.

Heerlijke plaat man!

Correct! Jouw beurt.

Geniale plaat van de beste Nederlandse artiesten ooit (het is een duo) over de ontdekker van Amerika.

Terug
Naar boven