Fitness Seller

Forumgame 23: Nog meer wit!

• Topic Starter Topic Starter
Ben ook weer IN! Vanaf volgende week zaterdag (als ik er dan nog inzit) zal ik waarschijnlijk niet meer 's-avond actief mee kunnen doen maar wel 's-middags nog.

Hmm. Romeo & Julia back in :)

BAM !

20 in ieder geval al gehaald.

(en die BAM is niet als in bomgordel BAM...)

BOEM!

Aan de andere kant van de lawine klinkt een doffe knal. Niet veel later lijkt het wel te gaan sneeuwen, maar het is geen sneeuw. Het zijn stukjes wol!

Het was Tremendes die zichzelf heeft opgeblazen in het midden van een kudde nietsvermoedende schapen. Hij was er van overtuigd dat zij begonnen waren met op hem te stemmen. "Tremèèèèèèèèndes, Tremèèèèèèèèèèèèndes", hoorde hij hun roepen.

Tremendes is dood.
Hij was zelfmoordterrorist in een ander spel

De schapen zijn dood.
Halal food for everyone!

toen ik de eerste paar regels las, dacht ik dat het een spel gebaseerd op de donner party ging worden.
Maar zoals gezegd in uiteraard. Gelijk al een karma ronde voor iedereen gegeven.

BOEM!

Aan de andere kant van de lawine klinkt een doffe knal. Niet veel later lijkt het wel te gaan sneeuwen, maar het is geen sneeuw. Het zijn stukjes wol!

Het was Tremendes die zichzelf heeft opgeblazen in het midden van een kudde nietsvermoedende schapen. Hij was er van overtuigd dat zij begonnen waren met op hem te stemmen. "Tremèèèèèèèèndes, Tremèèèèèèèèèèèèndes", hoorde hij hun roepen.

Tremendes is dood.

De schapen zijn dood.
Halal food for everyone!

:roflol:

Beloven weer mooie verhalen te worden.

BOEM!

Tremendes is dood.

De schapen zijn dood.
Halal food for everyone!

dat dere fantasy :roflol:

Er mag eigenlijk wel weer een zelfmoordterrorist in het spel zitten. Is een leuke rol die voor wat frustratie zorgt :)

Als men op dezelfde manier met het wapen van de jager omspringt als in mijn laatste spel, hebben we een zelfmoordterrorist :p

BOEM!

Tremendes is dood.

De schapen zijn dood.
Halal food for everyone!

Als men op dezelfde manier met het wapen van de jager omspringt als in mijn laatste spel, hebben we een zelfmoordterrorist :p

Krachtige rollen voor de burgers draaien inderdaad meestal fout uit. Als de burgers er nu in slagen van één of twee keer zo'n rol goed te benutten kunnen ze wel winnen al kan ik moeilijk de invloed van de zombies hierbij in mee calculeren.

Je bent in!

Kan de jager niet iemand kiezen om het wapen aan te geven na zijn dood?

Verkleint de kans dat het naar een bad guy of inactieveling gaat. En vergroot bovendien de kans dat het naar mij gaat. :cool:

Ik amuseer me al rot hier en we zijn zelfs nog niet eens begonnen, this gone be good :D

Terug
Naar boven