MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

Als ik vorige pg's leest lijkt het tussen Jimboo en Sanca te zullen gaan. Weten we al meteen de namen van 2 burgers :roflol:

sanca en daephi zijn de twee leden met een baard stelletje mong*len, maar stem vooral op mij :rolleyes:

Op wie stemmen we?

sanca en daephi zijn de twee leden met een baard stelletje mong*len, maar stem vooral op mij :rolleyes:
Sanca was wel degene die de baardhint opperde. Had een ander vast ook vanzelf gedaan, maar hoe dan ook niet logisch voor hem om te doen.
Want zelfs als hij hem naar Diaephi zou sturen zou hij zelf daarna aan de beurt zijn.

Sanca was wel degene die de baardhint opperde. Had een ander vast ook vanzelf gedaan, maar hoe dan ook niet logisch voor hem om te doen.
Want zelfs als hij hem naar Diaephi zou sturen zou hij zelf daarna aan de beurt zijn.

Dus moeten we Diaephi stemmen. Lijkt me logisch

verdomme, kan die baarthint niet terug vinden.. loopt de hele tijd vast.
karma voor diegene die zo lief is..

Waarom zie ik nergens iets over baarden ?

Of staat dat in een ander verhaal ?

Bij mij loopt ook alles vast, op de vorige pagina.

degene die de baardhint serieus nemen twijfel ik alweer echt aan, vorige game ook al die onzin richting sanca. nu richting sanca én mij weer

Is er al een overzicht van de stemmen ? De vorige pagina loopt bij mij ook vast

rondje karma jongens, komop zit bijna op 400,

ik kijk straks wel even of er iets verandert ofzo, vindt jimboo nog wel plausibel, snap niet dat die in die baardhint zou trappen, heeft toch al vaker gespeeld

Kan nu weer in het topic, Wtf is er met die pagina

rondje karma jongens, komop zit bijna op 400,

ik kijk straks wel even of er iets verandert ofzo, vindt jimboo nog wel plausibel, snap niet dat die in die baardhint zou trappen, heeft toch al vaker gespeeld

ga ik in mee dus

jimboo

degene die de baardhint serieus nemen twijfel ik alweer echt aan, vorige game ook al die onzin richting sanca. nu richting sanca én mij weer
Nou ja, er staat wel duidelijk dat niet iedereen met een baard even onschuldig is. En het was nota bene Sanca zelf die erover begonnen is.

Tot tien uur tot er gestemd kan worden toch?

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 20:40 ----------

Als Jimbooo een goede is, weten we in ieder geval wie er bij de slechte hoort.. Al met al geen verkeerde tactiek om hem eruit te stemmen..

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 20:41 ----------

Dus bij deze in op jimbooo

Waarom gaat er niemand mee op Z1000?
De hint van vorige game was toch duidelijk...?

Die van de bitches, slaat toch duidelijk op negertaal...
De yeti is duidelijk een n*ger.

Terug
Naar boven