Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sanca was wel degene die de baardhint opperde. Had een ander vast ook vanzelf gedaan, maar hoe dan ook niet logisch voor hem om te doen.sanca en daephi zijn de twee leden met een baard stelletje mong*len, maar stem vooral op mij![]()
Sanca was wel degene die de baardhint opperde. Had een ander vast ook vanzelf gedaan, maar hoe dan ook niet logisch voor hem om te doen.
Want zelfs als hij hem naar Diaephi zou sturen zou hij zelf daarna aan de beurt zijn.
ja idd, ieder spel is het zelfde
Ik ben nog niet ontslaan in een week tijd hoor.

rondje karma jongens, komop zit bijna op 400,
ik kijk straks wel even of er iets verandert ofzo, vindt jimboo nog wel plausibel, snap niet dat die in die baardhint zou trappen, heeft toch al vaker gespeeld
Nou ja, er staat wel duidelijk dat niet iedereen met een baard even onschuldig is. En het was nota bene Sanca zelf die erover begonnen is.degene die de baardhint serieus nemen twijfel ik alweer echt aan, vorige game ook al die onzin richting sanca. nu richting sanca én mij weer
Waarom gaat er niemand mee op Z1000?
De hint van vorige game was toch duidelijk...?
Die van de bitches, slaat toch duidelijk op negertaal...
De yeti is duidelijk een n*ger.