Fitness Seller

Forumgame 23: Nog meer wit!

Wel markant dat de stemming eerst vrij duidelijk sanca aangaf en er dan opeens naar jimbooo word geswitcht.

Wel markant dat de stemming eerst vrij duidelijk sanca aangaf en er dan opeens naar jimbooo word geswitcht.

tja, heb de eerste stemming niet eens gezien... kan niet op die pagina's komen.
mijn stem is puur strategisch, ik heb namelijk geen flauw benul.
ik hoor een drietal namen, waarvan er 2 duidelijk tegen jimbooo zijn.
laat ik daarin meegaan, als jimbooo eruit ligt weet ik in ieder geval de rol van die andere twee.
maak mezelf hier enigzins ook mee verdacht natuurlijk, maar dat is het risico nu eenmaal.

Woopy weet echt wel ben dan zo een duidelijke baardenhint, dus sanca is zowiezo niet slecht.

Jimbooo is voor mij goed, maar weet wel niet goed waarom hem?

Uiteraard hebben we nu weer geen cult te pakken, nu gaat het er gewoon om wie je er het liefst in houdt en wie je de grootste eikel vind, zodus: z1000 :)

gvd nu weet ik het ook niet meer, maar laat em zolang op jimboo staan maar al is het maar om mezelf te redden

Heb zojuist getraind en nu even alles lezen na het douchen

Oké, boys, ik denk dat het vrij duidelijk is dat we zowel met Sanca als met Jimbooo op een burger zitten.

Slimste lijkt me dan om te veranderen. Kans is groot dat we opnieuw op een burger stemmen, maar ze is in ieder geval toch al verkleint van 1/25 naar 1/23. Dus, at random, Whami? z1000? De stille Unknown? De Jorgyboy die iedereen een andere kant uit wilt duwen? Penose die veel leest, maar niet post?

Bah, dit wordt weer een pure gok.

Jorgyboy

Oké, boys, ik denk dat het vrij duidelijk is dat we zowel met Sanca als met Jimbooo op een burger zitten.

Slimste lijkt me dan om te veranderen. Kans is groot dat we opnieuw op een burger stemmen, maar ze is in ieder geval toch al verkleint van 1/25 naar 1/23. Dus, at random, Whami? z1000? De stille Unknown? De Jorgyboy die iedereen een andere kant uit wilt duwen? Penose die veel leest, maar niet post?

:rolleyes:

Lijkt me duidelijk.

Penose:)

Zag je naam een paar x voorbij komen, verder niet gezien dat er iemand op je gestemd had. Zo ver kan ik helaas ook niet terug kijken.

Dat telt alleen als de naam vetgedrukt is, ik dacht al dat ik een hoop tegenstemmen had gemist

Hoe komt het eigenlijk dat die ene pagina blijft vast hangen ?

Hoe denk je over Diaephi? De baardhint staat. De mensen die op Jimbooo gingen zijn dan dus de mensen die hem verdedigen.

Konden we maar op Markrot stemmen ...

Hoe denk je over Diaephi? De baardhint staat. De mensen die op Jimbooo gingen zijn dan dus de mensen die hem verdedigen.

Konden we maar op Markrot stemmen ...

Ik zeg het je, ik acht de kans miniem (zoniet onbestaande) dat Woopy in de eerste dag zo'n duidelijke hint geeft naar een cult ... Dat risico gaat hij toch niet nemen?

Graag iets met een dikke bebaarde man in een steegje

Jij vraagt om een hint naar jezelf zodat als die hint er straks in staat je kan zeggen dat je daar vantevoren om gevraagd had.

Daar trap ik dus niet in, vriend.

Ik zeg het je, ik acht de kans miniem (zoniet onbestaande) dat Woopy in de eerste dag zo'n duidelijke hint geeft naar een cult ... Dat risico gaat hij toch niet nemen?

Alley gelooft dit pleidooi toch niet, maar see for yourself

Ja maar ik zie ook niemand jimbooo echt verdedigen dus t is sowieso geen yeti. Cult wss ook niet.

Woopy weet echt wel ben dan zo een duidelijke baardenhint, dus sanca is zowiezo niet slecht.

Jimbooo is voor mij goed, maar weet wel niet goed waarom hem?

proberen jullie nu indirect jimbooo te redden? :P

nee srs ik denk idd ook niet dat hij slecht is, zou dan wel meer weerstand zijn geweest,

ik vindt niks eigelijk plausibel nu, is ook niemand die echt duidelijk iets aan het verdedigen is, slim stil wellicht? en wie is er slim, ik denk unknowndbb dan? al moet ik zeggen dat alley wel door blijft drammen op de baardhint, daarom zet ik de stem toch maar op alleycat

Terug
Naar boven