wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel markant dat de stemming eerst vrij duidelijk sanca aangaf en er dan opeens naar jimbooo word geswitcht.
Wel markant dat de stemming eerst vrij duidelijk sanca aangaf en er dan opeens naar jimbooo word geswitcht.
Ja maar ik zie ook niemand jimbooo echt verdedigen dus t is sowieso geen yeti. Cult wss ook niet.
Punt heb je daar, hij verdedigt zichzelf ook niet echt?
En Sanca is ook vrij stil, denkt de strijd al gewonnen te hebben...

Ik heb nog geen enkel stem op mij gezien dus waarom zou ik mezelf dan gaan verdedigen ?!
Oké, boys, ik denk dat het vrij duidelijk is dat we zowel met Sanca als met Jimbooo op een burger zitten.
Slimste lijkt me dan om te veranderen. Kans is groot dat we opnieuw op een burger stemmen, maar ze is in ieder geval toch al verkleint van 1/25 naar 1/23. Dus, at random, Whami? z1000? De stille Unknown? De Jorgyboy die iedereen een andere kant uit wilt duwen? Penose die veel leest, maar niet post?

Zag je naam een paar x voorbij komen, verder niet gezien dat er iemand op je gestemd had. Zo ver kan ik helaas ook niet terug kijken.
Hoe denk je over Diaephi? De baardhint staat. De mensen die op Jimbooo gingen zijn dan dus de mensen die hem verdedigen.Oké, boys, ik denk dat het vrij duidelijk is dat we zowel met Sanca als met Jimbooo op een burger zitten.
Slimste lijkt me dan om te veranderen. Kans is groot dat we opnieuw op een burger stemmen, maar ze is in ieder geval toch al verkleint van 1/25 naar 1/23. Dus, at random, Whami? z1000? De stille Unknown? De Jorgyboy die iedereen een andere kant uit wilt duwen? Penose die veel leest, maar niet post?
Hoe denk je over Diaephi? De baardhint staat. De mensen die op Jimbooo gingen zijn dan dus de mensen die hem verdedigen.
Konden we maar op Markrot stemmen ...
Graag iets met een dikke bebaarde man in een steegje
Jij vraagt om een hint naar jezelf zodat als die hint er straks in staat je kan zeggen dat je daar vantevoren om gevraagd had.
Daar trap ik dus niet in, vriend.
Ik zeg het je, ik acht de kans miniem (zoniet onbestaande) dat Woopy in de eerste dag zo'n duidelijke hint geeft naar een cult ... Dat risico gaat hij toch niet nemen?
Ja maar ik zie ook niemand jimbooo echt verdedigen dus t is sowieso geen yeti. Cult wss ook niet.
Woopy weet echt wel ben dan zo een duidelijke baardenhint, dus sanca is zowiezo niet slecht.
Jimbooo is voor mij goed, maar weet wel niet goed waarom hem?