AndroidHealthClinic

Forumgame 23: Nog meer wit!

Gewoon zelf doen luie donder :mad: Je overleest het topic toch, het enige wat je moet is de loodzware onmenselijke erbarmelijke moeite van de personen en hun stem te noteren in een bestandje.

Het enige dat ik kan op pc is internetten :o

• Topic Starter Topic Starter
Dag 1

De stemmingen zijn dan eindelijk van start gegaan. Zoals gewoonlijk, verloopt de eerste dag erg chaotisch. De stemmen gaan alle kanten op. De bewoners grijpen allerhande hints die eigenlijk geen hints zijn aan om hun stemmen te rechtvaardigen, maar uiteindelijk is het jimbooo die als eerste uitgeschakelt dient te worden.

Meteen stuiten de reizigers op een probleem. Hoe pakken we dit aan? Daar hadden ze nog niet over nagedacht. Het volk wil spelen, dus uiteindelijk beslissen ze om Jimbooo te laten vechten tegen de shaolin die op hem gestemd heeft. Lang duurt het gevecht niet. De shaolin gebruikt de Kaio Ken techniek en verslaat Jimbooo met 1 slag. De reizigers hadden meer spectakel verwacht en besluiten om de kill van de volgende dag toch wat anders aan te pakken.

Nu Jimbooo dood is, besluiten ze zijn tent even te doorzoeken. Daar vinden ze verschillende foto's van een yeti bedekt met een vreemde witte kleverige substantie. Het is duidelijk, Jimbooo is een cult!

Wait, whut?

Ja! Jimbooo is een cult! De reizigers hebben er in de eerste ronde een cult uitgestemd!

Deze ongewoonlijke gebeurtenis dient meteen gevierd te worden. Een groot feest begint dezelfde avond nog. Sanca begint meteen aan de rum en de jager en zombie hunter vuren wat vreugdeschoten in de lucht. Een van de kogels raakt een eekhoorn, die neervalt op het hoofd van een dame. Hilariteit alom!
De kok zorgt voor lekkere hapjes (waaronder overheerlijke geroosterde eekhoorn) en de toerist legt alles vast op film. Zelfs z1000 en Jorgyboy vergeten even hun onderlinge vete.
Niet iedereen is echter even blij met dit feest. "Misschien hadden we iets moeten doen om hem te redden", jammeren ze.

Het feest gaat nog door tot de vroege uurtjes. Bijna iedereen is stomdronken, waardoor de nachtelijke rollen ongemerkt hun slag kunnen slaan.

Jimboo is dood.
Hij was cult!

Haha, wat een lucky shot. :D

Maar goede zaak.

Meteen duidelijk wie er bij de goede horen dus :D

Ook voor het eerst in een weerwolf spel XD

Wow wtf?

Dit zag ik niet aankomen :roflol:

Yeaa ook al heb ik niet op Jimbooo gestemd.

nice! zat dus nog redelijk goed, dom van me om dan te switchen,

laat me wel nog 3x nadenken over degene die ik in een eerdere post quote die via via jimboo trachten te redden?

Well played

Ja ik nu ook en daar zat ik bij gvd :roflol:
Nou ja, dit dus. Ik zat er ook bij.

Maar goed, de stemmen op Jimbooo waren op basis van het feit dat ze Jimbooo niet zo lief vonden. Mensen die daar niet in mee gingen lijken me nou niet per se cults.

Das ook de eerste keer dat er een cult uitligt in de eerste ronde :roflol:

oh boy iedereen geeft zichzelf aan, wie moet ik kiezen voor morgen

:trollface:

zal er nog een nachtje over slapen

Excuus voor m'n inactiviteit vandaag, had geen idee dat ik nog meedeed aan dit spel :o.

Morgen tentamen en de eerstvolgende is daarna op vrijdag, dus vanaf morgen ben ik gewoon actief.

kan woopy zichzelf gewoon elke roll geven?

Terug
Naar boven