MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

wss waren de andere redelijk inactief dus had hij nog geen response op zn PM's :roflol:

Hmm, zou wel kunnen verklaren waarom er geen redding meer kwam voor jimbooo. Als ik de stemming overloop was dit eigenlijk wel perfect mogelijk tenzij de nr 2 ook een cult was. Of het moest zijn dat de cults gewoon jimbooo uit hun team wilde :p

Hmm, zou wel kunnen verklaren waarom er geen redding meer kwam voor jimbooo. Als ik de stemming overloop was dit eigenlijk wel perfect mogelijk tenzij de nr 2 ook een cult was. Of het moest zijn dat de cults gewoon jimbooo uit hun team wilde :p

of dat jij nog een poging hebt gedaan om hem toch nog te beschermen maar mislukt is.

iets met een eekhoorn op het hoofd van een dame: geen nieuwsartikelen gevonden via google oid ook niet in het engels

tourist die alles filmt: nog niet diep op gezocht maar leidt wellicht ergens naar?

someone detective plz, ik ga slapen 6u wekker
joewhaj

ondergetekende, dus kap maar met die onzinverdenkingen richting mij vanwege die baard hint
Jij lijkt me in ieder geval wel weer in het goede kamp te zitten ja. Als je verstandig bent vraag je even om de jager (srs, mag best hoor :)).

Jij lijkt me in ieder geval wel weer in het goede kamp te zitten ja. Als je verstandig bent vraag je even om de jager (srs, mag best hoor :)).
hoi jager ik ben ronny en samen kunnen we het vannacht erg gezellig hebben in mijn tentje

no hooms

Niet iedereen is echter even blij met dit feest. "Misschien hadden we iets moeten doen om hem te redden", jammeren ze.
Mijn conclusie is dan dat er niks gedaan is om hem te redden, anders had er wel gestaan "iets meer moeten doen".

Cults inactief dus? Lijkt me knap frustrerend voor Jimbooo.

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 22:36 ----------

hoi jager ik ben ronny en samen kunnen we het vannacht erg gezellig hebben in mijn tentje

no hooms
Goed zo! Veel plezier dan maar, in je tentje.

Haha, lucky shot :D. Wel mooi zo, al 1 cult minder.

ondergetekende, dus kap maar met die onzinverdenkingen richting mij vanwege die baard hint

FF dimmen jij he!!!

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 22:39 ----------

Mijn conclusie is dan dat er niks gedaan is om hem te redden, anders had er wel gestaan "iets meer moeten doen".

Cults inactief dus? Lijkt me knap frustrerend voor Jimbooo.

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 22:36 ----------

Goed zo! Veel plezier dan maar, in je tentje.

Of die hebben op hem gestemd.

vannacht worden er dus ook mensen geslacht? hoor je morgen vroeg wie dit gedaan hebben?

Sanca is in ieder geval geen jager of zombie hunter. Of Woopy zou zich bewust moeten "versproken" hebben.

Lees eerst eens de beginpost grondig voor je nog vragen stelt ;)

ff768h.jpg

vannacht worden er dus ook mensen geslacht? hoor je morgen vroeg wie dit gedaan hebben?

Ja. Er word een verhaal geschreven en daarin word vermeld of het meisje, jager, heks en zombi op pad zijn geweest. Wie er vermoord is door de Yeti en wat zijn of haar rol dan was.

Je zult het morgenochtend wel zien, even afwachten. Mochten er nog dingen onduidelijk zijn pm dan even de spelleider of lees gewoon de OP even door.

Ja. Er word een verhaal geschreven en daarin word vermeld of het meisje, jager, heks en zombi op pad zijn geweest. Wie er vermoord is door de Yeti en wat zijn of haar rol dan was.

Je zult het morgenochtend wel zien, even afwachten. Mochten er nog dingen onduidelijk zijn pm dan even de spelleider of lees gewoon de OP even door.

Ben benieuwd:D

Terug
Naar boven