XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

Basjas dan maar.

Ken dit soort spelers inmiddels, doet voor het eerst mee maar laat niet/nauwelijks van zich horen. Dat gaat de komende dagen vast niet meer anders worden. Ongetwijfeld burger, maar liever dan een actieve burger.

Lijkt me wel nog een goede keuze dan :/

Correctie, had iemand anders voor!

hoe staan de stemmen er voor?

Basjas dan maar.

Ken dit soort spelers inmiddels, doet voor het eerst mee maar laat niet/nauwelijks van zich horen. Dat gaat de komende dagen vast niet meer anders worden. Ongetwijfeld burger, maar liever dan een actieve burger.

Heeft ook nog niet gepost of karma gegeven is het niet he?

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 22:00 ----------

hoe staan de stemmen er voor?

we hadden het net over je, ziet er niet goed uit man.

ik ben er gewoon bij hoor jongens.

---------- Post added 14 October 2013 at 22:00 ----------

ja ik had al op sanca gestemt vanmiddag. of moet dit na een bepaalde tijd?

****, Alley, wtf doe je? Basjas speelt toch mee? Heeft volgens mij geen idee waar hij mee bezig is, maar dat heeft momenteel niemand.

Ik vind dat een vreemde zet van je. En dat Wauter op het laatst meegaat ... hmmz.

• Topic Starter Topic Starter

Je stem moet vet gedrukt staan.

En de stemming is over.
Ik tel de stemmen en begin aan het verhaal.

Geen zorgen, je ligt er niet uit en je bent in ieder geval even wakker geworden.

Leuk dat je ook even een overzichtje post voor ons :rolleyes:

Gewoon zelf doen luie donder :mad: Je overleest het topic toch, het enige wat je moet is de loodzware onmenselijke erbarmelijke moeite van de personen en hun stem te noteren in een bestandje.

Geen zorgen, je ligt er niet uit en je bent in ieder geval even wakker geworden.

Ik las de hele tijd gewoon het topic door, als ik mij aanmeld zal ik hier ook zo serieus mogelijk mee door gaan en niet halverwege zeggen dat ik stop. en excuus ik was het vetgedrukte even vergeten.

****, Alley, wtf doe je? Basjas speelt toch mee? Heeft volgens mij geen idee waar hij mee bezig is, maar dat heeft momenteel niemand.

Ik vind dat een vreemde zet van je. En dat Wauter op het laatst meegaat ... hmmz.
We moeten toch wat. Ik had nog geen berichten van hem gezien en mensen die voor het eerst meespelen maar op dag 1 niet/nauwelijks posten worden er uiteindelijk toch vrijwel altijd uitgeschreven.

Ik had ook liever op Markrot gestemd, maar ja dat kon niet.

Liever iemand die minder actief is die eruit gaat dan een mogelijke burger.

We moeten toch wat. Ik had nog geen berichten van hem gezien en mensen die voor het eerst meespelen maar op dag 1 niet/nauwelijks posten worden er uiteindelijk toch vrijwel altijd uitgeschreven.

Ik had ook liever op Markrot gestemd, maar ja dat kon niet.

Ik ben sinds net weer online, vanmiddag heb ik wel wat gepost.

Oké, boys, ik denk dat het vrij duidelijk is dat we zowel met Sanca als met Jimbooo op een burger zitten.

Slimste lijkt me dan om te veranderen. Kans is groot dat we opnieuw op een burger stemmen, maar ze is in ieder geval toch al verkleint van 1/25 naar 1/23. Dus, at random, Whami? z1000? De stille Unknown? De Jorgyboy die iedereen een andere kant uit wilt duwen? Penose die veel leest, maar niet post?
Jorgy, je stelt zelf voor om at random iemand te kiezen. Ik doe dat en vervolgens zeg je dat je dat maar een rare actie vindt ... ???

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 22:06 ----------

Ik ben sinds net weer online, vanmiddag heb ik wel wat gepost.
Het is niet persoonlijk hoor, moest gewoon iemand kiezen keek in de spelerslijst en herinnerde me van jou niks. Vandaar.

Vroeger kon je echt veel makkelijker de cults aanwijzen. Vooral toen daniel20 nog meedeed en Maxiamento me hielp :(

Als er iemand word uit gestemd hoor ja dan ook wat voor rol diegene had?

Ja, de eerste dagen van het spel zijn dit gewoonlijk burgers.

en hoor je ook door wat diegene is afgeslacht?

Edit: heb regels doorgelezen, wat er nu gebeurd is dus als er zoveel op iemand gestemd word word je vermoord door je mede kampgenoten, en snachts kan je ook vermoord worden. got it!:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven