Fitness Seller

Forumgame 23: Nog meer wit!

Bedoel je niet cult wauter?

We kunnen het natuurlijk ook zo bezien:

1) Met de dood van Alley weten we iets, met de dood van Illoydatoni niet.

2) Als cults slim zijn, killen ze liever een actieve burger (alley) dan een inactieve burger (illoy). Toch gaat iedereen nu op Illoy, de inactieve speler ...

pika pika

We kunnen het natuurlijk ook zo bezien:

1) Met de dood van Alley weten we iets, met de dood van Illoydatoni niet.

2) Als cults slim zijn, killen ze liever een actieve burger (alley) dan een inactieve burger (illoy). Toch gaat iedereen nu op Illoy, de inactieve speler ...

Ik zie logica, dus daarom.

Ik heb mijn lot aan dat van Alleycat gehangen en ik ben dan ook een man van mijn woord. Alleycat zal burger blijken en ik stop met deze game.

Reden te meer om op Alley te stemmen:

Alley Cat

(nieuwe pagina)

Pfff jullie maken het wel moeilijk..

Ene kant vind ik jullie actie op Lloy op zijn minst raar te noemen, maar aan de andere kant geloof ik niet dat als jullie cult zijn dat jullie zo opzichtig een treintje starten.

Voordeel van de twijfel dan maar en sorry Lloy

Lloydatoni

Ik ben al van deze ochtend op alley aan het stemmen :roflol:
Oh, dus ik ben eigenlijk op het treintje gesprongen? Mag ik dan conducteur zijn ipv bestuurder?

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 21:59 ----------

ik zie het morgen wel, benieuwd wie er op het laatste moment zo drastisch van keuze gaat veranderen..
met name diegene die eerst op Alley hadden gestemd..
lloyaponi

whami pls, annoying as ****

Yorgiboy

kindjes in afrika, die gaan dood

:( k*t honger in 3e wereld landen

En jij eet genoeg om een heel gezin daar te voeden, alleen maar om 'buff' er uit te zien :p
Ik ook, and i like it.

:roflol:

Ik heb mijn lot aan dat van Alleycat gehangen en ik ben dan ook een man van mijn woord. Alleycat zal burger blijken en ik stop met deze game.

Ach lul niet zo man, doe niet zo melodramatisch.
Speel het spel en als Alley er uit is en hij is goed dan is dat jammer, vorige games vlogen goede spelers er uit bij het leven.

Speel het spel en als Alley er uit is en hij is goed dan is dat jammer, vorige games vlogen goede spelers er uit bij het leven.

Zal wel snel blijken waarom ik dit doe, de slimmere spelers hebben het normaal gezien al door ;)

En jij eet genoeg om een heel gezin daar te voeden, alleen maar om 'buff' er uit te zien :p
Ik ook, and i like it.

:roflol:

ben nondeju al 10 weken aan het cutten en al bijna zyzz like !

Terug
Naar boven