- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We kunnen het natuurlijk ook zo bezien:
1) Met de dood van Alley weten we iets, met de dood van Illoydatoni niet.
2) Als cults slim zijn, killen ze liever een actieve burger (alley) dan een inactieve burger (illoy). Toch gaat iedereen nu op Illoy, de inactieve speler ...
We kunnen het natuurlijk ook zo bezien:
1) Met de dood van Alley weten we iets, met de dood van Illoydatoni niet.
2) Als cults slim zijn, killen ze liever een actieve burger (alley) dan een inactieve burger (illoy). Toch gaat iedereen nu op Illoy, de inactieve speler ...
Ik heb mijn lot aan dat van Alleycat gehangen en ik ben dan ook een man van mijn woord. Alleycat zal burger blijken en ik stop met deze game.
Nee, alleycat is burger maar jorgyboy blijft beweren dat hij cult is.
Als Alley burger is hebben we mooi culttreintje gevormdIk zie logica, dus daarom.
Reden te meer om op Alley te stemmen:
Alley Cat
(nieuwe pagina)

Als Alley burger is hebben we mooi culttreintje gevormd
Tsjoek tsjoek, kom allen mee op het treintje![]()

Als Alley burger is hebben we mooi culttreintje gevormd
Tsjoek tsjoek, kom allen mee op het treintje![]()
Oh, dus ik ben eigenlijk op het treintje gesprongen? Mag ik dan conducteur zijn ipv bestuurder?Ik ben al van deze ochtend op alley aan het stemmen![]()
lloyaponiik zie het morgen wel, benieuwd wie er op het laatste moment zo drastisch van keuze gaat veranderen..
met name diegene die eerst op Alley hadden gestemd..
kindjes in afrika, die gaan dood
k*t honger in 3e wereld landen

Ik heb mijn lot aan dat van Alleycat gehangen en ik ben dan ook een man van mijn woord. Alleycat zal burger blijken en ik stop met deze game.
Ach lul niet zo man, doe niet zo melodramatisch.
Speel het spel en als Alley er uit is en hij is goed dan is dat jammer, vorige games vlogen goede spelers er uit bij het leven.

En jij eet genoeg om een heel gezin daar te voeden, alleen maar om 'buff' er uit te zien
Ik ook, and i like it.
Ach lul niet zo man, doe niet zo melodramatisch.
Speel het spel en als Alley er uit is en hij is goed dan is dat jammer, vorige games vlogen goede spelers er uit bij het leven.