wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Al de argumenten die jij en jorgyboy hadden om Alleycat als cult te bestempelen zijn ondertussen foutief gebleken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al de argumenten die jij en jorgyboy hadden om Alleycat als cult te bestempelen zijn ondertussen foutief gebleken.

Kan iemand me even zeggen waarom men eigenlijk op lloydamylittleponi stemt?
Anders moet ik weer wat pagina's gaan lezen en dat is zo lastig.

Is er nog een 3de persoon die al meerdere stemmen tegen zich heeft vandaag? Of enkel lloyda & alley?

Is er nog een 3de persoon die al meerdere stemmen tegen zich heeft vandaag? Of enkel lloyda & alley?
lloyd heeft toch duidelijk gemaakt dat hij inactief is vanwege een verjaardag?
Door dit soort kul argumenten ben ik juis geneigd op alley te gaan.
Ik pak ff een muntje:omdat hij zich afzijdig houd.. goeie rede he?
is puur om de aandacht van de cult af te houden, wanhopig word er op die manier alles op alles gezet op loyd.
omdat hij zich afzijdig houd.. goeie rede he?
is puur om de aandacht van de cult af te houden, wanhopig word er op die manier alles op alles gezet op loyd.
Oke en dan nu jou verdediging met opgegeven reden van de stem :
Vincenzio Alleycat
Ik ga mee op alley cat.
Ben overigens nu op school en ben er pas rond 9 uur weer.
Krimlo Alleycat
Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.
Fabulaactaest Alley
Alley Cat (voorlopig) door heel dat Basjas gedoe. Ik vind het verdacht dat enkele mensen mee op Basjas willen stemmen. Hij lijkt namelijk totaal niet verdacht, hij stelde gewoon beginnersvragen.
lloydatoni Alleycat
alley cat dan maar he
DiaephiAlleycat
ik vind de hoeveelheid weerstand ook wel iets om over te zeggen
for now alleycat
sorry vriendproof me wrong
SupersizedAlley
Bij deze nog even officieel
Alley Cat.
Kom op nou Jorgy, dit kun je zelf toch niet serieus nemen.
![]()
lloydaponiIk pak ff een muntje:
kop = alley
munt = 2de keer gooien en dan
2de kop = lloyda
2de munt = jorgy
Men heeft precies geen degelijke reden voor lloyda daarom minder kans voor hem. En Jorgy...euh, weet ik veel, daarom.
Ik ga ff muntje halen brb.
dom muntje. Twijfel nu nog extra want kop = burger, wil mn muntje nu ook zeggen dat lloyda burger is?