XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

Kunnen we niet allemaal op supersized gaan?

Uhh wat een omslag op lloyd ineens, straks is tie burger en ben ik de gebeten hond omdat ik als eerst stemde:roflol:

Ga dan op Jorgyboy of supersized.

Waarom lloy..

Zijn nog meer die neit actief zijn he.

Al de argumenten die jij en jorgyboy hadden om Alleycat als cult te bestempelen zijn ondertussen foutief gebleken.

Mekkeraar, er is nog altijd niets fout gebleken. Dat kan pas als woopy de rol duidelijk maakt, maar dat gaat niet gebeuren aangezien de cults het een andere richting hebben opgestuurd. Heeft niets met 'bewezen' te maken :)

Kan iemand me even zeggen waarom men eigenlijk op lloydamylittleponi stemt? :p
Anders moet ik weer wat pagina's gaan lezen en dat is zo lastig.

omdat hij zich afzijdig houd.. goeie rede he?
is puur om de aandacht van de cult af te houden, wanhopig word er op die manier alles op alles gezet op loyd.

Kunnen we niet allemaal op supersized gaan?

Die heeft de eerste dag op jimbooo, een cult, gestemd. Lijkt me geen goed plan.

Op mij mag je trouwens wel, want heb eigenlijk niet zoveel zin in een spel waarin de meeste burgers inactief blijken.

Al ben ik blij dat penose, whami, imba en jij eindelijk wat actiever worden en meedenken.

overdag ben ik gewoon minder actief..

Is er nog een 3de persoon die al meerdere stemmen tegen zich heeft vandaag? Of enkel lloyda & alley?

Jorgy heeft er een paar..

Is ook niet echt een hint tegen, maar speelt beetje apart.

Volgens Alley lieg ik teveel, daarom een paar waarheden om mijn goede wil te tonen.

is puur om de aandacht van de cult af te houden, wanhopig word er op die manier alles op alles gezet op loyd.
Ik pak ff een muntje:
kop = alley
munt = 2de keer gooien en dan
2de kop = lloyda
2de munt = jorgy

Men heeft precies geen degelijke reden voor lloyda daarom minder kans voor hem. En Jorgy...euh, weet ik veel, daarom.

Ik ga ff muntje halen brb.

Niet alleen daarom.

En haal die plaat is voor je kop.. heb het nu al een paar keer gequote maar vind je de medestander van Jorgy nou echt zo geloofwaardig?

Oke en dan nu jou verdediging met opgegeven reden van de stem :

Vincenzio  Alleycat
Ik ga mee op alley cat.

Ben overigens nu op school en ben er pas rond 9 uur weer.

Krimlo Alleycat
Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.

Fabulaactaest Alley
Alley Cat (voorlopig) door heel dat Basjas gedoe. Ik vind het verdacht dat enkele mensen mee op Basjas willen stemmen. Hij lijkt namelijk totaal niet verdacht, hij stelde gewoon beginnersvragen.

lloydatoni  Alleycat
alley cat dan maar he

DiaephiAlleycat
ik vind de hoeveelheid weerstand ook wel iets om over te zeggen

for now alleycat
sorry vriend :( proof me wrong

SupersizedAlley
Bij deze nog even officieel

Alley Cat.

Kom op nou Jorgy :roflol:, dit kun je zelf toch niet serieus nemen.:roflol:

Ik pak ff een muntje:
kop = alley
munt = 2de keer gooien en dan
2de kop = lloyda
2de munt = jorgy

Men heeft precies geen degelijke reden voor lloyda daarom minder kans voor hem. En Jorgy...euh, weet ik veel, daarom.

Ik ga ff muntje halen brb.
lloydaponi

:fuu: dom muntje. Twijfel nu nog extra want kop = burger, wil mn muntje nu ook zeggen dat lloyda burger is?

Terug
Naar boven