MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

En lloy is cult ?

Wie er ook uitgaat vanavond, morgen wordt sowieso een epische dag vol over en weer gaande beschuldigingen :D.

nog een kwartier wie gaat dood op dit moment? ally nog?

lloydaponi

:fuu: dom muntje. Twijfel nu nog extra want kop = burger, wil mn muntje nu ook zeggen dat lloyda burger is?

Subtiel hoor, strax kun je weer schreeuwen

"Ik wist wel dat Lloy burger was" ondanks je stem op hem.

Mocht je denken dat Lloyd burger is, stem dan iemand anders.

Is dat een vraag? Dan, nee geen idee of ie cult is.
Reden dat ik Lloyd stem is om in eerste instantie om Alley te redden en ik Jorgy als 2e keus geen optie vind aangezien ik denk dat hij ook burger is.

Voor lloyd was het z'n makkelijk stemming op Alley zonder reden en heb liever een inactieve burger eruit die makkelijk met iedereen meestemt dan een actieve burger die wel de moeite neemt om alles door te lezen.

Ik bedoel wat is de reden voor Lloy dan.. inactief?

Want dat vind ik beetje k*t reden.

stel Jorgy en Alley zijn goed dan heb ik nog liever jorgy eruit omdat hij stennis maakt dan inactieve lloy (die een reden gegeven hebt voor inactief zijn )

We kunnen het natuurlijk ook zo bezien:

1) Met de dood van Alley weten we iets, met de dood van Illoydatoni niet.

2) Als cults slim zijn, killen ze liever een actieve burger (alley) dan een inactieve burger (illoy). Toch gaat iedereen nu op Illoy, de inactieve speler ...

Subtiel hoor, strax kun je weer schreeuwen

"Ik wist wel dat Lloy burger was" ondanks je stem op hem.

Mocht je denken dat Lloyd burger is, stem dan iemand anders.
Ik zeg niet dat hij burger is, mn muntje zegt dat. En het was er een van 2 €, dus dat is 200 keer meer zekerheid dan met een muntje van 0,01 €.

Als ik nu kop gooi met mn muntje stem ik op jou :mad:

Edit: ****, munt :'(

Lloyd heeft toch duidelijk gemaakt dat hij inactief is vanwege een verjaardag?

Door dit soort kul argumenten ben ik juis geneigd op Alley te gaan.

Ik wist niet dat hij om die reden inactief was. Vind het wel een beetje lullig om hem er dan uit te stemmen, zeker als zijn inactiviteit een van de redenen is om op hem te stemmen. Ik ga maar at random dan, IMBAatwork.

ik zie het morgen wel, benieuwd wie er op het laatste moment zo drastisch van keuze gaat veranderen..
met name diegene die eerst op Alley hadden gestemd..

Nee

Ik bedoel wat is de reden voor Lloy dan.. inactief?

Want dat vind ik beetje k*t reden.

stel Jorgy en Alley zijn goed dan heb ik nog liever jorgy eruit omdat hij stennis maakt dan inactieve lloy (die een reden gegeven hebt voor inactief zijn )

Zie hierboven m'n reden.

2) Als cults slim zijn, killen ze liever een actieve burger (alley) dan een inactieve burger (illoy). Toch gaat iedereen nu op Illoy, de inactieve speler ...

Met de dood van Lloyd gaan de burgers niet echt achteruit, behalve dat het in aantal afneemt.

Bij Alley gaat behalve het aantal ook de sterkte van het goede team achteruit.

Inderdaad de meeste zullen, indien Lloyd burger is, alsnog willen stemmen op Alley omdat ze dan op vreemde wijze overtuigd zijn dat Alley slecht is. Word een lastige dag morgen.

Ik heb mijn lot aan dat van Alleycat gehangen en ik ben dan ook een man van mijn woord. Alleycat zal burger blijken en ik stop met deze game.

Ik zie logica, dus daarom.

Ik heb mijn lot aan dat van Alleycat gehangen en ik ben dan ook een man van mijn woord. Alleycat zal burger blijken en ik stop met deze game.

Reden te meer om op Alley te stemmen:

Alley Cat

Terug
Naar boven