Fitness Seller

Forumgame 23: Nog meer wit!

basjas, ik zei het toch...

Mijn stem was beslissend geweest, alleen kon ik pas om 2205 weer kijken, Lucky loyd :roflol:

alweer veel geluk bij een weerwolf spel zo te zien.

zijn in elk geval veel duidelijker geworden. Weet in elk geval waarop ik moet stemmen morgen

Mmm, kan heel pagina 50 niet openen, geen idee wat dat voor gezijk is laatste tijd hier op dbb.
3 burgers er uit, ik zou zeggen vandaag Jorgyboy of Supersized, of natuurlijk Z1000.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.005
Mmm, kan heel pagina 50 niet openen, geen idee wat dat voor gezijk is laatste tijd hier op dbb.
3 burgers er uit, ik zou zeggen vandaag Jorgyboy of Supersized, of natuurlijk Z1000.

Vreemd. Ik heb die problemen niet, maar blijkbaar ben je niet de enige die ze wel heeft. Leuk voor het spel zo :-/

• #1.006
Nacht 2

Er zijn na de vorige stemming behoorlijk wat doden gevallen, en nu is het de beurt aan de nachtrollen.

Het is midden in de nacht, maar niet alle reizigers slapen. Sanca is nog een zware training aan het doen op zijn zoldertje (in een tent, JA, want Sanca KAN DAT!). Hij is zo druk bezig met zijn training, dat hij niet hoort dat 2 personen zijn tent binnentreden. Voor hij het weet, staat hij oog in oog met de yeti. En met de zombie! Tegen zo'n overmacht kan zelfs de gewapende jager zich waarschijnlijk niet verweren, laat staan een gewone reiziger.
De yeti en de zombie maken even ruzie, maar de zombie snapt al snel dat hij hier weinig kan beginnen. Terwijl de yeti Sanca met huid en baard begint te verslinden, druipt de zombie dan maar stilletjes af. Hij blijft voorlopig eenzaam als enige zombie in het kamp.

Voor de zombie hunter is dit echter één zombie te veel. Hij doet een inval, maar ook deze reiziger blijkt geen zombie te zijn. Ze praten samen nog wat over hun gedeelde haat tegen zombies, maar verder blijft het ook voor hen een vruchteloze nacht.
De jager zit ondertussen in zijn tent wat Pokémon te spelen. "Met dit koude weer buiten komen, ben je gek? Ik bescherm mezelf wel gewoon!", denkt hij. Een keuze die de overleden Sanca wellicht zwaar valt.

Intussen is Sanca gereïncarneerd. We weten allemaal dat Sanca zowat onsterfelijk is, dus dit is dan ook geen verrassing. Hij reïncarneert als een mooie machtige walvis!

Verder heeft Jorgyboy een slapeloze nacht door JoeyC, also known as Pikachu, die hem de hele nacht kleine schokjes geeft.

Sanca is dood
Hij was reïncarnist

Wat een k*t jager hebben we zeg...

Dit snap ik eigenlijk niet, want als ik de deelnemerslijst kijk iedereen is actief...

Denk te weten wie de jager is nu trouwens.

Best : Krimlo.

• #1.012
We hebben er nog eentje die dezelfde achievement als de vorige gehaald heeft en ook hij is nu zombie proof!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leest wel constant mee (ook vannacht) maar voegt weinig toe. Hij stemde heel gemakkelijk mee op Alley door middel van deze post :

"Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.".
En gisterochtend stemde ik hierdoor dan ook op hem, omdat deze post gewoon niet klopt.

Geloof me nou maar gewoon, ik ben naast Wauter zowat de enige die Alley actief verdedigde, je kunt me op z'n minst 1 ronde daar voor credit geven

Net als toen ik n*ger was zeker :roflol: Maar bekijk het maar, ik ga me niet weer zo hard verdedigen als vorige keer. Heb vandaag betere dingen te doen.

Sure, ik voorspel dat je hier in de loop van de dag wel op terug komt, maar nice try.

Leest wel constant mee (ook vannacht) maar voegt weinig toe. Hij stemde heel gemakkelijk mee op Alley door middel van deze post :

"Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.".
En gisterochtend stemde ik hierdoor dan ook op hem, omdat deze post gewoon niet klopt.

Geloof me nou maar gewoon, ik ben naast Wauter zowat de enige die Alley actief verdedigde, je kunt me op z'n minst 1 ronde daar voor credit geven

Sure, ik voorspel dat je hier in de loop van de dag wel op terug komt, maar nice try.

Ik kan het toch niet laten. Ik heb de gehele dag op m'n mobiel online gestaan, hoeveel ik heb gelezen valt mee. 's avonds ben ik pas weer op m'n laptop online gekomen en heb ik alles kunnen lezen. Ik ging mee op Alley Cat om de redenen die Jorgyboy had aangegeven. Die waren tegen die tijd nog niet gecounterd. En waarom klopt de zin niet? Ik heb al aangegeven dat ik gewoon niet spreek in zekerheden als ik iets niet zeker kan weten, ik heb aangegeven dat m'n vermoeden fout kan zijn, so what? Omdat ik dacht dat ik met Alley fout zit ben ik uiteindelijk ook verwisseld van stem - ik mijn stem gewijzigd naar Lloy, en daarna naar een random persoon omdat ik lloy niet wilde stabben.

Bovendien heb ik op jimbooo gestemd in de eerste ronde, zou dat niet een beetje vreemd zijnde als cult zijnde? En last but not least, als je een beetje waarde hecht aan een zombie-proof kamp, dan kun je misschien beter iemand anders eruit spelen.

Ik kan het toch niet laten. Ik heb de gehele dag op m'n mobiel online gestaan, hoeveel ik heb gelezen valt mee. 's avonds ben ik pas weer op m'n laptop online gekomen en heb ik alles kunnen lezen. Ik ging mee op Alley Cat om de redenen die Jorgyboy had aangegeven. Die waren tegen die tijd nog niet gecounterd. Vervolgens heb ik mijn stem gewijzigd naar Lloy, en daarna naar een random persoon omdat ik lloy niet wilde stabben.

Bovendien heb ik op jimbooo gestemd in de eerste ronde, zou dat niet een beetje vreemd zijnde als cult zijnde? En last but not least, als je een beetje waarde hecht aan een zombie-proof kamp, dan kun je misschien beter iemand anders eruit spelen.

Wanneer er de eerste ronde een cult dreigt uit te gaan is er niemand die zo dom is om zijn cult vriendje te redden. Sterker nog tegenwoordig is het een trend om dan ook maar om op je mede cult te stemmen.

Zou toch liever jorgyboy of supers eruit hebben

Ik kan het toch niet laten. Ik heb de gehele dag op m'n mobiel online gestaan, hoeveel ik heb gelezen valt mee. 's avonds ben ik pas weer op m'n laptop online gekomen en heb ik alles kunnen lezen. Ik ging mee op Alley Cat om de redenen die Jorgyboy had aangegeven. Die waren tegen die tijd nog niet gecounterd. Vervolgens heb ik mijn stem gewijzigd naar Lloy, en daarna naar een random persoon omdat ik lloy niet wilde stabben.

Weet niet zo veel wat ik op moet gaan zeggen, behalve dat het je post veel BS bevat.
Kan wel allemaal posts erbij gaan halen, maar je weet net zo goed als ik dat je die met de grootste onzin argumenten gaat lopen verwerpen.

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 10:14 ----------

Wanneer er de eerste ronde een cult dreigt uit te gaan is er niemand die zo dom is om zijn cult vriendje te redden. Sterker nog tegenwoordig is het een trend om dan ook maar om op je mede cult te stemmen.

Super is denk ik een burger die zichzelf overschat heeft en van Jorgy denk ik ook dat ie burger is.. Al zegt het natuurlijk niet veel wat ik denk, want kan er gerust naast zitten, maar betwijfel het of Jorgyboy zo zou spelen indien hij cult was.

Ik was de tweede die op hem stemde, het ging richting sanca op dat moment.

Weet niet zo veel wat ik op moet gaan zeggen, behalve dat het je post veel BS bevat.
Kan wel allemaal posts erbij gaan halen, maar je weet net zo goed als ik dat je die met de grootste onzin argumenten gaat lopen verwerpen.

Goede counter man, gelukkig kom jij met veel goede argumenten waarom ik eruit moet ;) Hints enzo die naar me toe leiden, ja lekker bezig.

Terug
Naar boven