XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

Je zat er met Alley naast, volg mij aub in deze stemming.

Uiteraard zat ik ernaast met Alley :roflol:

Jorgyboy heeft vernomen dat de Pikachu uit zijn tent verdwenen is. "Eindelijk slapen!", denkt hij. Hij kan echter zijn tent niet meer vinden. Op de plaats waar zijn tent stond, ligt nu een grote blauwe walvis waar een klein doekje op ligt dat sterk op zijn tent lijkt.

:roflol:

Whoooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :roflol:

Welcome brah. It's time for some kinky lovin' :wink:

Ik vind die reincarnisten wel echt een toevoeging aan het spel. :D

Wel raar dat ik, als uitvinder ervan, er geen ben ... :(

Als Woopy het toelaat, mag je van mijn part een geest worden die in mijn hoofd kruipt en de oorlog aangaat met mijn ziel. Op die manier mogen wij met elkaar communiceren en moeten wij overeenkomen op wie wij gaan stemmen? Uiteraard telt 'onze' stem dan maar voor één stem.

Kwestie van te zeggen: het spijt me Alley :(

correctie, ik heb het uitgevonden. Enige verandering is dat jij besloot het naar een dier te vervormen en bij mij degene terugkwam in het spel:P

Maar ik zal je dood wreken brah, no worries.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.045

Maar jij mocht hoomcoïtus hebben!

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 12:14 ----------

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 11:53 ----------

Jorgyboy heeft vernomen dat de Pikachu uit zijn tent verdwenen is. "Eindelijk slapen!", denkt hij. Hij kan echter zijn tent niet meer vinden. Op de plaats waar zijn tent stond, ligt nu een grote blauwe walvis waar een klein doekje op ligt dat sterk op zijn tent lijkt.

Ik heb er voor de duidelijkheid een kleine tekening bij gemaakt:

xpn1hw.png

Graag gedaan :)

Als Woopy het toelaat, mag je van mijn part een geest worden die in mijn hoofd kruipt en de oorlog aangaat met mijn ziel. Op die manier mogen wij met elkaar communiceren en moeten wij overeenkomen op wie wij gaan stemmen? Uiteraard telt 'onze' stem dan maar voor één stem.

Kwestie van te zeggen: het spijt me Alley :(
Excuses aanvaard m'n jong.

Voor jou heb ik zelfs nog wel wat bewondering dat het je gelukt is, met die waardeloze argumenten.

UnknownDBB zei:
correctie, ik heb het uitgevonden. Enige verandering is dat jij besloot het naar een dier te vervormen en bij mij degene terugkwam in het spel:P

Maar ik zal je dood wreken brah, no worries
Dacht dat hij toen anders heette en dat sommige mensen hem om wat onduidelijke redenen "Reincarnist" begonnen te noemen. Maar dat is inderdaad wel de oorsprong ervan.

En ik vertrouw op je! :)

Ben weg hoor Woopy, moet nog wat wennen aan mijn nieuwe rol. Of eigenlijk, de afwezigheid van een rol. :(

Maar jij mocht hoomcoïtus hebben!

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 12:14 ----------

Ik heb er voor de duidelijkheid een kleine tekening bij gemaakt:

http://i39.tinypic.com/xpn1hw.png

Graag gedaan :)

Gewe;dig :roflol:

Ik volg op krimlo, is hij burger dan maakt dat je wel verdacht unknown.
Edoch, ik haalde het gister ook al aan, krimlo heeft 2 keer rond 21.50 stem gechanged.

En nog zie ik graag basjas en spersized eruit, basjas is sws slecht, supersized is zombie prob.

Moet zeggen dat ik persoonlijk de reden van Krimlo niet snap Remi.
Cult is hij denk ik niet. Hij ging de eerste dag als tweede mee op Jimbooo dat zou voor een cult toch een rare actie zijn vooral omdat de eerste stem op Jimbooo totaal niet door een hint kwam maar het was weightboy die op hem stemde omdat hij Jimbooo niet zo lief vind.

En zou hij als yeti niet gewoon met de massa mee gaan op alley of lloyd ?

Ik weet het niet.

Cult is hij denk ik niet. Hij ging de eerste dag als tweede mee op Jimbooo dat zou voor een cult toch een rare actie zijn vooral omdat de eerste stem op Jimbooo totaal niet door een hint kwam maar het was weightboy die op hem stemde omdat hij Jimbooo niet zo lief vind.

Ik weet het niet.

Geloof me dat is hij wel. En nee zou geen rare actie zijn. In een vorig spel stemde ik Bikers een cult er ook gelijk uit terwijl ik zelf ook cult was. Daarnaast staan de Yeti en Zombie nog open als mogelijkheid. Al past z'n spel ook niet bij de rol Zombie.

En dat deed hij toch ook? Hij volgde de massa op Lloyd en hij volde de massa op Alley.
Nadat ik zijn belachelijke en simpele stem op Alley aanhaalde kwam hij met het excuus : "Oke ik denk toch dat ik fout kan zitten met Alley en vervolgens stemde hij op Lloyd". Om vervolgens 10 min voor tijd te wisselen naar IMBA, waardoor er een gelijkstand gecreëerd werd tussen Lloyd en Alley

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 13:17 ----------

[/COLOR]

Gewe;dig :roflol:

Ik volg op krimlo, is hij burger dan maakt dat je wel verdacht unknown.
Edoch, ik haalde het gister ook al aan, krimlo heeft 2 keer rond 21.50 stem gechanged.

En nog zie ik graag basjas en spersized eruit, basjas is sws slecht, supersized is zombie prob.

Prima.

Laatst bewerkt:

.

Ter verduidelijking dat hij dat ook daadwerkelijk deed ( met tijden aangegeven)

Dinsdag 0.04
Dat vond ik ook opvallend. Maar laten we eerst de kill en het verhaal van morgen maar is afwachten :)

Dinsdag 13.22
Ja lekker is dat, dus je verdenkt het nog niet eens van cult zijn.. Beter focussen we op de hints.

Dinsdag 14.34
Karmaspuit is leeg. Ik weet nog niet wat te stemmen, heb in ieder geval wel een aantal verdenkingen.

Dinsdag 14.48
Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.

Waarna ik deze reactie plaatste
Door deze stem uit te brengen met een gebrek aan argumentatie ben je voor mij al meer cult dan dat Alley dat is.
Vreemd om met deze argumentatie waarbij je een optie openhoud voor een fout toch zo makkelijk een stem uitbrengt.

Gebrek aan beter of zie je dit als een goed moment om een actieve speler uit te schakelen?

Waarna Krimlo uiteindelijk komt met:
Dinsdag 20.54
Zojuist alles teruggelezen. Had tot laat college en moest natuurlijk ook even de gym hitten :cool: Kon het wel een beetje volgen op m'n mobiel maar alles lezen lukte niet. Anyway, ik denk niet dat ik met alley goed zit. Ik kan de volg de argumentatie in zijn verdediging en ga dan ook mee op lloydatoni.

Dinsdag 21.49
Ik wist niet dat hij om die reden inactief was. Vind het wel een beetje lullig om hem er dan uit te stemmen, zeker als zijn inactiviteit een van de redenen is om op hem te stemmen. Ik ga maar at random dan, IMBAatwork.

Toch nog het lijstje eens nagekeken, toch 1 iemand is erg inactief.
Je raad nooit wie :D

En dan iets. Het leuke hierbij is dat Krimlo met deze post:

Dinsdag 14.34
Karmaspuit is leeg. Ik weet nog niet wat te stemmen, heb in ieder geval wel een aantal verdenkingen.

aangeeft dat hij al enkele verdenkingen heeft.
Waarna hij enkele minuten later stemt op Alley met deze post:

Dinsdag 14.48
Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.

Waarna ik deze reactie plaatste
Door deze stem uit te brengen met een gebrek aan argumentatie ben je voor mij al meer cult dan dat Alley dat is.
Vreemd om met deze argumentatie waarbij je een optie openhoud voor een fout toch zo makkelijk een stem uitbrengt.

Gebrek aan beter of zie je dit als een goed moment om een actieve speler uit te schakelen?

En hij als directe reactie gaf:

Dinsdag 15.05
Gebrek aan beter ja, gebaseerd op een verdenking en EDIT: de argumentatie van jorgyboy natuurlijk. Vandaar dat ik ook aangeef dat ik met die verdenking fout kan zitten. Als ik een cult was dan had ik m'n stem gewoon op Basjas geplaatst, om makkelijk een speler eruit te werken.

Het vreemde hiervan vind ik dat Krimlo aangeeft enkele verdenkingen te hebben. Die verdenkingen maakt hij echter niet bekend, maar in plaats daarvan schuift hij de schuld af op "Een gebrek aan beter" en de argumentatie van Jorgyboy" om hier doodleuk op terug te komen in de avond.

Ook gaf Krimlo aan meerdere verdenkingen te hebben. Maar ook in de avond maakt hij geen enkele verdenking bekent en volgt hij doodleuk de stemming op Illoydatoni om uiteindelijk toch maar eens random te stemmen:
Origineel gepost door Krimlo Bekijk Post
Ik wist niet dat hij om die reden inactief was. Vind het wel een beetje lullig om hem er dan uit te stemmen, zeker als zijn inactiviteit een van de redenen is om op hem te stemmen. Ik ga maar at random dan, IMBAatwork.

Je zou toch denken dat iemand met meerdere verdenkingen niet random hoeft te stemmen en zijn stem op z'n minst onderbouwt, maar nee Krimlo niet.

Terug
Naar boven