- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm, tijd voor een nieuw scherm zo te horenDoet mijn scherm nou raar of doe jij weer raar whami.
??ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็Whami heeft een nieuwe manier gevonden om een beetje irritant te doen. Gewoon negeren![]()
?ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
??ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็?ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็??ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็??ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็??ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็Woopy, mag ik zelfmoord plegen als Alley en Wauter het homo-koppel zijn?
Ik stop er dus mee deze game, het heeft jammer genoeg niet mogen zijn.
xDSerieus? Damn, dan blijft er bijna niemand actief meer over.

Serieus? Damn, dan blijft er bijna niemand actief meer over.

Lees het verhaal en de doden die gevallen zijn nog eens goed![]()
. Ik ben aan het volgen via iPhone, dus had iets te snel over verhaal heen gelezen.Serieus? Damn, dan blijft er bijna niemand actief meer over.
Edit: echt dom dat we de tip "als Alley dood gaat, ga ik ook dood", niet voldoende begrepen.

Ik kan niemand verplichten om nog actief mee te spelen, maar het zou jammer zijn als je stopt![]()

Uiteraard ga ik niet stoppen, dat zou wat stom zijn.
Maar, met dat homo-koppel wou ik eigenlijk vragen of Wauter/Alley Cat subtiel konden aantonen of ze inderdaad Romeo en Julia waren, maar dat deden ze niet, dus dacht ik weer dat ze het niet waren![]()
Daar zit je subtiliteit vriend.Inderdaad en normaal ben jij wel redelijk scherp...
Of speelt er meer![]()
.
.Subtiel? Ik wilde zelfmoord plegen voor alleycat en ik heb hem een paar keer aangesproken als geliefdeDaar zit je subtiliteit vriend.
Subtiel? Ik wilde zelfmoord plegen voor alleycat en ik heb hem een paar keer aangesproken als geliefdeDaar zit je subtiliteit vriend.

ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้iteraard gaส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ikส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้nietส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้stoppen,ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้datส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้zouส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้watส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้stoส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ zijn.
Maaส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้, ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้et datส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้hoส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้o-koppel wou ik eigenlijส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้vragen of Wauter/Alley Cat subtielส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้kondenส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้aantoส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้enส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้of ze indeส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้daad Roส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้eo en Julia waren, maar ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้at dedeส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ ze niet, dus dacส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้t ik weer dat ze het niet waren![]()
ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้atส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้eeส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้stouส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้erikส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้en.ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้Beก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้beกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิieส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็dส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็elkeส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้burกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิerส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้rส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้orgenส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้uitส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้vliegt.Hij was reïncarnist, en mag reïncarneren als worst. Hij wordt echter meteen opgegeten door Sanca, die een beetje honger had. Hij is nu definitief dood.

Als Alley burger is gaan we er samen aanHint.. hint..