MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

Doet mijn scherm nou raar of doe jij weer raar whami.

• Topic Starter Topic Starter
Whami heeft een nieuwe manier gevonden om een beetje irritant te doen. Gewoon negeren :)

Doet mijn scherm nou raar of doe jij weer raar whami.
Hmmm, tijd voor een nieuw scherm zo te horen

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 23:02 ----------

Whami heeft een nieuwe manier gevonden om een beetje irritant te doen. Gewoon negeren :)
??ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็????ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็?????ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็?ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็??ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็??ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็??ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็at beส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็oel je?ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็?

:roflol: xD
ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan niemand verplichten om nog actief mee te spelen, maar het zou jammer zijn als je stopt :)

Uiteraard ga ik niet stoppen, dat zou wat stom zijn.

Maar, met dat homo-koppel wou ik eigenlijk vragen of Wauter/Alley Cat subtiel konden aantonen of ze inderdaad Romeo en Julia waren, maar dat deden ze niet, dus dacht ik weer dat ze het niet waren :(

Uiteraard ga ik niet stoppen, dat zou wat stom zijn.

Maar, met dat homo-koppel wou ik eigenlijk vragen of Wauter/Alley Cat subtiel konden aantonen of ze inderdaad Romeo en Julia waren, maar dat deden ze niet, dus dacht ik weer dat ze het niet waren :(

Subtiel? Ik wilde zelfmoord plegen voor alleycat en ik heb hem een paar keer aangesproken als geliefde :roflol: Daar zit je subtiliteit vriend.

Inderdaad en normaal ben jij wel redelijk scherp...
Of speelt er meer ;)

Normaal... bij mijn eerste spelletje was ik er bij nacht 3 uit, bij tweede spelletje bij dag 2 :p.

Maar ik geef toe, dit was echt wel schandalig dom (het was voor mij ook wel een vrij chaotische dag vandaag). Vanaf morgen terug met volle aandacht :D.

Subtiel? Ik wilde zelfmoord plegen voor alleycat en ik heb hem een paar keer aangesproken als geliefde :roflol: Daar zit je subtiliteit vriend.

Achteraf bekeken was het inderdaad heel erg obvious. Verdorie toch.

Daarom was ik aan het twijfelen :o

Oké boys, ik stel voor dat we kiezen tussen één van de 6 die op Alley hebben gestemd.

Waaronder ik.

Supersized lijkt me wel nog clean, dus die wil ik laten afvallen. Bij mij gaat de keuze dan uit 4.

ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้iteraard gaส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ikส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้nietส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้stoppen,ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้datส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้zouส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้watส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้stoส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ zijn.

Maaส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้, ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้et datส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้hoส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้o-koppel wou ik eigenlijส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้vragen of Wauter/Alley Cat subtielส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้kondenส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้aantoส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้enส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้of ze indeส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้daad Roส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้eo en Julia waren, maar ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้at dedeส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ ze niet, dus dacส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้t ik weer dat ze het niet waren :(
:eek:ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้atส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้eeส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้stouส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้erikส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้en.ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้Beก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้beกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิieส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็dส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็elkeส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้burกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิerส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้rส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้orgenส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้uitส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้vliegt.
ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้
ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้็็้้้้้้้้้้

Laatst bewerkt:
Soit, ik had gezegd dat ik stil ging zijn als ik dood was. Veel succes nog aan de burgers.

3 burgers voor 1 cult, Dbb strikes again

Hij was reïncarnist, en mag reïncarneren als worst. Hij wordt echter meteen opgegeten door Sanca, die een beetje honger had. Hij is nu definitief dood.

:roflol: :roflol: :roflol:

basjas, ik zei het toch...

Mijn stem was beslissend geweest, alleen kon ik pas om 2205 weer kijken, Lucky loyd :roflol:

Terug
Naar boven