JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
pika pika pika pika pika pika pika pika pika pika pika pika

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klopt, zeg ook niet dat je cult bent, maar dat je redenatie niet klopt.
Klopt, maar het is wel vreemd om bij de één de fout wel aan te rekenen en het bij de ander door de vingers te zien. Snap best dat je het bij de ander door de vingers ziet, simpelweg omdat die "ander" jijzelf bent, maar wel raar om dan op degene te stemmen die precies dezelfde fout heeft begaan als jijzelf terwijl er een beter alternatief is namelijk : Krimlo
@unknown
Ik heb al twee dagen op lloydatoni gestemd en gisteren was je t met me eens? Waarom nu Krimlo en bijv geen lloyd?

Ik weet dat ikzelf de fout heb gemaakt uit onoplettendheid. De kans dat al de spelers die op Alley hebben gestemd dezelfde fout hebben gemaakt is klein, dus ik ga er van uit dat er bij de stemmen op alley wel enkele cults zitten.Eerlijk gezegd was mijn stem op Jorgy ook niet volledig serieus, maar gewoon een reactie op zijn stem op mij. Ik wou zien hoe de rest er op zou reageren.
Krimlo

@ Weigtboy, wist niet dat jij op Jimboo had gestemd, had je dat niet even kunnen zeggen? Wellicht had dat mijn keuze op Alley wel veranderd.. mm.. misschien bewust gedaan? net zoals bewust NIET stemmen? Maar waarom dan die stem op Jimboo, ik hou je in het vizier.
Iiiiiiiwhoooooooiiiiiiii
woooohiiiiiiii ooooiiiiiiooooooowoooo whooooiiiiiiiii iiiiiiiiiiwhoooo !

Sorry gaste. Dat ik niet actief ben. Heb 2 drukke dage gehad.
---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 17:12 ----------
sanca
Hmm, dit moet wel wat betekenen, Unknown, laat jou theorie er is op los
Sanca kan dan confirmen of het echt is of nep, en dan kunnen we weer zien of unknown een cult is![]()
Is te merken ja. Sanca is allang dood. Hij bleek walvis te zijn.
Is te merken ja. Sanca is allang dood. Hij bleek walvis te zijn.

Ooooooooiiiiiiiiiiiiiwhooooooooooooo
vertaling, een sanca kun je niet doorstrepen
Haha ja. Het spijt me.
Ik ga ook niet alles terug lezen. Iemand mag me rol wel overnemen.
Nogmaals sorry