MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

z1000 is dood, hij was een kawasaki

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 17:37 ----------

Momenteel bekijken: 2 gebruiker(s) (1 leden en 1 gasten) dit topic
supersized

wasss deze

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 17:39 ----------

Ik zal het even samenvatten

momenteel word er flink gestemd op Krimlo

echter gaat Jorgyboy nog steeds aan kop

Laatst bewerkt:
Hoeveel cults zijn er in totaal?

Net thuis, zo ff bijlezen. Iemand cliffs van vandaag?

Zie dat mijn laatste vriend overleden is :(

Waarschijnlijk 25% dus 5 a 6.

got-ya.jpg

Had niet verwacht dat je hier nog rustig op ging reageren :roflol:

krimlo

Hmmmm idd erg lang, maar mijn gevoel zegt jorgyboy

Vooral omdat er soveel stemmen op krimloo staan kan het ook een treintje zijn, maar wacht nog even af

Dit. Het is zowiezo een treintje van cults die nu richting Krimlo gaan. Is gewoon weer een burger die niet weet waar het over gaat.

Jorgyboy daarentegen heeft gisteren met achterlijke hints het voor elkaar gekregen om er twee burgers in één dag eruit te krijgen. Ook was hij in dag 1 één van de enige die probeerden Jimbooo (een cult) te redden. Hij begon gisteren trouwens zelf over het 'homo-koppel Alley Cat en Wauter', maar stemde er toch op. Maw, hij wist dat het burgers waren en toch wou hij ze eruit.

Daarom, lijkt me logisch: Jorgyboy

Stemming momenteel

- Z1000  Jorgyboy
- Jorgyboy  Jorgy
- Diaephi  Jorgy
- Orgineel
- IMBAatwork  Krimlo
- Biobeast  Krimlo
- Whami
- Weightboy  Krimlo
- Penose
- Krimlo  Supersized
- Basjas101  Supersized
- Lloydatoni  Krimlo
- FabulaActaEst  Krimlo
- UnknownDBB  Krimlo
- Vincenzio
- Supersized  Krimlo

Dit. Het is zowiezo een treintje van cults die nu richting Krimlo gaan. Is gewoon weer een burger die niet weet waar het over gaat.

Jorgyboy daarentegen heeft gisteren met achterlijke hints het voor elkaar gekregen om er twee burgers in één dag eruit te krijgen. Ook was hij in dag 1 één van de enige die probeerden Jimbooo (een cult) te redden. Hij begon gisteren trouwens zelf over het 'homo-koppel Alley Cat en Wauter', maar stemde er toch op. Maw, hij wist dat het burgers waren en toch wou hij ze eruit.

Daarom, lijkt me logisch: Jorgyboy

ur sooo fokking right:D obvious..

Pfff ben niet echt overtuigd van Krimlo, maar goed in hoeverre kan je nu al overtuigd zijn.
Maarja heb ook geen zin om tegen Remi in te gaan, voor je het weet heb je weer twee pagina's aan je broek zitten waar je weer op moet reageren.

Hmmm toch maar alles bijgelezen ff, denk dat jorgy gewoon idioot is en goed

krimlo

Heefg er eigenlijk al iemand hints gezocht?

Hmmm toch maar alles bijgelezen ff, denk dat jorgy gewoon idioot is en goed

krimlo

Heefg er eigenlijk al iemand hints gezocht?

Heeft amper zin met de hoeveelheid shitzooi die er bij komt, daarnaast wees vorig potje uit dat niemand hints volgt maar personen.

Terug
Naar boven