Goede counter man, gelukkig kom jij met veel goede argumenten waarom ik eruit moet
Hints enzo die naar me toe leiden, ja lekker bezig.
Iets met "de pot verwijt de ketel .......
Jij stemt in ieder geval wel met sterke argumentatie:
Dat vond ik ook opvallend. Maar laten we eerst de kill en het verhaal van morgen maar is afwachten
Ja lekker is dat, dus je verdenkt het nog niet eens van cult zijn.. Beter focussen we op de hints.
Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.
Karmaspuit is leeg. Ik weet nog niet wat te stemmen, heb in ieder geval wel een aantal verdenkingen.
Zojuist alles teruggelezen. Had tot laat college en moest natuurlijk ook even de gym hitten

Kon het wel een beetje volgen op m'n mobiel maar alles lezen lukte niet. Anyway, ik denk niet dat ik met alley goed zit. Ik kan de volg de argumentatie in zijn verdediging en ga dan ook mee op
lloydatoni.
Ik wist niet dat hij om die reden inactief was. Vind het wel een beetje lullig om hem er dan uit te stemmen, zeker als zijn inactiviteit een van de redenen is om op hem te stemmen. Ik ga maar at random dan, IMBAatwork.
Knap hoor Krimlo, geweldige argumentatie waar geen speld tussen te krijgen is.
Je stemt alleen maar met mensen mee en bent imo TE voorzichtig met je uitspraken. Bij elke stem die je plaatst, geef je telkens een excuus dat je er missschien wel naast zou kunnen zitten (stating the obvious) of kom je met een ander excuus van waarop je op degene stemt zoals "ik kon niet alles volgen" of "Ow, hij gaf al aan inactief te zijn? Nou dan stem ik random" .
Moet ik dan alle argumentatie gaan herhalen die al gegeven is 
Ik zie voor de rest het probleem niet zo met mijn stemmen. Ik lees in ieder geval nog alles, en ben nog actief, dat kan niet van iedereen gezegd worden.
Nee, maar zelf met iets komen zou niet verkeerd zijn. Enige waar jij mee bezig bent is om andere te volgen en daarbij alvast een excuus te plaatsen zodat je na een burgerdood kan zeggen " Ow, ik volg jorgyboy, maar blijkbaar had hij het toch mis" of " Ik was inactief en had niet alles goed doorgelezen, volgende keer kan ik dat maar beter wel doen."
Nee Krimlo, je bent zoiezo slecht en misschien zelf de Yeti.
En idd niet iedereen is actief, maar gister kon er een inactieve eruit gesmeten worden en die heb jij om zeep geholpen door in de laatste 10 minuten je stem te veranderen naar IMBA met het excuus "Ow vind het lullig Lloyd eruit te stemmen vanwege inactiviteit , dus stem dan maar random"
Bovendien heb ik op jimbooo gestemd in de eerste ronde, zou dat niet een beetje vreemd zijnde als cult zijnde? En last but not least, als je een beetje waarde hecht aan een zombie-proof kamp, dan kun je misschien beter iemand anders eruit spelen.
Ook leuk dat je hier aangeeft Shaolin te zijn, en laat dat nou net de enige belangrijke rol zijn waarvan er meerdere spelers die rol kunnen hebben

, voor mij alleen maar meer een reden om je verdenken omdat dit ook nog aangeeft dat je blijkbaar nagedacht hebt over welke rol je KAN claimen zonder dat andere dit direct kunnen verwerpen.
Moet zeggen dat ik persoonlijk de reden van Krimlo niet snap Remi.
Cult is hij denk ik niet. Hij ging de eerste dag als tweede mee op Jimbooo dat zou voor een cult toch een rare actie zijn vooral omdat de eerste stem op Jimbooo totaal niet door een hint kwam maar het was weightboy die op hem stemde omdat hij Jimbooo niet zo lief vind.
En zou hij als yeti niet gewoon met de massa mee gaan op alley of lloyd ?
.
Ter verduidelijking dat hij dat ook daadwerkelijk deed ( met tijden aangegeven)
Dinsdag 0.04
Dat vond ik ook opvallend. Maar laten we eerst de kill en het verhaal van morgen maar is afwachten
Dinsdag 13.22
Ja lekker is dat, dus je verdenkt het nog niet eens van cult zijn.. Beter focussen we op de hints.
Dinsdag 14.34
Karmaspuit is leeg. Ik weet nog niet wat te stemmen, heb in ieder geval wel een aantal verdenkingen.
Dinsdag 14.48
Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.
Waarna ik deze reactie plaatste
Door deze stem uit te brengen met een gebrek aan argumentatie ben je voor mij al meer cult dan dat Alley dat is.
Vreemd om met deze argumentatie waarbij je een optie openhoud voor een fout toch zo makkelijk een stem uitbrengt.
Gebrek aan beter of zie je dit als een goed moment om een actieve speler uit te schakelen?
Waarna Krimlo uiteindelijk komt met:
Dinsdag 20.54
Zojuist alles teruggelezen. Had tot laat college en moest natuurlijk ook even de gym hitten

Kon het wel een beetje volgen op m'n mobiel maar alles lezen lukte niet. Anyway, ik denk niet dat ik met alley goed zit. Ik kan de volg de argumentatie in zijn verdediging en ga dan ook mee op
lloydatoni.
Dinsdag 21.49
Ik wist niet dat hij om die reden inactief was. Vind het wel een beetje lullig om hem er dan uit te stemmen, zeker als zijn inactiviteit een van de redenen is om op hem te stemmen. Ik ga maar at random dan, IMBAatwork.
En dan iets. Het leuke hierbij is dat Krimlo met deze post:
Dinsdag 14.34
aangeeft dat hij al enkele verdenkingen heeft.
Waarna hij enkele minuten later stemt op Alley met deze post:
Dinsdag 14.48
Waarna ik deze reactie plaatste
Door deze stem uit te brengen met een gebrek aan argumentatie ben je voor mij al meer cult dan dat Alley dat is.
Vreemd om met deze argumentatie waarbij je een optie openhoud voor een fout toch zo makkelijk een stem uitbrengt.
Gebrek aan beter of zie je dit als een goed moment om een actieve speler uit te schakelen?
En hij als directe reactie gaf:
Dinsdag 15.05
Gebrek aan beter ja, gebaseerd op een verdenking en EDIT: de argumentatie van jorgyboy natuurlijk. Vandaar dat ik ook aangeef dat ik met die verdenking fout kan zitten. Als ik een cult was dan had ik m'n stem gewoon op Basjas geplaatst, om makkelijk een speler eruit te werken.
Het vreemde hiervan vind ik dat Krimlo aangeeft enkele verdenkingen te hebben. Die verdenkingen maakt hij echter niet bekend, maar in plaats daarvan schuift hij de schuld af op "Een gebrek aan beter" en de argumentatie van Jorgyboy" om hier doodleuk op terug te komen in de avond.
Ook gaf Krimlo aan meerdere verdenkingen te hebben. Maar ook in de avond maakt hij geen enkele verdenking bekent en volgt hij doodleuk de stemming op Illoydatoni om uiteindelijk toch maar eens random te stemmen:
Origineel gepost door Krimlo Bekijk Post
Je zou toch denken dat iemand met meerdere verdenkingen niet random hoeft te stemmen en zijn stem op z'n minst onderbouwt, maar nee Krimlo niet.
Ik zeg, als ik wolf was geweest dan was jij de eerste dag gekilld. De kok heeft mij dag 1 uitgenodigd. Kan jij niet controleren, maakt verder ook niet uit, maakt de mogelijkheid dat ik wolf ben misschien alleen wat lager.
En ik kan inderdaad niks meer tegen je argumenten inbrengen, mijn stemmen zijn meegaand geweest, heb niet zeker gestemd etc.
ik ga in ieder geval op Supersized, waarom lijkt me wel duidelijk..