Fitness Seller

Forumgame 23: Nog meer wit!

Ik verdenk hem ook, maar wat doet dat er toe? Ik zie trouwens door de bomen het bos niet eens meer, dus ik volg lekker :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 19:48 ----------

Ik hou vooral in de gaten wie op mij stemt

-Whami
-Basjas
-KRIMLO

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 19:50 ----------

Ik niet, denk echt dat Unkown burger is.. Jij daarintegen..
Enige reden dat ik op jou stemde was omdat je aan iemand vroeg waarom hij niet op jou stemde :p. Ik dobbel straks om te bepalen op wie ik stem tussen jou jorgy en krimlo, omdat jullie allen stemmen tegen je hebben.

Wauter mag me rol ook hebben.

Het valt me wel op dat dit een ronde was met weinig weerstand, Unknown zit dan wel erg sterk met zijn verhaal.
Hij speelt het spel sowieso goed, hij bracht mij gisteren ook aan het twijfelen. Jammer dat ik voet bij stuk hield.
Ik lach me scheef als hij cult blijkt te zijn, dan is hij echt speler van het jaar.

Het valt me wel op dat dit een ronde was met weinig weerstand, Unknown zit dan wel erg sterk met zijn verhaal.
Hij speelt het spel sowieso goed, hij bracht mij gisteren ook aan het twijfelen. Jammer dat ik voet bij stuk hield.
Ik lach me scheef als hij cult blijkt te zijn, dan is hij echt speler van het jaar.
Is moeilijk te weten bij hem, of hij nu cult of burger is, hij stemt er altijd burgers uit in de eerste rondes :roflol:
Als Krimlo goed blijkt twijfel ik geen seconde en stem ik morgen op hem...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.168
Ik geef liever geen rollen door naar anderen :)

Is moeilijk te weten bij hem, of hij nu cult of burger is, hij stemt er altijd burgers uit in de eerste rondes :roflol:
Als Krimlo goed blijkt twijfel ik geen seconde en stem ik morgen op hem...

Gast, wanneer wordt je een keer volwassen? Loopt alleen maar te bashen maar zelf presteer je geen moer in het spel. Je wordt 9 van de 10 weggespeeld met dit spel dus over prestaties van andere spelers ken je beter je mond houden.

Ik geef liever geen rollen door naar anderen :)

Oke, ik speel wel verder mee.

Heb nu alle tijd.

Maar nogmaals sorry. Drukke week afstudeerstage regelen, gesprekken voor opdrachten, nog school, vrouwe

---------- Post added 16 October 2013 at 20:56 ----------

Whami

Dobbelsteen zegt Jorgyboy :)

Krimlo zal wellicht wel sterven dus we zullen later zien of mn dobbelsteen van Remi wint :p
En we moeten nog ontdekken of mn muntstuk gisteren het beter deed :p

Nee, begrijp alleen niet waarom je nog inschrijft voor dit spel en waarom je uberhaupt nog toegelaten wordt. Af en toe is het wel vermakelijk als je loopt te k*tten, maar je loopt dat de laatste tijd constant te doen.
Je vraagt constant om aandacht met je gezeik en je spacende letters die je ontdekt hebt is ook alleen maar een schreeuw om aandacht.
Vind het eerder zielig voor je dat je het nodig vind om constant aandacht te zoeken.

:mad: Z1000

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 20:58 ----------

Nee, begrijp alleen niet waarom je nog inschrijft voor dit spel en waarom je uberhaupt nog toegelaten wordt. Af en toe is het wel vermakelijk als je loopt te k*tten, maar je loopt dat de laatste tijd constant te doen.
Je vraagt constant om aandacht met je gezeik en je spacende letters die je ontdekt hebt is ook alleen maar een schreeuw om aandacht.
Vind het eerder zielig voor je dat je het nodig vind om constant aandacht te zoeken.
Geen tijd :dunno:
Denk niet dat ik met mn dobbelsteen / muntstuk onder doe in aantal stemmen op cults vs burger in vergelijking met anderen :roflol:

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 20:58 ----------

Jorgyboy, dobbelsteen is baas

Beter een whami ban voor dit spel? (in het algemeen)

Maar het wordt krimlo dus? :p

Unknown wil je morgen mee op basjas dan?

Beter een whami ban voor dit spel? (in het algemeen)

Maar het wordt krimlo dus? :p

Unknown wil je morgen mee op basjas dan?

Geen idee. Basjas is een nieuwe speler en in veel opzichten moet hij het spel nog ontdekken qua werking enzo. In veel gevallen klinkt z'n onwetendheid wel oprecht.

Ik wil zoiezo eerst even wachten wat de rol van Krimlo is en wat de nacht brengt (Indien Krimlo geen Yeti is).

Oke, kan ik inkomen.

Maar van de zijlijn kun je ook veel leren :D

Naja laat ik maar mee gaan met de massa, valt toch weinig aan te veranderenKrimlo

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 21:04 ----------

wel weinig tegengas dus vrees weer.

Oke, kan ik inkomen.

Maar van de zijlijn kun je ook veel leren :D

Klopt, maar het probleem met nieuwe spelers is is dat je hun spel niet zo makkelijk kunt peilen. Ze hebben immers nog geen spel meegespeeld dus je weet hoe ze normaal reageren en reageren als ze liegen.
Van sommige ervaren spelers weet je naderhand wel ongeveer hoe ze spelen en waar je een beetje op moet letten.

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 21:07 ----------

Naja laat ik maar mee gaan met de massa, valt toch weinig aan te veranderenKrimlo

wel weinig tegengas dus vrees weer.

Dat zegt niet zo veel man. Gezien het aantal spelers van 22, zijn er misschien wel 5 a 6 cults inclusief de Yeti.

Stel dat het er 5 waren - Jimboo blijven ze op 4 staan. Veel tegengas kunnen ze dan ook niet meer geven.
Kan ook zijn dat die Zombie is, maar daar vind ik z'n speelstijl niet zo bij passen.

De kans op Yeti acht ik groter, maar we zullen het moeten afwachten.

Terug
Naar boven