Fitness Seller

Forumgame 23: Nog meer wit!

Je bent veel te goed om dat te geloven brah :roflol:

Krimlo is hopeloze zaak en enkel idioten gaan er tegen in. De cults (waarvan ik er één ben) gaan uiteraard allemaal mee. Of ik nu meega of niet, zou geen hol mogen uitmaken.
Ok ben jij ook een cult? Ik zoek nog iemand om leuke berichtjes naar te sturen <3 :)

Aan je pic te zien ben je nog geen 18, ofwel je hebt geen auto, ofwel je reist met ov of fiets, ofwel via tel kun je meelezen en posten.
Tijdens training zou je evt ook kunnen lezen posten (tenzij je b*ch ass workouts hebt)

Mijn cult radar gaat piepen

Ik ben 20 en heb een auto en ik ben zeker 3 X zo buff als jou deze pic is vorig jaar october genomen. Wil wel een nieuwe uploaden maar dan gaat Joun minderwaardigheid complex van 100 naar 0

Weet je wat klote is, mocht Remi ongelijk hebben dan hebben we 2 stappen terug gedaan.
Oh, dan stemmen we hem er morgen toch gewoon uit

%282%29.jpg

Ik ben 20 en heb een auto en ik ben zeker 3 X zo buff als jou deze pic is vorig jaar october genomen. Wil wel een nieuwe uploaden maar dan gaat Joun minderwaardigheid complex van 100 naar 0

Dit is inderdaad wel een opmerking die je van een 20-jarige zou verwachten..

Welke opleiding heb je genoten?

En even een correctie, denk dat je bedoelt dat z'n minderwaardigheidscomplex juist omhoog gaat, dus van 0 naar 100. Just sayin;)

We zijn allemaal buffer dan Remi. Does he even lift?

Nu wachten op het verhaal

Terug
Naar boven