MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

Die zombie is echt zwakzinnig :roflol:

Unknown, FabulaActaEst speelt op dezelfde manier als Krimlo. Post wel, maar zonder inhoud. Lijkt me ook een cult.

Diaephi wil ik wel volgen, omdat hij toch maar achter mij en Supersized wil blijven gaan, maar het lijkt dat me dit gewoon ook een cult is, aangezien een Yeti niet de leiding zou willen nemen, toch?

Unknown, FabulaActaEst speelt op dezelfde manier als Krimlo. Post wel, maar zonder inhoud. Lijkt me ook een cult.

Diaephi wil ik wel volgen, omdat hij toch maar achter mij en Supersized wil blijven gaan, maar het lijkt dat me dit gewoon ook een cult is, aangezien een Yeti niet de leiding zou willen nemen, toch?

Waarom ben ik een cult als ik op jou wil gaan? Jij speelt dit potje gewoon achterlijk, dit probeer je dmv sarcasme te verbloemen, owh ik doe nie meer mee en ben toch wel cult. Uiteindelijk ga je gewoon verder omdat niemand meer naar je omkijkt.

Waarom ben ik een cult als ik op jou wil gaan? Jij speelt dit potje gewoon achterlijk, dit probeer je dmv sarcasme te verbloemen, owh ik doe nie meer mee en ben toch wel cult. Uiteindelijk ga je gewoon verder omdat niemand meer naar je omkijkt.

Is een tactiek als een ander brah.

Iedereen weet men rol, terwijl niemand men rol weet, snap je?

Ik tüter, grote blij.

We zouden op basjas gaan!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.355
Intussen huppelt Sanca naar het tentje van FabulaActaEst. Waarschijnlijk was die net bacon aan het bakken ofzo :)

:roflol: :roflol: :roflol: you srs?

Kijk even goed naar je posts hieronder:

Maandag 21.11 (je stem op alley is uitgebracht om 20.28)
gvd nu weet ik het ook niet meer, maar laat em zolang op jimboo staan maar al is het maar om mezelf te redden

1ste keer dat je zegt dat je het niet weet & inderdaad je stem op Jimbooo was idd om jezelf te redden, het ging namelijk tussen 2 cults.
Leuke is ook dat elke keer dat je een stem uitbrengt, je dat pas in de avond doet. Mijn theorie voor je stem op Jimbooo is dat je in de avond idd geen uitweg zat en daarom je stem maar op je medecult Jimboo zette

DINSDAG 16.29
Snap er ff geen klote van waarom alley nu verdacht is, pls help

2e keer dat je zegt dat je het allemaal niet weet.

DINSDAG 16.39
Hmmm wacht nog f tot vnv, vind het nog nie super. Dalijk ff hints zoeken.

Dadelijk even hints zoeken zeg je? Echter kan ik geen 1 post van je vinden waarin je ook maar 1 mogelijke hint ontdekt hebt.

ik vind de hoeveelheid weerstand ook wel iets om over te zeggen

for now alleycat

sorry vriend :( proof me wrong

Net als Krimlo alvast een excuus neergezet voor als je fout zit.
Ook vreemd dat je eerst claimt het allemaal niet te weten en toch stemt op Alley.

ja dude ik weet het ook niet wtf, ga zo nog ff lezen. Maak misschien nog liever een random nutteloze stem....

3e keer dat je zegt dat je het allemaal niet weet

ontkracht je nou je eigen discussie jorgy ? wat

edit : wacht nvm, lolol volg het niemeer goed

4e keer dat je zegt dat je allemaal niet weet.

ik geloof ook niet dat jorgy cult is eigenlijk, dan is dit echt een suicide missie voor hem. stemming naar jou is ook maar raar vind ik eigenlijk.

switch naar lloydatoni

edit
ah k*t krimlo veranderd ook zie ik

lol, bikers

i dont know what the **** im doing :roflol:

5e keer dat je zegt dat je het allemaal niet weet.
Het ging tussen Illoy en Alley maar nadat je ziet dat Krimlo op Illoy stemt breng jij een nutteloze stem uit. Namelijk op Bikers.. Misschien omdat Illoy Yeti is en je zag dat een stem van zowel Jou en Krimlo op Lloyd wel het einde zou kunnen betekenen voor Lloyd?

Who knows, maar frapant dat Krimlo uiteindelijk ook wijzigt naar IMBA en daardoor z'n stem afhaalt van Lloyd en dat in combinatie met zijn post van "Switchte naar Lloyd maar dat ging ook bijna fout" zou de mogelijkheid dat Lloyd Yeti is best groot kunnen zijn.

ik sta op bikers, snap er geen klote van

true story

6e keer dat je zegt dat je het allemaal niet weet.

nu ga ik mezelf in slaap huilen in bad, groetjes thuis allemaal

kindjes in afrika, die gaan dood

:( k*t honger in 3e wereld landen

dat zijn verborgen hints, als je deze combineert kun je kortingsbonnen voor de mcdonalds winnen

Nou deze 3 posts zijn wel een voorbeeld voor jou bijdrage in dit spel. 0,0 dus.

Hmmmm idd erg lang, maar mijn gevoel zegt jorgyboy

Vooral omdat er soveel stemmen op krimloo staan kan het ook een treintje zijn, maar wacht nog even af

En je wacht weer even af tot in de avond

WOENSDAG 19.03
Hmmm toch maar alles bijgelezen ff, denk dat jorgy gewoon idioot is en goed

krimlo

Heefg er eigenlijk al iemand hints gezocht?

En vervolgens in de avond, nadat je ziet dat je cultvriendje Krimlo niet te redden valt, stem je maar op hem je eigen hachje maar te redden.

Hmmmmmmm

Waz met die mug in mijn tent

Vandaag jorgy of super....?

Weet het eigk ook niet :( maar denk dat jorgy ondanks zijn sarcasme gewoon cult is

7e keer dat je zegt dat je het allemaal niet weet?

In dit spel claim je minimaal 7 keer het allemaal niet weten. Je bijdrage is 0,0. Je stemt alleen in de avond nadat het eindresultaat min of meer bekend is en ik heb een paar posts van je gevonden waarin je vraagt of of burgers een paar nutteloze hints heeft gevonden.

"zijn er al hints gevonden cq "

"Dalijk ff hints zoeken."

"Heefg er eigenlijk al iemand hints gezocht?"

Daarnaast heb ik je spel van nu even vergeleken met dat van de vorige spellen. En het is voor mij wel duidelijk eigenlijk.

Diaephi, jij bent cult en denk dat Lloyd Yeti is.. maar omdat daar nog wat onzekerheid over bestaat kan de Toerist vannacht wel even Lloyd gaan controleren.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 12:59 ----------

Ik zei dat ik geen idee had, en nu heb ik wel een idee. Namelijk Diaephi.

Trust me on this one;)

Wijzig naar Diaephi aub:D

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 13:03 ----------

Intussen huppelt Sanca naar het tentje van FabulaActaEst. Waarschijnlijk was die net bacon aan het bakken ofzo :)

Had je deze post al gezien Woopy?
Misschien heb ik een achievement gehaald :D:o?

Even wat wild speculeren om te kijken of ik een achievement kan halen
Dit verwijst naar leugenaars in het spel ondanks dat ze niet in de rollen vermeld staan?

Orgineel was een slechte reincarnist? Een malariamug is namelijk best een tyfusbeest in vergelijking met de pikachu en de walvis.
En zombiehunter koos ook voor Orgineel?

En :roflol: @ de Zombie dat ie toch mij als target gekozen heeft :roflol:

Waarom is het perse verdacht als ik het niet weet? Het hele potje is al 1 grote mind**** geweest.

Dus volgens jou heb ik ook dag 1 samen met mijn cult vriendje krimlo meteen een complot gestart tegen jimboo ofwat? Waarom zou ik dat doen.

En over de hints, heb er ook wel naar gezocht, maar vond er niks noemenswaardigs instaan, over het gehele spel. Moet ik dan vermelden, net half uur naar hints gezocht maar zie niks speciaals. Word me eerst 2 rondjes aangerekend dat ik achterlijke hints verzin. Vorig potje doe ik dit niet en word ik meteen verdacht door raar speelgedrag en nu hetzelfde?

Waarom is het perse verdacht als ik het niet weet? Het hele potje is al 1 grote mind**** geweest.

Dus volgens jou heb ik ook dag 1 samen met mijn cult vriendje krimlo meteen een complot gestart tegen jimboo ofwat? Waarom zou ik dat doen.

En over de hints, heb er ook wel naar gezocht, maar vond er niks noemenswaardigs instaan, over het gehele spel. Moet ik dan vermelden, net half uur naar hints gezocht maar zie niks speciaals. Word me eerst 2 rondjes aangerekend dat ik achterlijke hints verzin. Vorig potje doe ik dit niet en word ik meteen verdacht door raar speelgedrag en nu hetzelfde?

Oke heb één vraag voor je moment.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 13:10 ----------

Nee je moest Kiezen tussen jezelf of Jimbooo. Lijkt me vrij obvious dat je dan voor jezelf kiest.
Hieronder een vraag voor je.

DINSDAG 20.54
Zojuist alles teruggelezen. Had tot laat college en moest natuurlijk ook even de gym hitten :cool: Kon het wel een beetje volgen op m'n mobiel maar alles lezen lukte niet. Anyway, ik denk niet dat ik met alley goed zit. Ik kan de volg de argumentatie in zijn verdediging en ga dan ook mee op lloydatoni.

DINSDAG 20.54
ik geloof ook niet dat jorgy cult is eigenlijk, dan is dit echt een suicide missie voor hem. stemming naar jou is ook maar raar vind ik eigenlijk.

switch naar lloydatoni

edit
ah k*t krimlo veranderd ook zie ik

lol, bikers

i dont know what the **** im doing :roflol:

Waarom liet je jou stemgedrag beïnvloeden door het stemgedrag van Krimlo?

Terug
Naar boven