Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zullen zien.
DIAEPHI
---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 11:12 ----------
Ga diaephi,
Waarom plots op mij ...? Ik verwacht nu een hele pagina aan argumenten
Wil dat best doen, maar denk je dat jezelf verzetten zin heeft?
Unknown, FabulaActaEst speelt op dezelfde manier als Krimlo. Post wel, maar zonder inhoud. Lijkt me ook een cult.
Diaephi wil ik wel volgen, omdat hij toch maar achter mij en Supersized wil blijven gaan, maar het lijkt dat me dit gewoon ook een cult is, aangezien een Yeti niet de leiding zou willen nemen, toch?
Uiteraard, recht op een eerlijk proces. Nee srs, laat maar horen, ik vind het beetje een rare move van je.

Waarom ben ik een cult als ik op jou wil gaan? Jij speelt dit potje gewoon achterlijk, dit probeer je dmv sarcasme te verbloemen, owh ik doe nie meer mee en ben toch wel cult. Uiteindelijk ga je gewoon verder omdat niemand meer naar je omkijkt.
ok dan ga ik ff kippetje eten, tot zoIs goed. 10 a 15 min ongeveer.
Geen aandacht aan besteden man. Gewoon Diaephi stemmen![]()
supersized , vanwege mijn eerdere post. Hij was op dat moment niet meer online en werd al eerder overduidelijk verdedigd. Eerst omdat hij op Jimbooo stemde, maar de eerste ronde is geluk hebben.
Geen aandacht aan besteden man. Gewoon Diaephi stemmen![]()

Intussen huppelt Sanca naar het tentje van FabulaActaEst. Waarschijnlijk was die net bacon aan het bakken ofzo![]()

Whoooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()

Waarom ben ik een cult als ik op jou wil gaan? Jij speelt dit potje gewoon achterlijk, dit probeer je dmv sarcasme te verbloemen, owh ik doe nie meer mee en ben toch wel cult. Uiteindelijk ga je gewoon verder omdat niemand meer naar je omkijkt.
you srs?gvd nu weet ik het ook niet meer, maar laat em zolang op jimboo staan maar al is het maar om mezelf te redden
Snap er ff geen klote van waarom alley nu verdacht is, pls help
Hmmm wacht nog f tot vnv, vind het nog nie super. Dalijk ff hints zoeken.
ik vind de hoeveelheid weerstand ook wel iets om over te zeggen
for now alleycat
sorry vriendproof me wrong
ja dude ik weet het ook niet wtf, ga zo nog ff lezen. Maak misschien nog liever een random nutteloze stem....
ontkracht je nou je eigen discussie jorgy ? wat
edit : wacht nvm, lolol volg het niemeer goed
ik geloof ook niet dat jorgy cult is eigenlijk, dan is dit echt een suicide missie voor hem. stemming naar jou is ook maar raar vind ik eigenlijk.
switch naar lloydatoni
edit
ah k*t krimlo veranderd ook zie ik
lol, bikers
i dont know what the **** im doing![]()
ik sta op bikers, snap er geen klote van
true story
nu ga ik mezelf in slaap huilen in bad, groetjes thuis allemaal
kindjes in afrika, die gaan dood
k*t honger in 3e wereld landen
dat zijn verborgen hints, als je deze combineert kun je kortingsbonnen voor de mcdonalds winnen
Hmmmm idd erg lang, maar mijn gevoel zegt jorgyboy
Vooral omdat er soveel stemmen op krimloo staan kan het ook een treintje zijn, maar wacht nog even af
Hmmm toch maar alles bijgelezen ff, denk dat jorgy gewoon idioot is en goed
krimlo
Heefg er eigenlijk al iemand hints gezocht?
Hmmmmmmm
Waz met die mug in mijn tent
Vandaag jorgy of super....?
Weet het eigk ook nietmaar denk dat jorgy ondanks zijn sarcasme gewoon cult is

Intussen huppelt Sanca naar het tentje van FabulaActaEst. Waarschijnlijk was die net bacon aan het bakken ofzo![]()

?Even wat wild speculeren om te kijken of ik een achievement kan halen
Dit verwijst naar leugenaars in het spel ondanks dat ze niet in de rollen vermeld staan?
Orgineel was een slechte reincarnist? Een malariamug is namelijk best een tyfusbeest in vergelijking met de pikachu en de walvis.
En zombiehunter koos ook voor Orgineel?
En@ de Zombie dat ie toch mij als target gekozen heeft
![]()
Waarom is het perse verdacht als ik het niet weet? Het hele potje is al 1 grote mind**** geweest.
Dus volgens jou heb ik ook dag 1 samen met mijn cult vriendje krimlo meteen een complot gestart tegen jimboo ofwat? Waarom zou ik dat doen.
En over de hints, heb er ook wel naar gezocht, maar vond er niks noemenswaardigs instaan, over het gehele spel. Moet ik dan vermelden, net half uur naar hints gezocht maar zie niks speciaals. Word me eerst 2 rondjes aangerekend dat ik achterlijke hints verzin. Vorig potje doe ik dit niet en word ik meteen verdacht door raar speelgedrag en nu hetzelfde?
Waarom is het perse verdacht als ik het niet weet? Het hele potje is al 1 grote mind**** geweest.
Dus volgens jou heb ik ook dag 1 samen met mijn cult vriendje krimlo meteen een complot gestart tegen jimboo ofwat? Waarom zou ik dat doen.
Zojuist alles teruggelezen. Had tot laat college en moest natuurlijk ook even de gym hittenKon het wel een beetje volgen op m'n mobiel maar alles lezen lukte niet. Anyway, ik denk niet dat ik met alley goed zit. Ik kan de volg de argumentatie in zijn verdediging en ga dan ook mee op lloydatoni.
ik geloof ook niet dat jorgy cult is eigenlijk, dan is dit echt een suicide missie voor hem. stemming naar jou is ook maar raar vind ik eigenlijk.
switch naar lloydatoni
edit
ah k*t krimlo veranderd ook zie ik
lol, bikers
i dont know what the **** im doing![]()