AndroidHealthClinic

Forumgame 23: Nog meer wit!

Bezoekers in dit topic

Al is de setting my little pony, ik doe nog altijd mee.
 
:roflol:

Deze zomer is er een Brony-meeting, wat echter vrijwel niemand weet is dat één van de MLP's gebeten is door een Walker en het nu voorzien heeft op de fans! Natuurlijk zijn er een paar bad-ass Brony's die het gebeten paard steunen.
 
Heb nu staan:
Beatles vs the stones
Mafia 2( ter ere van Rob G)
My Little pony
Donner party
Texas chainsaw massacre

Ik ga denk ik voor de mafia variant. Ga daar nu mee aan de slag.
Wil iedereen die meedoet me pmen?
 
:roflol:

Deze zomer is er een Brony-meeting, wat echter vrijwel niemand weet is dat één van de MLP's gebeten is door een Walker en het nu voorzien heeft op de fans! Natuurlijk zijn er een paar bad-ass Brony's die het gebeten paard steunen.

eqlameetup.png


---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 13:44 ----------

Is dat Dieaphi met die bouwhelm?
 
Gaan Saiyans? :( Of Pokemon? :(
Ik vind dat een van de rollen een pokemon moet zijn, maakt niet uit wat voor thema het spel heeft.
 
In, Mewtwo ofzo, dat je iemands stem kan veranderen door je telepathische powers
 
You've got mail
 
Gaan Saiyans? :( Of Pokemon? :(
Ik vind dat een van de rollen een pokemon moet zijn, maakt niet uit wat voor thema het spel heeft.

Zeker een fan van Saiyans en misschien nog wel meer van Pokémon, maar om het echt goed uit te werken moet het spel gehost worden door iemand die er veel kennis over heeft.

Als lloydatoni zich beter voelt in een Maffia setting, zullen de verhalen enkel maar beter worden :)

En ja Woopy, ik bedoel dat jij een Pokémon game moet hosten :D
 
Zeker een fan van Saiyans en misschien nog wel meer van Pokémon, maar om het echt goed uit te werken moet het spel gehost worden door iemand die er veel kennis over heeft.

Als lloydatoni zich beter voelt in een Maffia setting, zullen de verhalen enkel maar beter worden :)

En ja Woopy, ik bedoel dat jij een Pokémon game moet hosten :D

Hmm, very true :-/

Zal er es over nadenken voor een volgende keer.

edit: de wolf kan een ditto zijn die daardoor niet herkend wordt :D
 
Gaan Saiyans? :( Of Pokemon? :(
Ik vind dat een van de rollen een pokemon moet zijn, maakt niet uit wat voor thema het spel heeft.


Saiyans zou ik wel nog durven doen. Zal snel nog eens dragonball Z/GT bekijken :D
 
Gaan Saiyans? :( Of Pokemon? :(
Ik vind dat een van de rollen een pokemon moet zijn, maakt niet uit wat voor thema het spel heeft.

in op dbz game, pkmn wellicht ook als ik wat anders dan pikachu mag zijn nu
 
Hmm, very true :-/

Zal er es over nadenken voor een volgende keer.

edit: de wolf kan een ditto zijn die daardoor niet herkend wordt :D

:roflol:

Kan zo episch worden, zie het nu al voor me! :D

Saiyans zou ik wel nog durven doen. Zal snel nog eens dragonball Z/GT bekijken :D

Doen!

Ben zelf wel fan van Supernatural en daar zit ook zeker een mooi verhaal in. Ga er nog even over nadenken, maar heb al wel enkele ideetjes.

Jammer dat ik wel met serieuze deadlines zit, aangezien ik in januari afstudeer en dus tegen eind december mijn masterthesis moet schrijven. Weet niet goed of ik dan tijd genoeg ga hebben om een game te hosten.
 
Na de game vn Loyd een sayan game en pokemon game, word helemaal top de komende tijd :D
 
:roflol:

Kan zo episch worden, zie het nu al voor me! :D



Doen!

Ben zelf wel fan van Supernatural en daar zit ook zeker een mooi verhaal in. Ga er nog even over nadenken, maar heb al wel enkele ideetjes.

Jammer dat ik wel met serieuze deadlines zit, aangezien ik in januari afstudeer en dus tegen eind december mijn masterthesis moet schrijven. Weet niet goed of ik dan tijd genoeg ga hebben om een game te hosten.

Zoek de true natural bodyduilding. De wolf heet Mister10 in dit spel. De cults zijn naturals maar zijn geen expert in het bedenken van nieuwe medicijnen.
 
Back
Naar boven