- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor de game Woopy-brah!
Was leuk om een keer een belangrijke rol te hebben, ondanks dat ik hem niet veel hoefde te gebruiken.
Eerste nacht was ik in de veronderstelling dat ik pm had gestuurd, schijnbaar niet.
2e nacht beschermde ik mezelf omdat ik dacht dat unknown miss door de kok uitgenodigd zou worden, en ik opzich ook hard op jorgy ging met de gedachte dat hij ook slecht was en de yeti evt. boos zou zijn.
3e nacht nog zitten twijfelen, maar toch voor de zekerheid gegaan en de kok beschermt, helaas foute keuze
Thanks voor de game Woopy-brah!
Was leuk om een keer een belangrijke rol te hebben, ondanks dat ik hem niet veel hoefde te gebruiken.
Eerste nacht was ik in de veronderstelling dat ik pm had gestuurd, schijnbaar niet.
2e nacht beschermde ik mezelf omdat ik dacht dat unknown miss door de kok uitgenodigd zou worden, en ik opzich ook hard op jorgy ging met de gedachte dat hij ook slecht was en de yeti evt. boos zou zijn.
3e nacht nog zitten twijfelen, maar toch voor de zekerheid gegaan en de kok beschermt, helaas foute keuze
Dacht al dat je toerist was Remi, je zei zo vaak toerust bekijk die en die..
Wel grappig al het tweede potje die ik overleef terwijl mijn rol bekend is als goede.
Bedankt woopy, jammer dat de cults zo gespeeld hebben.

Thanks voor de game woopy. Redelijk kansloos potje van ons, maar ja. Nogmaals excuus voor die post van me, dacht dat omdat het conform de regels was het wel zou zijn maar wist niet dat er een ongeschreven regel was die het zou 'verbieden'.

Moesten de burgers dan maar beslissen of ze je zouden geloven of niet, wat ze dus wel deden.In dit spel, als je hem wakker maakt, krijg je de tekst "Snorlax has its eyes wide open" terwijl je een close up van zijn kop ziet.
...