XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

Hehe Remi toerist en inactieve cults. De slechte hadden geen kans. Goed gedaan Remi. Thanks voor de game Woopy.

Thanks voor de game Woopy-brah!

Was leuk om een keer een belangrijke rol te hebben, ondanks dat ik hem niet veel hoefde te gebruiken.

Eerste nacht was ik in de veronderstelling dat ik pm had gestuurd, schijnbaar niet.
2e nacht beschermde ik mezelf omdat ik dacht dat unknown miss door de kok uitgenodigd zou worden, en ik opzich ook hard op jorgy ging met de gedachte dat hij ook slecht was en de yeti evt. boos zou zijn.
3e nacht nog zitten twijfelen, maar toch voor de zekerheid gegaan en de kok beschermt, helaas foute keuze

Was leuk om een keer een belangrijke rol te hebben, ondanks dat ik hem niet veel hoefde te gebruiken.

Eerste nacht was ik in de veronderstelling dat ik pm had gestuurd, schijnbaar niet.
2e nacht beschermde ik mezelf omdat ik dacht dat unknown miss door de kok uitgenodigd zou worden, en ik opzich ook hard op jorgy ging met de gedachte dat hij ook slecht was en de yeti evt. boos zou zijn.
3e nacht nog zitten twijfelen, maar toch voor de zekerheid gegaan en de kok beschermt, helaas foute keuze

Het was de enige juiste keuze.

Naja foute keuze weet ik niet. Blijft gokken.

Ik dacht ook om misschien iemand anders uit te nodigen omdat ik verwachte dat niemand ons zou aanvallen achteraf gelukkig dat ik bij Remi ben gebleven anders was hij misschien zombie

Inderdaad jij kon die gok niet nemen..

Dacht al dat je toerist was Remi, je zei zo vaak toerust bekijk die en die..

Wel grappig al het tweede potje die ik overleef terwijl mijn rol bekend is als goede.
Bedankt woopy, jammer dat de cults zo gespeeld hebben.

Ja klopt, laatste 2 dagen heb ik dat gedaan. Genoot toch zowat onsterfelijkheid dus dacht waarom niet.

Ook heb ik gisternacht gewoon in het topic overlegt met je over wie de Wolf zou kunnen zijn. Dacht dat het daardoor ook wel duidelijk zou worden;)

Wel nice dat we allebei dachten dat het Diaephi was:)

Thanks voor de game woopy. Redelijk kansloos potje van ons, maar ja. Nogmaals excuus voor die post van me, dacht dat omdat het conform de regels was het wel zou zijn maar wist niet dat er een ongeschreven regel was die het zou 'verbieden'.

Ik ben niet eens nodig ... :(

Maar mooi gespeeld mannen! Ben vanuit het graf erg trots op jullie.

Gisteren en vandaag nauwelijks mee kunnen lezen, net even de nabeschouwing van Woopy gelezen en het lijkt er dus op dat het spel na mijn dood niet meer zo boeiend was. Niet veel gemist dus gelukkig. :cool:

Eerste ronde van het volgende spel gaan we op basjas

Thx voor t spel woopy, was toch een goede pot.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.574

In dit spel, als je hem wakker maakt, krijg je de tekst "Snorlax has its eyes wide open" terwijl je een close up van zijn kop ziet.

...

bertstare_xlarge.jpg

tnx voor de game woopy! ondanks dat ik de eerste nacht werd opgegeten me toch nog kunnen amuseren als pikachu haha, had ook niet verwacht dat alle cults inactief waren, dacht ook dat basjas echt slecht was loool

Thanks voor de game woopy. Redelijk kansloos potje van ons, maar ja. Nogmaals excuus voor die post van me, dacht dat omdat het conform de regels was het wel zou zijn maar wist niet dat er een ongeschreven regel was die het zou 'verbieden'.

Uiteindelijk heb je de goede alleen maar een dienst bewezen.:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.578
Tja het was niet echt verboden, maar ook niet erg netjes.
Toen je me een pm stuurde met de vraag of je zijn rol mocht verklappen, dacht ik trouwens dat je het op een of andere manier wou gebruiken om jezelf te redden, al zag ik daar niet echt een plausibele mogelijkheid toe. Ik ging er toen niet van uit dat je het gewoon zou verklappen van zodra je er zo goed als zeker uit lag :)

Maarja, uiteindelijk bleef het een cult die zei dat iemand een bepaalde goede rol had. Kon evengoed een trukje zijn om een mede cult te redden :) Moesten de burgers dan maar beslissen of ze je zouden geloven of niet, wat ze dus wel deden.

Dus als er op dag 1 een paar mensen met me mee waren gegaan in de baard "hint" op Diaephi (die eigenlijk geen hint was) was het al heel erg snel gedaan geweest :roflol:

Bedankt voor de moeite en het spelletje Woopy !

Terug
Naar boven