AndroidHealthClinic

Forumgame 23: Nog meer wit!

Bezoekers in dit topic

Uiteindelijk heb je de goede alleen maar een dienst bewezen.:D

Inderdaad. Unknowndbb en penose werden untouchable.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 10:21 ----------

Dus als er op dag 1 een paar mensen met me mee waren gegaan in de baard "hint" op Diaephi (die eigenlijk geen hint was) was het al heel erg snel gedaan geweest :roflol:

Bedankt voor de moeite en het spelletje Woopy !

Op deze manier kan je altijd wel een verdenking maken. Misschien had Woopy dan wel gezegd dat de cults de rol van de wolf overnemen.
 
Op deze manier kan je altijd wel een verdenking maken. Misschien had Woopy dan wel gezegd dat de cults de rol van de wolf overnemen.

Dus als op dag 1 de wof doodgaat word zijn rol overgeschreven naar een andere cult ? Nou, mooi hoor, dan weet ik niet of ik de volgende keer nog meespeel :mad:
 
Dus als op dag 1 de wof doodgaat word zijn rol overgeschreven naar een andere cult ? Nou, mooi hoor, dan weet ik niet of ik de volgende keer nog meespeel :mad:

Nee, zou dan te makkelijk zijn voor de wolf aangezien die dan zijn cults kent. Mogelijke oplossing was dan geweest om de cults de zombie te laten volgen, of simpelweg aan yeti, zombie en cults vragen of ze er akkoord mee zijn dat ik de zombie en yeti van rol wissel, zodat het voor de burgers leek of het de zombie was die er uit ging (en dit trukje dan op het eind van het spel vermelden). Zou misschien niet helemaal eerlijk zijn, maar een spel dat na 1 dag gedaan is, is ook stom :p

Wie start het Humans vs Saiyans spel? Kan wel wat rollen bedenken :D Maar ga niet zelf hosten terug.
 
Ik heb de skills niet om te hosten :o
 
Dus als op dag 1 de wof doodgaat word zijn rol overgeschreven naar een andere cult ? Nou, mooi hoor, dan weet ik niet of ik de volgende keer nog meespeel :mad:

CultS, geef toe. Het zou best lame zijn als het spel stopt na één dag. Woopy zijn idee van dan te switchen naar de zombie is niet slecht.
 
Waarom niet zoals in het Romeins spelletje? De senatoren/cults die de rol van Caesar/Yeti overnemen? Je moet het dan gewoon wat inkleden met een verhaaltje, bijvoorbeeld dat de cults er belang bij hebben dat de "dreiging van de yeti" blijft bestaan, en ze daarom zelf mensen gaan vermoorden (met lagere slaagkans van Yeti) door middel van stemming.
 
@krimloo
Op het moment zelf vond ik het een k*t actie vandaar ook mijn pm, maar ik had zelf even niet door dat je het voor het verhaal gedaan had, dus opzich heb je wel volgens de regels gespeeld. Normaal moet je hints wel subtiel brengen maar dit was geen hint natuurlijk.
Niks fout gedaan achteraf.


Ik zou ook weleens willen hosten maar ook ik heb daar de schrijfskills niet voor.
 
Lloyd wilde toch organiseren?

Ik wil liever gewoon weer fatsoenlijk meespelen. Vorige game niet meegedaan en deze game maar erg kort. Straks is iedereen vergeten wat een koning ik ben in dit spel. :(
 
Lloyd wilde toch organiseren?

Ik wil liever gewoon weer fatsoenlijk meespelen. Vorige game niet meegedaan en deze game maar erg kort. Straks is iedereen vergeten wat een koning ik ben in dit spel. :(

Ik ben je nog niet vergeten schat :heart:
 
Nee, zou dan te makkelijk zijn voor de wolf aangezien die dan zijn cults kent. Mogelijke oplossing was dan geweest om de cults de zombie te laten volgen, of simpelweg aan yeti, zombie en cults vragen of ze er akkoord mee zijn dat ik de zombie en yeti van rol wissel, zodat het voor de burgers leek of het de zombie was die er uit ging (en dit trukje dan op het eind van het spel vermelden). Zou misschien niet helemaal eerlijk zijn, maar een spel dat na 1 dag gedaan is, is ook stom :p

Wie start het Humans vs Saiyans spel? Kan wel wat rollen bedenken :D Maar ga niet zelf hosten terug.

vet concept! alleen geen tijd komende weken om iets te hosten :(
 
Nice, ik had Daffi ook op dit moment mee de dood ingenomen mocht hij mij killen.
Maar nu is hij er al gewoon uitgestemd, burgers weer gewonnen :cool:
Wel weer sterk gespeeld Unknown.

Wel gaar dat supersized zo waardeloos was als jager, maar dacht eigenlijk dat Z1000 jager was omdat hij zo inactief was.
Maar nu ik zie dat hij cult was heb ik maar 1 mededeling voor jullie ongelovigen :

ZAT IK OVERIGENS WEER GOED DAG 1 MET MIJN VERDENKING !!!

Zei toch dat ik de hint met de neger goed had?
Maar was weer geen hond die met me mee gaat, homo's.

Waardeloos als jager inderdaad, ik was ook geen jager..:D

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 11:54 ----------

voor 100 karma punten maak ik het nieuwe spel:toothpick:
 
Lloyd wilde toch organiseren?

Ik wil liever gewoon weer fatsoenlijk meespelen. Vorige game niet meegedaan en deze game maar erg kort. Straks is iedereen vergeten wat een koning ik ben in dit spel. :(

kan er wel 1 organiseren inderdaad. Moet pas over 2 weken aan de dag met werk dus alle tijd.

worden mensen niet weerwolfspel moe dan? :$

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 13:20 ----------

Ik zat zelf te denken aan kannibalisme met een verhaal rondom de Donner party.
Of weer 2 partijen zoals in het mafia spel en in mijn wo2 spel maar dan nog wel een burger kamp erbij
 
Back
Naar boven