- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
22:00
heb de stemmen geteld overigens
jorgyboy: 4
Fabulaacteest:2
Penose: 1
Vincenzio: 1
Weightboy: 1
Sanca: 1
Diaephi: 1
Jimbooo: 1
mis dan van 7 mensen nog hun stem

Wauter en Alley allebei nog een beetje slechtgezind omdat ik vorige keer een eikel was, zetten de stemming mijn richting uit, maar gaan dan zelf een andere kant uit. En toch heb ik 4 stemmen.
Cult votes much?
Kan het wel begrijpen dat je me eruit kickt vanwege vorige game, maar toch, probeer dan aub met een hint te komen en het een beetje te verdoezelen. Gewoon omwille van revenge is een beetje lame.
Anyway, FabulaActaEst dan maar zeker?
Al wil ik wel Unknown volgen, als er iemand een burger uit weet te pikken nu is hij het wel.
Wauter en Alley allebei nog een beetje slechtgezind omdat ik vorige keer een eikel was, zetten de stemming mijn richting uit, maar gaan dan zelf een andere kant uit. En toch heb ik 4 stemmen.
Cult votes much?
Kan het wel begrijpen dat je me eruit kickt vanwege vorige game, maar toch, probeer dan aub met een hint te komen en het een beetje te verdoezelen. Gewoon omwille van revenge is een beetje lame.
Anyway, FabulaActaEst dan maar zeker?
Al wil ik wel Unknown volgen, als er iemand een burger uit weet te pikken nu is hij het wel.
Waar heb ik de stemming in jouw richting uitgeduwd? Toon eens je bewijzen dan maar die ga je niet vinden... Ik reageer gewoon op de grapjes die alleycat gemaakt heeft. Ik ga op vincenzio omwille van de hint. Zie niet echt de reden om op jou te gaan.
Heb jij in het begin niet gezegd dat Sonny dom was en dus moest ik of Supersized het zijn?