XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Kom maar op met het verhaal !

Kom maar op met dat verhaal

Jammer maar helaas. Net zoals twee weken geleden leidt de eerste hint in het verhaal weer naar mij :roflol:

Geef mij in het vervolg maar de burgerrol. Jorgyboy is duidelijk een naam waarover gemakkelijk hints te vinden zijn. Ook klote dat dit de enige dag is waarop ik niet actief kan zijn en mezelf niet kon verdedigen. Het was zeker nog mogelijk denk ik, maar had vandaag geen tijd. Ook beetje jammer dat men teamgenoten niets hebben gedaan. Gewoon beetje gekeken naar hoe ik dood ging :roflol:

Cults spelen tegenwoordig niet meer goed samen, of lijkt dat maar zo?

verwees er een hint naar jou dan ?

epic

Jammer maar helaas. Net zoals twee weken geleden leidt de eerste hint in het verhaal weer naar mij :roflol:

Geef mij in het vervolg maar de burgerrol. Jorgyboy is duidelijk een naam waarover gemakkelijk hints te vinden zijn. Ook klote dat dit de enige dag is waarop ik niet actief kan zijn en mezelf niet kon verdedigen. Het was zeker nog mogelijk denk ik, maar had vandaag geen tijd. Ook beetje jammer dat men teamgenoten niets hebben gedaan. Gewoon beetje gekeken naar hoe ik dood ging :roflol:

Cults spelen tegenwoordig niet meer goed samen, of lijkt dat maar zo?

Was het al zeker dat jij eruit ging dan?

verwees er een hint naar jou dan ?

epic

Alley heeft hem toch gevonden?

Al zeg ik dit keer niets negatiefs over lloy, hint was zeker niet de gemakkelijkste en Alley heeft hem gewoon goed gevonden. Jammer dat hij naar mij verwees, maar makkelijk was hij zeker niet. Of toch niet zoals de wortel in de reet n*ger :roflol:

Was het al zeker dat jij eruit ging dan?

Het stond 5-5 en er zijn nog 2 stemmen op mij bijgekomen en lloy was er nog eentje vergeten, dus ik denk het wel :o

Hij kletst maar wat, hij is geen cult.

Alley heeft hem toch gevonden?

Al zeg ik dit keer niets negatiefs over lloy, hint was zeker niet de gemakkelijkste en Alley heeft hem gewoon goed gevonden. Jammer dat hij naar mij verwees, maar makkelijk was hij zeker niet. Of toch niet zoals de wortel in de reet n*ger :roflol:

Het stond 5-5 en er zijn nog 2 stemmen op mij bijgekomen en lloy was er nog eentje vergeten, dus ik denk het wel :o

Volgens mij is het 6-5 in jouw nadeel en er is nog de burgemeester, wel mooi dat we al weten dat je cult bent :D

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal dag 1.3

De arme Henry stond voor het raam van zijn ziekenhuisbed de toespraak van de burgemeester te luisteren. Een man waarvan hij een hoge dunk had gekregen na zijn bezoek maakte hem nu uit voor een smerige spaghetti vreter. Het vuur in hem begon te branden en hij beraamde een aanslag op de burgemeester. Hij is immers de zoon van de Capo di tutti capi en een trotse Ierse vrouw. Dat zat hem te hoog.

Hij bedacht het plan om zijn soldaat op de Burgemeester af te sturen en hem voor altijd zijn mond te snoeren. Aangezien ze vrienden van elkaar zijn geweest vroeger en een reunië goed bespreekbaar was zou hij hem uitnodigen bij hem thuis. Aldaar in die vertrouwde omgeving mocht hij hem de keel door snijden. Het lijk zou dan bij de vissen mogen slapen. Effectief en volkomen onverwacht dacht de baas.

Echter was de burgervader op zijn hoede toen hij gevraagd werd naar het huis van zijn oude vriend. Ze waren enige tijd geleden met flinke ruzie uit elkaar gegaan en nu zou hij bij hem thuis komen als goede vrienden? Daar klopte iets niet. Slaat op het spel de vorige editie

De afspraak zou doorgaan, echter op 1 voorwaarde: '' De burgemeester mag voor het vervoer zorgen en de soldaat moest meereizen. Achteloos stapte hij dan ook in de auto. Het spreekt voor zich dat hij raar opgekeken moest hebben toen hij zag dat de auto helemaal leeg bleef en de deuren niet van binnen open konden.

http://www.youtube.com/watch?v=d30Y0n1nDH4

Het spreekt voor zich nu dat het lichaam nooit gevonden heeft mogen worden.

Jorgyboy is dood

hij was de soldaat van de familie Hill

Alle nachtelijke rollen mogen mij Pm'en!

Laatst bewerkt:
Dan weet ik al genoeg, kan ik naar bed.
Lees het verhaal morgen wel.

Edit : verhaal is er !!

een soldaat is een cult ?

waarom die moeilijke rolverdeling lloyd

Jorgyboy was slecht, ik zei het toch gelijk al. :cool:

ja k*t er zijn dus 3 kampen ? dus nu kan het nog zo zijn dat iedereen die jorgy gestemd heeft in het andere kamp hoort ?

wtf

Terug
Naar boven