- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Quote voor nieuwe pagina. Dat heb ik van Remi geleerd ...Hoppa!
Ik weet niet of ik morgen actief kan zijn, dus kan voor deze keer de overgebleven jager naar Penose misschien?
Hoppa!
Ik weet niet of ik morgen actief kan zijn, dus kan voor deze keer de overgebleven jager naar Penose misschien?

Dat mag de jager zelf bepalen natuurlijk, maar Penose is mijn homeboy vanaf vele games geleden en ik vertrouw hem daarom. Vandaar mijn advies (beetje gek misschien).High five mate!
Maarre..ik heb een naar voorgevoel over vannacht. Mag de overgebleven jager bij mij voor de deur?

Dat mag de jager zelf bepalen natuurlijk, maar Penose is mijn homeboy vanaf vele games geleden en ik vertrouw hem daarom. Vandaar mijn advies (beetje gek misschien).
Maar goed gespeeld weer vandaag!
Wel gek, de vrienden van vandaag zijn morgen weer vijanden. Maar laten we daar nog maar niet te veel aan denken!![]()

Eerst doen alsof we maatjes zijn en daarna zeggen dat je me verdenkt.Ik toch ook wel een beetje nu? Dit is al 2e keer he!
Ja morgen is het anders maar vanavond hebben we even feest.
Jij stond wel op m'n lijstje dus morgen ga ik daar wel over puzzelen.

Dit is al de tweede aanslag op mij. Ik ben niet zo geliefd bij de Hennies.
Dit is al de tweede aanslag op mij. Ik ben niet zo geliefd bij de Hennies.

Waarom? Had dat al gemeld maar ben blij dat nu blijkt dat hij Henry niet is, kunnen we samen achter Henry aan.
Ik wil ook een homeboy van Alley worden.![]()
Je hebt me niet vermoord, dus no worries.