XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Goed plan.

High five mate!:cool:

Maarre..ik heb een naar voorgevoel over vannacht. Mag de overgebleven jager bij mij voor de deur?
Dat mag de jager zelf bepalen natuurlijk, maar Penose is mijn homeboy vanaf vele games geleden en ik vertrouw hem daarom. Vandaar mijn advies (beetje gek misschien).

Maar goed gespeeld weer vandaag!

Wel gek, de vrienden van vandaag zijn morgen weer vijanden. Maar laten we daar nog maar niet te veel aan denken! :klink:

Dat mag de jager zelf bepalen natuurlijk, maar Penose is mijn homeboy vanaf vele games geleden en ik vertrouw hem daarom. Vandaar mijn advies (beetje gek misschien).

Maar goed gespeeld weer vandaag!

Wel gek, de vrienden van vandaag zijn morgen weer vijanden. Maar laten we daar nog maar niet te veel aan denken! :klink:

Ik toch ook wel een beetje nu? Dit is al 2e keer he!:(

Ja morgen is het anders maar vanavond hebben we even feest.:joint:

Jij stond wel op m'n lijstje dus morgen ga ik daar wel over puzzelen.

Verdomme, mijn verdenkingen zijn dus allemaal juist qua spelers maar ik zat gewoon vast. Veel succes alvast iedereen, game is niet zo heel moeilijk meer :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.168
Verhaal nacht 5

Verhaal nacht 5

Don Henry hoorde het nieuws van zijn gevallen broer en zon op wraak. Volgens hem zat Alley Cat achter de moord en besloot hem op te zoeken.

Echter stond de politie alweer voor de deur zodat de kill niet doorging.

Ps:

Sorry voor de korte verhalen maar het spel overdag is al fascinerend en beslissend genoeg om daaruit een overwinning te behalen voor beide kampen. Vind het dan niet nodig om meer hints te geven over de politie,burgemeester en Henry rollen.

Het is weer dag en er mag volop gestemd worden.
Thanks voor de inbreng, ik geniet echt van dit spelverloop. Doet me echt veel goeds :)

Ik toch ook wel een beetje nu? Dit is al 2e keer he!:(

Ja morgen is het anders maar vanavond hebben we even feest.:joint:

Jij stond wel op m'n lijstje dus morgen ga ik daar wel over puzzelen.
Eerst doen alsof we maatjes zijn en daarna zeggen dat je me verdenkt. :mad:

Bij deze dan maar een dwingend advies, jager naar Penose! :)

Alleycat proberen aan te vallen... Smart move.

Lol

Nice, vijf spelers over dus.

Wordt een mooie dag morgen.

Alley is het dus niet hmmm.

Supersized was volgens mij niet online

Wij zijn toch nog altijd vriendjes mag ik hopen?:o
Je hebt me niet vermoord, dus no worries.

Er is trouwens een keer een maffiafilm gemaakt die erg goed past bij mij dit spel:
The-Untouchables-the-untouchables-1987-6236597-1124-822.jpg

Of sla ik dan door? Zeg het maar hoor jongens ... ;)

Het is mooi geweest tremendes

Terug
Naar boven