AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land

Supersized zit al vanaf het begin op mij :)

De don die zijn hulpje naait? Kan..

Orgineel is bereid op Wauter te stemmen, andersom duidelijk niet.

Maar jij mag het van mij zeggen. Ik volg jou wel en Penose dan ook.

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 20:23 ----------

Als Don zou ik best op mijn hulpje willen stemmen. En bovendien kan hij altijd nog op het laatste moment veranderen.

Ja dit is lastig maar kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn. Zoals je zegt kan die om 21.59 nog wijzigen.

De don zou ook kunnen denken.."ik weiger op mijn hulp te stemmen".

Maarja je hebt me vanavond zelf geleerd dat jullie in dit spel een moraal hebben van pisnichten.:D

Ik twijfel maar denk het toch bij orgineel te willen houden.

Sanca, het lijkt alsof jij alles nog kan beslissen. Ik hoop dan ook dat je op penose stemt:

Citaat:
Origineel gepost door Alley Cat [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Beginnen met het laatste punt, ik stem niet op Penose. Ik stem ook niet op Sanca, Supersized of Tremendes. Ik stem op jou of op Orgineel. Jullie zijn namelijk de overgebleven Sonny's.

Weet ik meer dan jij? Misschien wel ja, maar dat weet ik dan door opletten en redeneren. Hoewel, jij weet weer wie van jullie twee de Don is. Dat weet ik dan weer niet.

Het argument dat Penose minder actief is klopt, maar zoals je zelf zegt is hij dat al een paar keer geweest. De beste man heeft het gewoon druk, heeft hij ook al aangegeven van tevoren. Bovendien gaat dat argumenten net zo goed op voor Orgineel. Zo actief is die ook niet geweest.

Dus je verwijt mij dat ik zogezegd orgineel verdedig omdat ik op hem niet wil stemmen maar zelf weiger je op penose te gaan? De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet denk ik dan. Ik dacht trouwens dat Orgineel de vorige rondes zo duidelijk woopy volgde en nu opeens wil je beweren dat hij mij volgt? Vanwaar komt trouwens het etiket dat ik zo duidelijk bij de sonnyfamilie hoor? Je wilt er mij persee uitspelen omdat ik gevaarlijk dicht in de buurt komt denk ik dan.

Citaat:
Je andere twee argumenten slaan nergens op.
- Penose kwam met de hint naar Vincenzio ver voordat Jimbooo eruit ging door Vincenzio. Bovendien ging Jimbooo er feitelijk uit door Fabula omdat Vincenzio op hem ging en hij hem doorstuurde. Daarnaast kon Penose op het moment dat hij de hint naar Vincenzio opperde echt nog niet weten wat diens rol was (het spel was toen nog maar net begonnen).

Over dit stukje heb je nog gelijk maar het kwam wel heel handig uit dat dat vincenzio dan de huurmoordenaar was een aantal rondes later. Vind je niet? Toeval weeral? Je kan er niet onderuit dat dat penose geen enkele hint heeft proberen op te lossen naar een badguy. Zo kennen we penose niet en dat weet jij ook wel.

Citaat:
- Op het moment dat Jorgyboy eruit ging had ik echt nog geen flauw idee van zijn rol. Ik heb ook nooit in het spel credits genomen voor het uitschakelen van Jorgyboy, omdat dit puur toevallig was. Ik heb mezelf ook nooit echt als 'goed' geprofileerd. Ik heb alleen een paar keer gezegd dat ik sowieso niet bij Henry hoor omdat die een aanslag op me heeft willen plegen.
Inmiddels kan ik zeggen dat ik ook niet bij Sonny hoor. Dat team is immers compleet met jou en Orgineel.

Citaat:
Origineel gepost door lloydatoni [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dagverhaal

Het werd geen gemakkelijk bezoek, het moordeskader van Sonny stond elk moment te wachten om toe te slaan. De burgemeester werd bang van de woorden van Henry over zijn halfbroer en voelde zich geïntimideerd door hem. Het was duidelijk dat zijn gesprekspartner de meest verstandige van de 2 broers was en dat Sonny ietwat doorgedraaid was.

Citaat:
Dat is een lastige. Maakt ook eigenlijk niet uit want in het verhaaltje staat niet dat Henri 'het meest doorgedraaid' is.

Maar neig toch naar Jorgy dan. Die heeft ook met andere spelers problemen gehad wegens vreemd gedrag (Z1000).

Jij leid ons naar een hint die zogezegd naar iemand van de sonnyclan leid (net wat penose ook in het spel gedaan heeft) en hij bleek toch wel van de henry clan te zijn zeker wat jou dan goed uitkomt. Dat je niet bij henry hoort is inderdaad wel duidelijk.

Ik vraag alleen aan de mensen om de feiten op een rijtje te zetten en dan zien ze wel in dat er iets raar gaande is met penose en alley. Stem dan ook Penose

Hoe is de stand nu eigenlijk?

Ja dit is lastig maar kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn. Zoals je zegt kan die om 21.59 nog wijzigen.

De don zou ook kunnen denken.."ik weiger op mijn hulp te stemmen".

Maarja je hebt me vanavond zelf geleerd dat jullie in dit spel een moraal hebben van pisnichten.:D
Dat heb ik ook moeten leren hoor. Soms is het echt ernstig, mensen die dingen posten als "Alley, ik ben echt geen cult. Alsjeblieft kijk nog een keer goed."
Vervolgens ga je een uur lang zoeken naar hints waaruit zou kunnen blijken dat die persoon geen cult is en dan blijkt hij vervolgens gewoon wel cult.

Ik twijfel maar denk het toch bij orgineel te willen houden.
Prima, dan ga ik even wat anders doen. Ben over een uurtje wel terug mocht je toch nog willen wijzigen.

En zoveel maakt het trouwens niet uit hoor. Zoals ik al zei vind ik het zelf erg lastig om te beslissen of het beter is om de Don of zijn hulpje weg te stemmen. Voor allebei valt wel wat te zeggen.

Ik weet dat supersized ook op mij gestemd heeft vanochtend. Hoop dat hij hierop terug komt.

Ik heb al paar keer jouw argumenten weerlegt. Als je op mij wilt blijven best, maar als jij burger bent zou ik nog ff nadenken erover.

geef mij rede, soms ben ik voor rede vatbaar

Nou het lijkt me duidelijk dat wauter of orgineel eruit moet. Het zal toch niet zo zijn dat orgineel gelijk eindigt met penose. Wil jij dat risico lopen? Dat zou op z'n zachts gezegd vreemd zijn.

Thx mensen, nog 1 karma voor een langere e-penis!

Mind**** deze pot alweer haha

Sanca, stem penose.

Ik laat mijn stem op origineel staan

Goed bezig sanca

Iemand een update wie wat gestemd heeft?

Terug
Naar boven