XXL Nutrition

Forumgame 3: Weerwolf

• Topic Starter Topic Starter
Nou oke. 20 spelers it is. Ik had de wolf nog niet ingedeeld onder de mensen maar dat moet ik dan dus maar alsnog gaan doen :p jullie hadden geen van allen de wolf geweest :D ik ben omkoopbaar

Wolfie aanwezig hier :)

BTW eric respond niet. Hij wilt niet denk ik :(

Yea, ik zit godver heel de tijd dit topic te vernieuwen. Ik wil mijn rol weten Maxi haha

Oke ik ga de rollen zo direct versturen.

Oke de rollen zijn verdeeld. Mocht je geen rol gekregen hebben graag mij PM'en anders verraad je het voor de rest ;) Succes. Vanaf 12 uur morgen mogen jullie beginnen. Ik zal het openen met een verhaal te plaatsen. Misschien ben ik er al vroeger bij maar ik beloof niks ;)

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 23:42 ----------

Ik hoop dat iedereen tevreden is met ze rol en onthoud alle rollen zijn even belangrijk om te winnen dus doe je best.

Het is dag

In het rustige dorpje roid rage village wordt op de pinksterochtend een gruwelijke moord ontdekt. De burgers onderzoeken het lijk en zoeken in de plaatselijke bibliotheek voor legendes over dit fenomeen, markrot is er als de pakken bij en begint de boeken driftig te lezen, ze zijn erover uit dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn.

van_helsing_werewolf-361x282.jpg

Gewapend met deze kennis gaan de burgers op zoek naar deze weerwolf. Iedere dag vermoorden zij één iemand uit het dorp om uit te stellen dat deze wolf is. Wanneer er geen doden meer vallen kunnen de burgers met gerust hart stellen dat de wolf het loodje heeft gelegd. Als er hard gewerkt wordt kan uitgevonden worden wie de wolf is. Tussen de boeken en experimenten van het dorp in zal de wolf gevonden worden. Echt jong zijn deze jongens uit dit dorp niet meer, ze hebben al ervaring opgedaan.. Misschien zijn ze daarom nu sluw geworden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja hoor, word ik gelijk als eerste genoemd :roflol:

Beetje verdacht Mark!

Markrot is duidelijk de wolf!

Ja, ik denk het ook. Morgen is het spelletje afgelopen vieze wolf.

edit: hoewel... er wordt vermeld dat Markrot boeken aan het lezen is... duidt eerder op een iets intelligentere rol?

Laatst bewerkt:
Oke ik zal alleen verklappen dat er meer als 1 hint inzit dan. Ik wil het ook niet te makkelijk maken.

Laatst bewerkt:
De burgers onderzoeken het lijk en zoeken in de plaatselijke bibliotheek voor legendes over dit fenomeen, markrot is er als de pakken bij en begint de boeken driftig te lezen, ze zijn erover uit dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn.

De burgers onderzoeken de moord en markrot is ook in die bibliotheek. Dat zou aangeven dat markrot burger is

Eerste wat me opviel: roid rage, wie hebben er hier ooit gebruikt?

Vorige keer bleek ectovillage volgens mij ook niets te zijn maar mischien daarom deze keer juist wel?

De burgers onderzoeken het lijk en zoeken in de plaatselijke bibliotheek voor legendes over dit fenomeen, markrot is er als de pakken bij en begint de boeken driftig te lezen, ze zijn erover uit dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn.

De burgers onderzoeken de moord en markrot is ook in die bibliotheek. Dat zou aangeven dat markrot burger is

Ook een leuke:

Gewapend met deze kennis gaan de burgers op zoek naar deze weerwolf. Iedere dag vermoorden zij één iemand uit het dorp om uit te stellen dat deze wolf is. Wanneer er geen doden meer vallen kunnen de burgers met gerust hart stellen dat de wolf het loodje heeft gelegd. Als er hard gewerkt wordt kan uitgevonden worden wie de wolf is. Tussen de boeken en experimenten van het dorp in zal de wolf gevonden worden.

Volgens mij staat tussen de twee dikgedrukte woorden een hint naar de wolf. Weet alleen niet wat ik moet vinden :)

"Tussen de boeken en experimenten van het dorp in zal de wolf gevonden worden."
Misschien is de wolf aan het experimenteren met een nieuw voedingsschema of een nieuw trainingsschema of zo iets?

Ah we zijn begonnen, mooi zo.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 09:40 ----------

Echt jong zijn deze jongens uit dit dorp niet meer, ze hebben al ervaring opgedaan.. Misschien zijn ze daarom nu sluw geworden.

Dit zou kunnen betekenen dat de wolf oud is, subgenius is 34 volgens zijn stats.
Zijn er nog oudere spelers bij?

Ah we zijn begonnen, mooi zo.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 09:40 ----------

Dit zou kunnen betekenen dat de wolf oud is, subgenius is 34 volgens zijn stats.
Zijn er nog oudere spelers bij?

jij :roflol:

maar ik denk eerder dat die jong niet met de leeftijd te maken heeft maar met ervaring

Terug
Naar boven