- Waardering
- 138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
z1000 zou je mij misschien alle mailtjes van de rollen kunnen sturen? de omschrijving ervan? Dat scheelt mij wat werk![]()
Daarom introduceer ik ook de sluipschutter erbij. En de tovenaar slaagt maar in 25% van de gevallen en kan bovendien ook de verkeerde proberen te veranderen. Wat leidt dat hij het hele spel niemand veranderd heeft. In het hele spel zal ik hem max 1 a 2 spelers laten converteren hoor. Bovendien ga ik er niet gek veel cultisten in zetten.
Ja klopt ik zal de cultisten absoluut beperkt houden.

Ik had jou, remi en bio op mijn cult lijstje, niemand geloofde mij!!

Waarom ging je niet gewoon mee op BioBeast?Cultisten en wolf waren opvallend, maar de paar burgers die nog niet dood waren gingen mee in de suggesties van de cults en de wolf. Er was er eentje die nog een eigen mening had en die was die met hand en tand aan het argumenteren en aan het verdedigen. Puur leedvermaak dus![]()

ik ga toch meedoen, merk dat ik dit spel continu check dus kan ik evengoed meedoen

Hey Maxi, je pm'de mij ivm met mijn rol. Wat bedoel je met "jouw rol is wlof"? Wat is een "wlof"?

net zoals Lork, dus epic-multi-quote was nodig om mijn frustraties te uiten 

hahaha nee![]()
Lijkt me tof jou in zo'n verhaaltje te hebben![]()
hopelijk wordt ik een wolf ofzo.