AndroidHealthClinic

Forumgame 3: Weerwolf

Ok zondag ochtend dan :P

Mooi dan weet ik wat ik ga doen met pinksteren!

Zondag pas :( ?

:D

laatste x dat kwarkvarken online was is een maand terug, hij zal lachen als hij deze topics ziet

• Topic Starter Topic Starter
z1000 zou je mij misschien alle mailtjes van de rollen kunnen sturen? de omschrijving ervan? Dat scheelt mij wat werk :D

z1000 zou je mij misschien alle mailtjes van de rollen kunnen sturen? de omschrijving ervan? Dat scheelt mij wat werk :D

Ik heb gewoon dit gestuurd

De wolf
Hij doet zich snachts tegoed aan het heerlijke opgepompte vlees van een speler, door mij een naam te PM'en. Hij weet niet wie welke rol heeft (ook niet van de cultisten) en zijn doel is om alle dorpsbewoners op te eten (inclusief meisje, jager en heks, exclusief cultisten).

Dus als het nacht is. PM jij mij wie je gaat op eten. Je kan er ook voor kiezen om niemand op te eten.

Het meisje
Elke nacht mag zij naar de weerwolf gluren. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar!

Dus jij PMt mij in de nacht wie je wilt begluren.

De jager:
Elke nacht beschermt hij een dorpsbewoner, door mij een naam te PM'en. Dit voorkomt dat deze persoon vermoord kan worden door de wolf.

Dus jij PMt mij snachts welke speler jij beschermd.

De heks:
De heks brouwt snachts een toverdrank waarmee zij aan de volle maan kan vragen (middels PM) of een bepaalde speler de wolf is.

De geliefden:
De geliefden zijn een paar spelers die bij elkaar horen. Zij mogen elkaar wel PM'en. Nadeel is echter dat wanneer de ene sterft, ook de ander sterft (aldaar zij 'snachts het bed delen).

De cultisten:
De cultisten steunen de wolf en winnen ook het spel als de wolf wint. Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. Zodra de wolf in gevaar komt, zal een van hen zichzelf moeten opofferen om de wolf veilig te stellen.

De cultfags zijn:
Orgineel
Remi AFCA
Bio Beast
Anu
Markrot
Buffalo Billy

De burgemeester:
Iedereen weet wie de burgemeester is. De burgemeester is corrupt en kan zowel aan de kant van de inwoners als de wolf staan, niemand weet dat. Hij kiest zijn kant aan het begin van de ronde door mij te PM'en.

De bodyguard:
De bodyguard wordt eerst vermoord wanneer men het op de burgemeester heeft voorzien. Alleen de burgemeester kent zijn identiteit.

De anarchist:
De anarchist heeft als doel zoveel mogelijk chaos te veroorzaken. Dit kan hij doen door valse informatie te verstrekken (altijd via hints, nooit directe info!) of andere slimmigheden. Hij staat noch aan de kant van de wolf, noch die van de burgers.

De gek:
De gek krijgt een rol toegewezen die hij eigenlijk niet speelt. Dit kan later in het spel voor hilariteit zorgen.

De burger:

De burger heeft geen speciale eigenschappen. Hij stemt overdag op de persoon welk hem het meest verdacht lijkt.

Daarom introduceer ik ook de sluipschutter erbij. En de tovenaar slaagt maar in 25% van de gevallen en kan bovendien ook de verkeerde proberen te veranderen. Wat leidt dat hij het hele spel niemand veranderd heeft. In het hele spel zal ik hem max 1 a 2 spelers laten converteren hoor. Bovendien ga ik er niet gek veel cultisten in zetten.

Ja klopt ik zal de cultisten absoluut beperkt houden.

+1000

Nog maar even gequote, zodat het eindelijk eens een 'eerlijk' spelletje kan zijn :p

Ik had jou, remi en bio op mijn cult lijstje, niemand geloofde mij!!

Hey ****er! :p
Ik wou BioBeast eruit en Thielen volgde mij, maar jij was een kieken en jij ging voor origineel. Al een geluk dat ik 's avonds net voor 21u nog online kon komen en snel mee kon gaan met jou op origineel, zodat we nog een kans zouden maken. Jammer genoeg waren we uiteindelijk met te weinig, maar we hadden wel ongeveer hetzelfde lijstje hoor :p Waarom ging je niet gewoon mee op BioBeast?

Cultisten en wolf waren opvallend, maar de paar burgers die nog niet dood waren gingen mee in de suggesties van de cults en de wolf. Er was er eentje die nog een eigen mening had en die was die met hand en tand aan het argumenteren en aan het verdedigen. Puur leedvermaak dus :)

Nogmaals, hey ****er! :p
Ik ging voor BioBeast en TopSycret voor origineel, dus we waren met twee in de juiste richting aan het denken, niet maar eentje :p
Wie van de burgers ging er trouwens de laatste ronde nog mee stemmen op Thielen, samen met de cults? :roflol:

ik ga toch meedoen, merk dat ik dit spel continu check dus kan ik evengoed meedoen

Mijn excuses voor het eruit stemmen :rolleyes:

Hey Maxi, je pm'de mij ivm met mijn rol. Wat bedoel je met "jouw rol is wlof"? Wat is een "wlof"?

:roflol:

Ja, ben nog mad :mad: net zoals Lork, dus epic-multi-quote was nodig om mijn frustraties te uiten :)

Z1000 stem ik.

Btw, geen Daniel20?

Tuurlijk waren de cultisten best duidelijk haha, er waren te weinig mensen echt actief om verwarring te zaaien

• Topic Starter Topic Starter
Eric R moet meedoen..

Terug
Naar boven