Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Let's rock bitches' met een foto van een wolf erbij, mss iemand die houdt van rock&roll ofzo![]()

.Je hebt de eerste stem uitgebracht in deze ronde, ben je iets op touw aan het zetten.

Tussenstand in stemmen:
Suicide Sid 1
Pinda 1
Hopelijk veranderd er nog iets in de tijd dat ik weg ben, want anders hang ik omdat Z1000 als enige een stem heeft uitgebracht![]()
edit: ik stem op z1000. Uit wraak, omdat ik tegen racisme en discriminatie tov Belgen op dit forum ben en om zeker te zijn dat 1 iemand die stemt me niet gaat doen hangen vooraleer het spel goed en wel begonnen is! Er zit verder geen filosofie achter.
Bovendien zijn er nu twee kampen ik vs z1000. Mocht één van ons twee cult of wolf zijn, zal zich dat wel uiten in wie wie gaat volgen of verdedigen. Conclusies kunnen dan volgende ronde getrokken worden.

Lol ga je gang maar.
Heb gewoon een hekel aan Belgen. Die eisen dat een Zeeuwse polder onder water moet komen te staan![]()
Ik heb daar niets mee maken. Bovendien je mag bij mij komen wonen indien dit wil zeggen dat je huis onder water zal staan. Hihihi (no homo)

Kan ik je nog bekeren om je stem terug te trekken? Dan trek ik de mijne ook terug (je hebt nog 5 minuten)![]()