AndroidHealthClinic

Forumgame 3: Weerwolf

• Topic Starter Topic Starter
offtopic: ben ik het topic aan het bekijken zie ik dit staan

Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (2 members and 0 guests)
Lork

:angstig:

als we er van uitgaan dat het post nummers zijn:

38 (bikers), 42(thielen), 44 (maxia), 48(topsycret), 58(maxia), 68(bikers)

eerste letters: btmtmb

:roflol: voel me nu zo'n beetje als dit:

[Link niet meer beschikbaar]

vanaf 3:50

Mensen die op z1000 hebben gestemd:

remi, billy, beginner (wel na eerst hem verdedigd te hebben), woopy, ik :o
sid stuurde aan voor het stemmen op z (dan wel geprovoceerd)

Rob P was doodgemaakt, waarschijnlijk omdat hij teveel wist. Hij noemde billy en beginner als cultist.

Wolf liet hill billy expres in leven, volgens de text.

Mensen die op sub stemden:
Mensen die op subgenius hebben gestemd: imba, remi. (goodguys)
beginner stemde ook op hem, maar switchte op het laatste moment.

Ik.stemde.niet op Z1000 jij vuile.nazi

Jij hebt de stemming richting z1000 wel op gang geholpen dus?

Ik heb just niks op gang getrokken tegen z1000. Integendeel, zou denken dat mijn vredelievende gedrag tov haatdragende gedrag van z1000 zou gevolgd geweest zijn. Maar helaas.

Ik vraag me alleszins af wat je probeert te forceren en hoop dat je jezelf nog bekeert in je standpunt tov mij? Markrot nuanceert het nog ten minste, heb alleszins niemand gevraagd om tegen z1000 te stemmen.

Ter zijde, vind die sluipschutter eigenlijk even gevaarlijk als de wolf zelf. Kan goed zijn dat hij op een nacht zo maar eens een goeie neerschiet en dan gaat het zo maar eventjes dubbel zo snel richting de hel met roid village. Met alle respect, maar die gast mag dood van mij. Een geluk dat ik niet weet wie hij is, want daar zou ik nu wel eens iets tegen op gang brengen met mijn haast onbestaande overtuigingskracht. Maar deze ronde alleszins kudos voor de beste man om een cult phaq neer ten schieten! Drie maal hulde. Hulde, hulde, hulde.

Alleszins weer dikke ruk, weet na deze ronde niets meer. Als jager en sluipschutter van elkaar weten kan het idd één van de gasten pro z1000 en anti subgenius zijn die de sluipschutter is. En de gasten pro z1000 maken natuurlijk het meeste kans om cult of wolf te zijn. Het switchen van fitness beginner was daarin achteraf bekeken dan wel zeer verdacht.

Ik ga er eerlijk in zijn mannen. De sluipschutter of wolf, het maakt me niet uit wie van de twee hangt. Ik voel me niet lekker tov geen van die twee personages. De eerste rol die duidelijk wordt uit die twee rollen, die krijgt mijn stem.

Laatst bewerkt:
Guys pls.. Gebruik de hints uit het verhaal.

:sad:

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 08:55 ----------

offtopic: ben ik het topic aan het bekijken zie ik dit staan

Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (2 members and 0 guests)
Lork

:angstig:

1309291559432.jpg

Potverdomme vuile k*t wolf :mad:

Beetje jammer dat ik gillend dood ga trouwens, is niet goed voor mijn imago:(

Laatst bewerkt:
Ik denk dat maxi zichzelf echt een rol heeft gegeven, de smeerlap!

Durft er nog niemand een stem uit te brengen?

Ik stem : Markrot.
Vrij zeker een cultfag.

Die cijfercode betekent misschien wel helemaal niks. Iedereen straart zich nu blind hierop terwijl anderen hint nu genegeerd worden.

De geest obviously

De duistere code is vaak geheim, want t is een code. Geheim is secret en maybe in ons geval topsycret.

Nog een tussentijdse hint betrekking tot de code.. De code werdt na de nachtval in de middag nogmaals gevonden het nummer 68 was door gekrast. De code is er jonger op geworden.

Leeftijd : 2.

68 : 2 = 34 (subgenius) die is doorgestreept.

Leeftijden van de cultisten.

Nog een tussentijdse hint betrekking tot de code.. De code werdt na de nachtval in de middag nogmaals gevonden het nummer 68 was door gekrast. De code is er jonger op geworden.

Ik verwacht dat het "gedeeld in 2 kampen" ook van belang is.
Misschien zijn het leeftijden van sommige van de cults wanneer je het door 2 deelt.

edit: IMBA was me voor XD.

Terug
Naar boven