Fitness Seller

Forumgame 3: Weerwolf

Nee de voordelen van de jager sterven met de jager. De jager heeft net voor zijn dood wel de kogels aan de sluipschutter afgestaan wat betekent dat hij vanacht wel iemand dood mag schieten.

ik raad iedereen aan om in een kelder te gaan zitten vanavond zodat die phaggetsluipschutter niemand kan raken.
hij gaat toch random schieten waarschijnlijk

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Als de speciale spelers mij nu een PM kunnen sturen dan kan ik alvast een verhaal schrijven en het zo direct plaatsen als mensen dat op prijs stellen ;)

Morgenochtend 10:00 is de deadline in ieder geval. Dan begint de dag. PM's van wolven, sluipschutters, heksen en meisjes na deze deadline tellen dan niet meer mee

En dit is dus een reden dat ik niet stemde nu hebben we een jager eruit, en een jager is toch waardevol in dit spel..

Btw in ieder verhaal staan hints he.

De tovenaar met toverballen is dan de eerste die officieel op z1000 heeft gestemd..

het nummer 1 heeft in het verhaal toverballen en het nummer 1 wordt 3x als "1" genoemd waar normaal gesproken het woord "een" gebruikt wordt.

speler nummer 1 is bikers. Bikers is de tovenaar?

het nummer 1 heeft in het verhaal toverballen en het nummer 1 wordt 3x als "1" genoemd waar normaal gesproken het woord "een" gebruikt wordt.

Oh met dat 1 bedoelde ik niks dat zal ik maar even weggeven. Dat is gewoon zoals ik typ :roflol: voor de rest geef ik niks weg maar anders is het een beetje stom dat jullie dingen gaan zien in typo's van mij :roflol:

er staat 3x nummer 1, nr 3 misschien.

volgens rob p is het suicide sid, volgens jouw bikers of luc M

denk niet dat die de tovenaar zijn....

Staat 1 van de spelers hier bekend als drugsgebruiker/post over drugsgebruik op dbb?

ik raad iedereen aan om in een kelder te gaan zitten vanavond zodat die phaggetsluipschutter niemand kan raken.
hij gaat toch random schieten waarschijnlijk

:trollface:

Hij kan pas in avond 2 schieten.

Ik lees net in de OP dat de jager en de sluipschutter mochten PMen, dat maakt de jager wel aanzienlijk sterker dan in de vorige games, een groot gemis voor de goeden dus.

Ik denk dat een persoon die hevig in de defense ging voor de jager misschien de sluipschutter kan zijn.

Oh met dat 1 bedoelde ik niks dat zal ik maar even weggeven. Dat is gewoon zoals ik typ :roflol: voor de rest geef ik niks weg maar anders is het een beetje stom dat jullie dingen gaan zien in typo's van mij :roflol:

Negeer mijn vorige suggestie maar :o
edit: vond het overigens nog niet zo slecht bedacht :P

edit2: zware nadruk wordt op het woord wegen gelegd.

Laatst bewerkt:
Negeer mijn vorige suggestie maar :o
edit: vond het overigens nog niet zo slecht bedacht :P

ik ook niet :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 20:37 ----------

Het is dag

In het rustige dorpje roid rage village wordt op de pinksterochtend een gruwelijke moord ontdekt. De burgers onderzoeken het lijk en zoeken in de plaatselijke bibliotheek voor legendes over dit fenomeen, markrot is er als de pakken bij en begint de boeken driftig te lezen, ze zijn erover uit dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn.

van_helsing_werewolf-361x282.jpg

Gewapend met deze kennis gaan de burgers op zoek naar deze weerwolf. Iedere dag vermoorden zij één iemand uit het dorp om uit te stellen dat deze wolf is. Wanneer er geen doden meer vallen kunnen de burgers met gerust hart stellen dat de wolf het loodje heeft gelegd. Als er hard gewerkt wordt kan uitgevonden worden wie de wolf is. Tussen de boeken en experimenten van het dorp in zal de wolf gevonden worden. Echt jong zijn deze jongens uit dit dorp niet meer, ze hebben al ervaring opgedaan.. Misschien zijn ze daarom nu sluw geworden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is nacht

De ietwat eenvoudige burgers van roid rage village moeten verdovende middelen gebruikt hebben voor het eerste slachtoffer dat ze gekozen hebben. Helaas is dit een zwaar verlies voor de burgers deze eerste ronde. De slechte jongens vieren feest, 1 ervan heeft toverballen vast waarmee hij zijn burgers probeert te beheksen, dat is deze avond bij stom toeval mislukt.

drugs1.jpg

Terwijl de burgers nog 1 keer omkijken naar het trieste vermoorde lijk van het eerste slachtoffer realiseren ze zich dat deze dood met zware consequenties gepaard zal gaan. In het begin is het alleen wikken en wegen, en het 1 tegen het ander opwegen als je begrijpt wat ik bedoel.

Z1000 is dood. Hij was de jager.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De verhalen

De valse hint met 1 heeft bikers als tovenaar op mijn lijstje gezet :)

Ah gewoon laten leven dus en niet naar luisteren :p hoeven we i.i.g niet op hem te stemmen :p scheelt ons weer een offering :p

Kennen jullie mijn rol al?

Terug
Naar boven