XXL Nutrition

Forumgame 3: Weerwolf

Mooie start :roflol:

rip z1000

vrienden, ik kan jullie 1 ding zeggen, ik probeer de boel hier niet te verzieken...

dit is de reden dat het spel altijd omzeep gaat.
remi is veel te overtuigend (positieve eigenschap). vind dat wel fascinerend hoe je dat doet, heb ik best respect voor.
in dit spel is het zeker een troef, jij kan mij voor anarchist verdenken, en direct wordt je gevolgd.

in dit spel moet iedereen zijn eigen mening volgen en niet die van anderen nemen...

eind van mijn toespraak trololo

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 22:30 ----------

Hij neemt jou rol over... Hij heeft me karma gegeven, zal die vannacht als ik thuiskom laten zien.. hij is zoiezo wat slechts ;)

dit is het karmabericht: neem mij aub niet persoonlijk, buiten dit topic kan ik je best hebben, nu hebben we bepaalde rollen ;)

ik wou gewoon zeggen wat ik vorige post heb gezegd i.v.m. jouw overtuigingsvermogen. is eigelijk helemaal geen tip naar mijn rol lol.
ik wil ook niet dat je in andere topics mij gaat zien zoals je mij in dit topic ziet, hier ben ik 'mezelf' niet, ik heb hier een bepaalde rol (cult, burgemeester, burger,...)

okay, dit is nu officieel het einde van mn toespraak :p

Hoop dat de sluipschutter 2 mooie kills maakt vannacht.
Ik ga naar me nest, maar laat wel het nachtlapje aan, en kijk wel eerst onder me bed voor ik ga slapen of de wolf er al niet ligt. :fa:

vrienden, ik kan jullie 1 ding zeggen, ik probeer de boel hier niet te verzieken...

remi is veel te overtuigend (positieve eigenschap). vind dat wel fascinerend hoe je dat doet, heb ik best respect voor.
in dit spel is het zeker een troef, jij kan mij voor anarchist verdenken, en direct wordt je gevolgd.

in dit spel moet iedereen zijn eigen mening volgen en niet die van anderen nemen...

dit is het karmabericht: neem mij aub niet persoonlijk, buiten dit topic kan ik je best hebben, nu hebben we bepaalde rollen ;)

ik wou gewoon zeggen wat ik vorige post heb gezegd i.v.m. jouw overtuigingsvermogen. is eigelijk helemaal geen tip naar mijn rol lol.
ik wil ook niet dat je in andere topics mij gaat zien zoals je mij in dit topic ziet, hier ben ik 'mezelf' niet, ik heb hier een bepaalde rol (cult, burgemeester, burger,...)

Eerlijk van je dat je t karma bericht al uittypt... Maar je bent 100% anarchist of cultist... Hoop dat je dood gaat. srs

Ok, je wil ons nu subtiel hinten dat je de burgemeester bent? "toespraak"?

Ben net terug... z1000 dood. Hij was de jager... Ben al blij dat ik mijn stem heb teruggetrokken.

Iemand een patroon gezien in het stemgedrag? Laatste moment switchen, mensen die mensen bijtraden of juist de grond in gingen boren, enz...? Cliffs?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hoop dat de sluipschutter 2 mooie kills maakt vannacht.
Ik ga naar me nest, maar laat wel het nachtlapje aan, en kijk wel eerst onder me bed voor ik ga slapen of de wolf er al niet ligt. :fa:

Hij mag er maar 1 neerschieten he ;)

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 23:24 ----------

P.S. als ik een euro kreeg voor elke P.M. Die ik krijg dan was ik nu schatrijk.

Hij mag er maar 1 neerschieten he ;)

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 23:24 ----------

P.S. als ik een euro kreeg voor elke P.M. Die ik krijg dan was ik nu schatrijk.

Morgenavond mag hij toch pas voor het eerst schieten?

Peerebaum komt wel eens in het drugstopic:rolleyes:

IntreDASTING. Vooral ook omdat maxi bij de eerste dag zij 'de personen worden onderhand sluw en ervaren' wat misschien verwijst naar de vorige game. In die game waren alle mensen die in de eerste dag post genoemd werden cultist, en werd er ook drugsgebruik aan verbonden. Weet niet of dit een hint is dat peer tovenaar is, maar it could be.

Ben net terug... z1000 dood. Hij was de jager... Ben al blij dat ik mijn stem heb teruggetrokken.

Iemand een patroon gezien in het stemgedrag? Laatste moment switchen, mensen die mensen bijtraden of juist de grond in gingen boren, enz...? Cliffs?

Mensen die op subgenius hebben gestemd: imba, remi.
Mensen die verder aan z1000's kant staan: fitness.

Ik ga ervanuit dat de sluipschutter sympathie naar z1000 heeft getoont, en mogelijk 1 van deze mensen is.

Is er al iemand erachter gekomen wat de hints zijn?

Morgenavond mag hij toch pas voor het eerst schieten?

IntreDASTING. Vooral ook omdat maxi bij de eerste dag zij 'de personen worden onderhand sluw en ervaren' wat misschien verwijst naar de vorige game. In die game waren alle mensen die in de eerste dag post genoemd werden cultist, en werd er ook drugsgebruik aan verbonden. Weet niet of dit een hint is dat peer tovenaar is, maar it could be.

Mensen die op subgenius hebben gestemd: imba, remi.
Mensen die verder aan z1000's kant staan: fitness.

Ik ga ervanuit dat de sluipschutter sympathie naar z1000 heeft getoont, en mogelijk 1 van deze mensen is.

Klinkt logisch, maar we zijn goed in de val gelopen vanavond.. morgen beter nadenken

• Topic Starter Topic Starter
In het volgende verhaal staan een heleboel hints ;)

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 23:46 ----------

Het is dag (2)
In het hulst van de nacht stonden het meisje en de wolf oog in oog. Ze hebben een glimp van elkaar opgevangen, of het genoeg is geweest voor 1 van de 2 om de ander te herkennen is nog maar de vraag. De glimp was erg kort en klein en daardoor moeilijk doorgrondbaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terwijl de sluipschutter door het bos liep om zijn eerste slachtoffer te maken ontdekte hij een code die begraven lag onder het zand onder de dikke eik.

De duistere code

38, 42, 48, 58, 68

Het dorp is gedeeld door 2 kampen… De slechten en de goeden. Zullen de goeien de sluwigheden doorzien? Het was een vraag die nu nog moeilijk te beantwoorden viel.

De sluipschutter vervolgde zijn pad en klom op de hoogste heuvel. Daar aangekomen had hij zicht op het huis van een man genaamd Subgenius, de man die in de dag aan de dood ter nauwer nood was ontkomen door de stemming van gemeente kon nu een kogel gaan vangen met ze voorhoofd. Terwijl de kogel door de lucht sierde schrok subgenius en stond op, waardoor de kogel precies door ze hoofd vloog, het bloed spatte op de muren, de stukjes hersenen vlogen in het rond en het laatste wat hij kon zeggen was, wees sluw mijn medebroeders, wij staan een kans om deze burgers te verdoemen tot de eeuwige duisternis.

sniper_shot2_292.gif

De wolf maakte deze nacht ook jacht op een prooi, hij heeft lang langs de huizen langs geslopen voor hij zijn keuze kon maken, het moest een weloverwogen keuze zijn. Terwijl de wolf langs de huizen liep zag hij een burger die druk bezig was command&conquer red alert 1 te spelen, hij dacht bij zichzelf deze burger laat ik nog even in leven, deze is te afgeleid en zal zijn vinger op de verkeerde mensen wijzen. In een andere hoek zag hij een burger die een diefstal aan het plegen was, ook deze liet hij in leven omdat deze toch al een stuk kwaad in zich had en eerder of later de dood vanzelf tegemoet zal komen, deze burger was stil geweest overdag. Ergens aan de buitenrand zag hij ook nog een krot van een huis, hij dacht bij zichzelf dat moet toch wel zo’n onnozele hill billy zijn die de verkeerde verdenkt die laat ik ook in leven. De wolf ging toch maar terug naar degene die de diefstal had gehad gepleegd oftewel ROB p… Rob P gilde het uit, hij dacht de buit binnen te hebben en morgen goed te kunnen eten, maar ironisch genoeg was hij degene die opgegeten werd.

Subgenius is dood – Hij was cultist
Rob P is dood – Hij was burger

------------------------------------------------------

Het is dag

In het rustige dorpje roid rage village wordt op de pinksterochtend een gruwelijke moord ontdekt. De burgers onderzoeken het lijk en zoeken in de plaatselijke bibliotheek voor legendes over dit fenomeen, markrot is er als de pakken bij en begint de boeken driftig te lezen, ze zijn erover uit dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn.

van_helsing_werewolf-361x282.jpg

Gewapend met deze kennis gaan de burgers op zoek naar deze weerwolf. Iedere dag vermoorden zij één iemand uit het dorp om uit te stellen dat deze wolf is. Wanneer er geen doden meer vallen kunnen de burgers met gerust hart stellen dat de wolf het loodje heeft gelegd. Als er hard gewerkt wordt kan uitgevonden worden wie de wolf is. Tussen de boeken en experimenten van het dorp in zal de wolf gevonden worden. Echt jong zijn deze jongens uit dit dorp niet meer, ze hebben al ervaring opgedaan.. Misschien zijn ze daarom nu sluw geworden.

Het is nacht

De ietwat eenvoudige burgers van roid rage village moeten verdovende middelen gebruikt hebben voor het eerste slachtoffer dat ze gekozen hebben. Helaas is dit een zwaar verlies voor de burgers deze eerste ronde. De slechte jongens vieren feest, 1 ervan heeft toverballen vast waarmee hij zijn burgers probeert te beheksen, dat is deze avond bij stom toeval mislukt.

drugs1.jpg

Terwijl de burgers nog 1 keer omkijken naar het trieste vermoorde lijk van het eerste slachtoffer realiseren ze zich dat deze dood met zware consequenties gepaard zal gaan. In het begin is het alleen wikken en wegen, en het 1 tegen het ander opwegen als je begrijpt wat ik bedoel.

Z1000 is dood. Hij was de jager.

Morgen karma bro! Mooie verhalen en opzoek naar de hints Yea

De code verwijst denk ik naar het nr van de posts in dit topic, dan kom ik bij Lork, mij en verder nog niet geteld. Ik zie deze dus als de goeien en.weet op wie ik Moët stemmen morgen

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Lork
Mooi verhaal max. Morge karma.

• Like
Mooi, in de eerste nacht al een cultist eraan, das lekker werk sluipschutter! Toch eentje die oplet en de hints begrepen heeft... :thumb:

Morgen karma bro! Mooie verhalen en opzoek naar de hints Yea

De code verwijst denk ik naar het nr van de posts in dit topic, dan kom ik bij Lork, mij en verder nog niet geteld. Ik zie deze dus als de goeien en.weet op wie ik Moët stemmen morgen

42 is Thielen en 44 is Maxiamento zelf net zoals 58. 48 is dan weer TopSycret en 68 is bikers, hoe kom je bij jezelf uit?

Ik ga nu slapen en morgen ook eens op zoek gaan naar hints, want ik weiger nog één maal te stemmen zonder dat ik er duidelijke redenen voor heb.

Jij hebt de stemming richting z1000 wel op gang geholpen dus?

• Like
Mensen die op z1000 hebben gestemd:

remi, billy, beginner (wel na eerst hem verdedigd te hebben), woopy, ik :o
sid stuurde aan voor het stemmen op z (dan wel geprovoceerd)

Rob P was doodgemaakt, waarschijnlijk omdat hij teveel wist. Hij noemde billy en beginner als cultist.

Wolf liet hill billy expres in leven, volgens de text.

Mensen die op sub stemden:
Mensen die op subgenius hebben gestemd: imba, remi. (goodguys)
beginner stemde ook op hem, maar switchte op het laatste moment.

• Like
:huilen:

Ik heb nooit geluk met dit spel... :janken:

• Like
Terug
Naar boven