MuscleMeat

Forumgame 3: Weerwolf

• Topic Starter Topic Starter
Ik stem op die smerige zwarte kat boven me :trollface:

38/2:19 – Billy, Thielen, Lukazzz

44/2:22 – Luc M, peerebaum, Kane, Markrot

Hoe kan je dit duistere code noemen en ik sta er ook tussen :fuu: :fuu:

busted

3260.jpg

jorgyboy is ook 21x2= 42

just saying.

kan iemand bij volgende lijst alle leeftijden zetten?

1: bikers
2: Remi AFCA 20
3: Luc M 22
4:
5: Buffalo billy 19
6: Fitness beginer 17
7: Thielen
8: Biobeast 20
9: Topsycret
10:
11: Orgineel
12: IMBAatwork 31
13: Suicide Sid
14:
15: Woopy 26
16: Lork 24
17: Peerebaum 22
18: Kane 22
19: jorgyboy
20: markrot

dit zijn de getallen 38, 42, 48, 58
dus dit zijn de leeftijden: 19,21,24,29

aanvullen pls

Maxi's post waar hij dag 2 inleidde met de code heeft hij vandaag om 10:42u aangepast.

Nu is enkel dit de code: 38, 42, 48, 58, 68
44 is vreemd genoeg ertussenuit gehaald

Ik vraag me toch af of dit reden is tot verdenking, lijkt me dat bijv. niet alle 19-jarigen cultist zijn.

Vind dit een zwakke argumentering, want het zit er dik in dat de code anders geinterpreteerd moet worden.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 11:16 ----------

Mensen die op z1000 hebben gestemd:

billy, beginner (wel na eerst hem verdedigd te hebben), woopy, ik :o
sid stuurde aan voor het stemmen op z (dan wel geprovoceerd)

Rob P was doodgemaakt, waarschijnlijk omdat hij teveel wist. Hij noemde billy en beginner als cultist.

Wolf liet hill billy expres in leven, volgens de text.

Mensen die op sub stemden:
Mensen die op subgenius hebben gestemd: imba, remi. (goodguys)
beginner stemde ook op hem, maar switchte op het laatste moment.

Op basis van deze info vind ik billy het meeste verdacht op dit moment.

Maxi's post waar hij dag 2 inleidde met de code heeft hij vandaag om 10:42u aangepast.

Nu is enkel dit de code: 38, 42, 48, 58, 68
44 is vreemd genoeg ertussenuit gehaald

Ik vraag me toch af of dit reden is tot verdenking, lijkt me dat bijv. niet alle 19-jarigen cultist zijn.

Vind dit een zwakke argumentering, want het zit er dik in dat de code anders geinterpreteerd moet worden.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 11:16 ----------

Op basis van deze info vind ik billy het meeste verdacht op dit moment.

er zijn meerdere mensen met dezelfde leeftijd, anders was het een veel te makkelijke tip geweest, wisten we in 1 klap alle cultfags.

Remi is toch weer heel agressief en luid bij zijn verdenkingen, meteen een paar stemmen op hetgeen hij wilt. Dit gaat weer dezelfde richting uit

Ik vind het opvallend dat zoveel mensen er zonder weerstand in meegaan. Ik ben er totaal niet van overtuigd.

Remi heeft wel op subgenius gestemd. Maar dit kan goed zijn om niet verdacht te worden, en zou hij later zijn stem wel switchen als er niet voortijdig een scapegoat naar voren geschoven zou worden (z1000). Toch denk ik op dit moment wel dat remi toch goed is, op basis van de feiten die ik boven heb gesteld.

Remi AFCA

dit stem ik naar mijn eigen verdenkingen en wat het beste is voor ons dorpje.
NIEMAND hoeft hier in mee te gaan, ik zie wel hoe het verder uitdaait ;)

Ik vind het opvallend dat zoveel mensen er zonder weerstand in meegaan. Ik ben er totaal niet van overtuigd.

Remi heeft wel op subgenius gestemd. Maar dit kan goed zijn om niet verdacht te worden, en zou hij later zijn stem wel switchen als er niet voortijdig een scapegoat naar voren geschoven zou worden (z1000). Toch denk ik op dit moment wel dat remi toch goed is, op basis van de feiten die ik boven heb gesteld.

Ja man... Duidelijk... Op t moment dat Lork mij verdenkt kom jij er effe bij.. deed je ook met SubGenius die z1000 verdacht... Ik zie een patroon.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 11:31 ----------

Remi AFCA

dit stem ik naar mijn eigen verdenkingen en wat het beste is voor ons dorpje.
NIEMAND hoeft hier in mee te gaan, ik zie wel hoe het verder uitdaait ;)

Je gaat wel op in je anarchisten rol of niet dan.

blah

Ja man... Duidelijk... Op t moment dat Lork mij verdenkt kom jij er effe bij.. deed je ook met SubGenius die z1000 verdacht... Ik zie een patroon.

bij elke stem die valt tegen jouw of tegen je vriendjes ben je er direct, met telkens een agressief, 'ik ben beter dan jouw' toontje.
zoals ik reeds zei, ik respecteer je heel hard wegens jouw persuatieve vaardigheden, maar je bent niet te vertrouwen op het moment

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 11:31 ----------

Je gaat wel op in je anarchisten rol of niet dan.

Ik zeg net dat ik denk dat je goed bent, dus ik zou niet op jou stemmen. Maar je weet het nooit zeker ;)

Wat vind jij van billy dan, remi?

En waarom stem jij op origineel, dit 'bewijs' is toch niet echt overtuigend.

Remi AFCA

loopt op de 2e dag al relaties aan elkaar te knopen :roflol:
roept in het ronde om op iemand te stemmen, geen 3x f**got

Als je die code onder elkaar plaatst (zoals in elke aanwijzing in een film :roflol: )kom je ook iets heel anders uit, maar ga ik niet verklappen :)

btw: kan ook puur toeval zijn :p

Terug
Naar boven