MuscleMeat

Forumgame 3: Weerwolf

Nee dat hoeft niet. Zoals ik 1-2 pagina's terug al zei is Orgineel of Suicide Sid de cult of wolf of iets slechts zoals tovenaar. Mogelijk beide of 1 van de 2. Ik vond het erg toevallig dat iedereen op Orgineel ging dus mijn stem gaat naar Suicide Sid (Ik ga zwemmen vanmiddag dus vandaar mijn vroege stem)

WIL IEDEREEN EENS STOPPEN OVER: ik ga weg, ik ga zwemmen dit dat.

IK MOET STUDEREN VANMIDDAG EN HET IS t*fus WARM
yes me mad, very mad

het dorp is gedeeld in 2 staat de regel eronder.
dus als je alle getallen deelt door 2 kom je iets uit

68 wordt geschrapt (= sub) sub was toevallig 34 (34x2=68)

vrij duidelijk dat we de code ontcijferd hebben dus :)

Ja dat weet ik ;)

Alleen Lork kwam met "ja als we de code moeten geloven hebben we nu 12 cults"

Dus was benieuwd wat hij ervan wilde maken...

Hmmz, oké, ik zal je maar weer op je woord geloven zeker? Net zoals dat vorige ronde mooi is uitgedraaid..

Anyway, kan je mij een reden geven waarom ik op origineel moet stemmen?

En kom niet af met 'hij dacht verkeerd na' want dat heb ik vorige ronde zelf ook gedaan. En dat zijn leeftijd bij de code hoort is mooi en daardoor krijg ik ook het gevoel dat hij slecht is, maar zoals Lork ook zei, zijn er vijf 19-jarigen hier en die zijn niet allemaal cultist.

Btw, die Lork vertrouw ik ook voor geen meter. Niemand eigenlijk. Behalve misschien fitness_beginer met zijn overduidelijke hint :roflol:

:roflol: tja dat was anders :), maar je hoeft me niet te geloven toch...wat bereik ik er nou mee door te zeggen dat ik hint ontcijferd heb die ik niet doorvertel? niks toch

:roflol: tja dat was anders :), maar je hoeft me niet te geloven toch...wat bereik ik er nou mee door te zeggen dat ik hint ontcijferd heb die ik niet doorvertel? niks toch

Jij vertelt dat je een hint hebt ontcijfert over een goede, vervolgens stem je op mij..:rolleyes:
Je cultvriendjes zeker wel op de hoogte gebracht!?

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 12:12 ----------

@maxi, kunnen we de stemming tot 22.00 zetten dan?

Dat was rot van je :mad: yes mad :roflol:

Mja nee gast, vorige ronde heb ik je vaak geloofd, gewoon omdat je het spel zo goed speelt, maar deze ronde wil ik gewoon niet dezelfde fouten maken, dus zo lang je geen duidelijke reden geeft waarom je op iemand stemt, volg ik je niet.

En ik vraag je al 5x waarom je op origineel stemt, maar je antwoord er nooit op. Sorry, maar dan lijk je in mijn ogen ook wel gewoon wat met de natte vinger te wijzen :p

En als je zegt dat je een hint ontcijferd hebt, laat je de andere mensen (die niet voor zichzelf denken) denken dat je meer weet en daarom een gefundeerde keuze maakt waarop ze je zullen volgen. Awel, ik niet! :p

Imba heeft een voorgevoel over origineel, dat is mooi maar voor mij geen reden om hem te pakken.
Jij leidt iets af uit zijn posts, maar wilt niet zeggen wat.
Woopy heeft volgens mij geen idee wat dit spel inhoudt, en volgt gewoon jullie twee.
En Thielen, ja, die volgt, maar weet volgens mij ook niet goed waarom :p

Nee, ik wacht nog tot iemand mij een goede reden kan geven om op origineel te stemmen.

Mja nee gast, vorige ronde heb ik je vaak geloofd, gewoon omdat je het spel zo goed speelt, maar deze ronde wil ik gewoon niet dezelfde fouten maken, dus zo lang je geen duidelijke reden geeft waarom je op iemand stemt, volg ik je niet.

En ik vraag je al 5x waarom je op origineel stemt, maar je antwoord er nooit op. Sorry, maar dan lijk je in mijn ogen ook wel gewoon wat met de natte vinger te wijzen :p

En als je zegt dat je een hint ontcijferd hebt, laat je de andere mensen (die niet voor zichzelf denken) denken dat je meer weet en daarom een gefundeerde keuze maakt waarop ze je zullen volgen. Awel, ik niet! :p

Imba heeft een voorgevoel over origineel, dat is mooi maar voor mij geen reden om hem te pakken.
Woopy heeft volgens mij geen idee wat dit spel inhoudt, en volgt gewoon jullie twee.

Nee, ik wacht nog tot iemand mij een goede reden kan geven om op origineel te stemmen.

Lees mijn korte posts nog eens duidelijk, als het niet duidelijk is waarom je Suicide Sid of Orgineel moet stemmen moet jij wel een cult phag zijn. Daarnaast zou het passen in de code, welcome to earth my friend

vgqz60.jpg

Zoals ik al zei ben niet zo scherp nu... dus lees wel is over dingen heen... Orgineel past in het code profiel... daarnaast vind ik een paar posts vreemd... later in de middag zal ik ze wel quoten

Wat voor keuze..?

De duistere code is vaak geheim, want t is een code. Geheim is secret en maybe in ons geval topsycret.

Ja en Kane, Markrot en nog 1(vergeten op het moment dat ik dit typ) zijn 22. Het gaat in ieder geval tussen Orgineel en Suicide Sid als cult phag.. De dag en reacties moeten bepalen welke van de twee dit is. Ik wil niet verkeerd gokken net als bij z1000

Nee dat hoeft niet. Zoals ik 1-2 pagina's terug al zei is Orgineel of Suicide Sid de cult of wolf of iets slechts zoals tovenaar. Mogelijk beide of 1 van de 2. Ik vond het erg toevallig dat iedereen op Orgineel ging dus mijn stem gaat naar Suicide Sid (Ik ga zwemmen vanmiddag dus vandaar mijn vroege stem)

Oké, ik denk idd ook dat de code het dubbele van de leeftijd van de cultfags is, het bewijs is vrij duidelijk, maar dan zitten we wel met meer cults dan burgers maw, als jij origineel en suicide sid allebei naar voren schuift en ineens gaat iedereen op origineel, zonder nog maar naar Suicide Sid om te kijken, lijkt me dit wel vrij afgesproken spel. Zeker nu de Cults snel moeten handelen omdat de code het spel wel heel gemakkelijk maakt nu :roflol:

Ik wil je geloven en ga mijn stem dus waarschijnlijk ook uitbrengen op één van die twee. En ****er, als diegene die dood gaat geen cultist/wolf is, ben jij de volgende :p

En jup, ik ben ook een cultist, net zoals alle 19-jarigen hier :roflol:

Jij hebt nog niet eens gestemd jonge :o

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 12:35 ----------

Ga je roes uitslapen vriend, met jou valt op dit moment niet te rederenen :roflol:

het volgend spelletje post ik helemaal niet meer....dan breng ik alleen nog maar af en toe mijn stem uit wie er hangen moet. Ik heb gewoon geen geluk met dit spel :(

Dus jullie weten het al, volgend spel breng ik alleen nog maar mijn stem uit.That's it.

Zoals ik al zei Jorgyboy, vind ik het zelf ook toevallig dat iedereen op Orgineel springt en niemand meer Suicide Sid noemde die ik toch zeker wel aanhaalde. Vandaar gaat mijn stem op Suicide Sid.

Terug
Naar boven