MuscleMeat

Forumgame 3: Weerwolf

Als we dus op die cijfercombi afgaan, dan kom ik dus op Suicide Sid uit.

Hoop dat we tot 22.00 want ga zo weg en kan dan alleen afentoe op mobiel kijken.
Mijn vriendin vond het geen goede reden om thuis te blijven voor dit spel. :(

Zoals ik al zei Jorgyboy, vind ik het zelf ook toevallig dat iedereen op Orgineel springt en niemand meer Suicide Sid noemde die ik toch zeker wel aanhaalde. Vandaar gaat mijn stem op Suicide Sid.

even mezelf quoten, want nieuwe pagina is er. T is in ieder geval duidelijk dat de cults weer samen aan het werken zijn

edit: heb ik pagina terug al in het dikgedrukt gezet, het was meer een herhaling haha. (nu stemt orgineel op Suicide, fak dit man, straks volgen mensen en stem ik de verkeerde, het is in ieder geval 50% kans)

Als we dus op die cijfercombi afgaan, dan kom ik dus op Suicide Sid uit.

Hoop dat we tot 22.00 want ga zo weg en kan dan alleen afentoe op mobiel kijken.
Mijn vriendin vond het geen goede reden om thuis te blijven voor dit spel. :(

:roflol:

ik mocht ook niet thuisblijven om een vriendenmatch van belgie te kijken :roflol:

jullie liggen echt zwaar onder de sloef lol
:trollface:

even mezelf quoten, want nieuwe pagina is er. T is in ieder geval duidelijk dat de cults weer samen aan het werken zijn

edit: heb ik pagina terug al in het dikgedrukt gezet, het was meer een herhaling haha. (nu stemt orgineel op Suicide, fak dit man, straks volgen mensen en stem ik de verkeerde, het is in ieder geval 50% kans)

Was te verwachten hé, dankzij jou (geen verwijt ;) ) gaat of origineel eruit, of Suicide Sid en hij kan moeilijk op zichzelf stemmen.

Het is inderdaad 50% kans, als je gelijk hebt. Maar wat me nu net te binnen schiet; wat als alle 19-jarigen ( er zijn er 3/4 ofzo?) de resterende cults zijn?

Ik heb nog niks gestemd, Ik wil graag voor mijzelf denken. Ik twijfel aan de waarheid van die cijfers. Er zal wel een kern van waarheid in zitten.

Was te verwachten hé, dankzij jou (geen verwijt ;) ) gaat of origineel eruit, of Suicide Sid en hij kan moeilijk op zichzelf stemmen.

Het is inderdaad 50% kans, als je gelijk hebt. Maar wat me nu net te binnen schiet; wat als alle 19-jarigen ( er zijn er 3/4 ofzo?) de resterende cults zijn?

Ik gok dat er van de leeftijden ieder 1 cult is want die zouden beperkt blijven. Dus orgineel of sid, of jij of een ander.

Ik gok dat er van de leeftijden ieder 1 cult is want die zouden beperkt blijven. Dus orgineel of sid, of jij of een ander.

Dit lijkt me ook. Daarom ook sid of orgineel.

De code zou niet logisch zijn als het alleen op de 19-jarigen zou slaan.
Ik bedoel maar waarom dan subgenius?

inderdaad, cults werden beperkt gehouden.
dus 5/20 en dan nog de tovenaar die er een kan omzetten.

zou mooie verdeling zijn en dus denk ik per cijfer 1 cultphag

Damn, dit gaat ontaarden in origineel vs suicide sid. Ik heb eigenlijk niets ter mijner verdediging, noch ter origineels verdediging. Ik denk dat de dood van mij of van origineel wel wat duidelijk zal maken = de cijfercode klopt of klopt niet, want uit één geval -subgenius- kunnen we misschien enkel een voorzichtige maar geen zekere conclusie trekken. Of de dood van één van de anderen die in de cijfercode passen kan ook wat zeggen. Alleszins heb ik er alle reden toe om de cijfercode nog niet helemaal voor waar aan te nemen, maar ik vertrouw Remi bijvoorbeeld wel de volle 100% en ga zijn argumentatie wat proberen te volgen.

Wat zijn de tussenstanden van stemmen? Wie stemt zo wat op wie?

Damn, dit gaat ontaarden in origineel vs suicide sid. Ik heb eigenlijk niets ter mijner verdediging, noch ter origineels verdediging. Ik denk dat de dood van mij of van origineel wel wat duidelijk zal maken. Of van één van de anderen die in de cijfercode passen. Ik vertrouw Remi bijvoorbeeld wel de volle 100% en ga zijn argumentatie wat proberen te volgen.

Wat zijn de tussenstanden van stemmen? Wie stemt zo wat op wie?

Dat jij naar Remi trekt is voor mij dan ook wel duidelijk

Dat jij naar Remi trekt is voor mij dan ook wel duidelijk

Ja wat kan ik zeggen, we go way back sinds het eerste weerwolf spelletje en vertrouw hem nu eenmaal. Los van de tips van maxi vind ik dit gewoon een moeilijk spel, er valt niet echt een patroon te zien. Denk zelfs dat ik mijn stem deze ronde weer wil inhouden!

edit = het enige verdachte, los van de cijfercode van Maxi, dat ik heb gezien is de switch van beginner in de stemronde.

Ik moet wat eerder dit topic lezen, nu moet ik teveel pagina's terug :p.
ot: Ik denk inderdaad dat die cijfers de cultfags aangeven, 68doorgestreept? gaan we naar 58, wat aangeeft orgineel.
stem=orgineel

Ik moet wat eerder dit topic lezen, nu moet ik teveel pagina's terug :p.
ot: Ik denk inderdaad dat die cijfers de cultfags aangeven, 68doorgestreept? gaan we naar 58, wat aangeeft orgineel.
stem=orgineel

58 is ook suicide, haha er wordt echt niet nagedacht bij dit spel, we gaan weer dezelfde richting uit
als het toch deze 2 tegen elkaar wordt, gaat mn stem naar Suicide Sid

Ja wat kan ik zeggen, we go way back sinds het eerste weerwolf spelletje en vertrouw hem nu eenmaal. Los van de tips van maxi vind ik dit gewoon een moeilijk spel, er valt niet echt een patroon te zien. Denk zelfs dat ik mijn stem deze ronde weer wil inhouden!

Remi speelt het spel zo verdomd goed dat iedereen hem gewoon los volgt, zelfs wanneer hij nog een kater van de avond voordien heeft :roflol:

Terug
Naar boven