Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Remi speelt het spel zo verdomd goed dat iedereen hem gewoon los volgt, zelfs wanneer hij nog een kater van de avond voordien heeft![]()
Dit is ook waar natuurlijk, maar is wel een zwak argument om hem als schuldige aan te duiden. Voor mij is iedereen die aan de code beantwoord verdacht, mezelf incluis (want ben 29 x 2 = 58) vanuit jullie standpunt bekeken. Wat betreft "gedrag" is het enige verdachte dat ik gezien heb de switch in stem van fitness beginner.

Dit is ook waar natuurlijk, maar is wel een zwak argument om hem als schuldige aan te duiden. Voor mij is iedereen die aan de code beantwoord verdacht, mezelf incluis (want ben 29 x 2 = 58) vanuit jullie standpunt bekeken. Wat betreft "gedrag" is het enige verdachte dat ik gezien heb de switch in stem van fitness beginner.
Is er een lijst van wie aan de getallen in de code beantwoordt?
Zijn er mensen die nog verdacht verdedig en of stemgedrag hebben gemerkt? Gelieve het te melden. Kunnen we misschien een lijstje samenstellen van verdachten.
Zo ver is het:
Origineel
Fitness beginner
Suicide Sid
...
??Dat weet ik en daarom stem ik ook niet op Remi, maar ook nog niet op iemand anders. De getallen zijn bewijs nummer 1, maar de lijst is momenteel te lang om alleen maar cultisten te bevatten, dus er moeten onschuldige burgers bij zitten en die heb ik vorige ronde al genoeg weggestemd
En welke switch van fitness beginer?
1: bikers =??
2: Remi AFCA = 20
3: Luc M = 22
4: z1000 = dood
5: Buffalo billy = 19
6: Fitness beginer = 17
7: Thielen = 19
8: Biobeast = 20
9: Topsycret = 20
10: Subgenius = dood
11: Orgineel = 29
12: IMBAatwork = 31
13: Suicide Sid = 29
14: Rob p = dood
15: Woopy = 26
16: Lork = 24
17: Peerebaum = 20
18: Kane = 22
19: jorgyboy = 21
20: markrot = 20
Heb de mensen die aan de code voldoen in het zwart gezet.
---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 13:31 ----------
Zijn plotse switch van subgenius, een cult, naar z1000.
Voor mij gaat het tussen twee mensen: fitness, op basis van gerdag, en origineel op basis van de lijst en vanuit persoonlijke redenen.
was geen switch lol, ik was de hints aan het overlopen en kwam bij hem uit, maar daarna vond ik z1000 verdachter.
waarom zou ik als cult een mede cult eerst gaan zwart maken....
Fixed.1: bikers = n.v.t.
2: Remi AFCA = 20
3: Luc M = 22
4: z1000 = dood
5: Buffalo billy = 19
6: Fitness beginer = 17
7: Thielen = 19
8: Biobeast = 20
9: Topsycret = 20
10: Subgenius = dood
11: Orgineel = 29
12: IMBAatwork = 31
13: Suicide Sid = 29
14: Rob p = dood
15: Woopy = 26
16: Lork = 24
17: Peerebaum = 20
18: Kane = 22
19: jorgyboy = 21
20: markrot = 20
.
Er was geen enkel bewijs of hint richting z1000. Die switch naar een burger was ofwel bewust, ofwel puur een ongelukkige gok.
Die code is gewoon te makkelijk om verkeerd te interpreteren, dus vind ik het een te zwak argument om iemand op basis daarvan te beschuldigen.
Aan de hand van stemgedrag en argumentatie van hem en andere personen richting hem vind ik de volgende persoon het meest verdacht worden:
buffalo billy
Mensen die op z1000 hebben gestemd:
billy, beginner (wel na eerst hem verdedigd te hebben), woopy, ik
sid stuurde aan voor het stemmen op z (dan wel geprovoceerd)
Rob P was doodgemaakt, waarschijnlijk omdat hij teveel wist. Hij noemde billy en beginner als cultist.
Wolf liet hill billy expres in leven, volgens de text.
Mensen die op sub stemden:
Mensen die op subgenius hebben gestemd: imba, remi. (goodguys)
beginner stemde ook op hem, maar switchte op het laatste moment.
Die code is gewoon te makkelijk om verkeerd te interpreteren, dus vind ik het een te zwak argument om iemand op basis daarvan te beschuldigen.
Aan de hand van stemgedrag en argumentatie van hem en andere personen richting hem vind ik de volgende persoon het meest verdacht worden:
buffalo billy

, we zijn net de eerste stemronde door en meneer ziet een heel patroon in mijn stemgedrag, pro-profiler
.
Dit dus Sid:
EN hij stemde op z
EN rob noemde hem (die door de wolf is doodgemaakt, misschien omdat hij hem als gevaar beschouwde)
EN in de text liet de wolf hem met rust, duidelijk sympathieen
Hij is behoorlijk stil en de wijzer valt niet op hem. Dit klopt ook wel, want meestal opperen cultisten onschuldige mensen, en de burgers weten vaak van niets en schuiven dus ook niemand vooruit. Wat de consequentie is, dat de mensen waar op dit moment de wijzer op valt waarschijnlijk onschuldig zijn.
Bijvoorbeeld in het vorige spelletje, er gingen 100% burgers uit, en geen van de cultisten was ooit ter verdenking. Het zijn meest waarschijnlijk de stillen/schijnheiligen, waar we van denken dat ze het niet gedaan hebben.

Ok, is idd wel zo. Billy is ook wel verdacht dan!
Heb zelf even nagekeken wie er allemaal op z1000 heeft gestemd. En als we de stemming vergelijken met de code... Kunnen we dan conclusies trekken? Als de code de cultisten zijn, hebben de burgers zichzelf de das omgedaan...
Billy = z1000
Markrot = z1000
Imba = subgenius
Kane = z1000
Woopy = z1000
Lork = z1000
Beginner = z1000
biobeast = z1000
Geen eens sprake van organisatie... of misschien wel? Enige die zich buiten verdenking stelt is IMBA, maar die ene stem die niet richting z1000 ging is dan ook niet echt veel zeggend.
Alleen Lork en Billy komen in het lijstje voor en hun stem deed er zelfs niet toe! Ofwel zijn de cult phags helemaal niet bezig met organisatie ofwel interpreteren we iets fout.
Maxi zei aan het eind van dag 1 dat de truc met de 'toverballen' mislukt was.
Maw, zowel Lork als Billy kunnen cultisten zijn om twee redenen:
1) beide op een burger (jager!) gestemd, al was het natuurlijk wel de eerste ronde
2) beide komen in de code voor
.Maw, zowel Lork als Billy kunnen cultisten zijn om twee redenen:
1) beide op een burger (jager!) gestemd, al was het natuurlijk wel de eerste ronde
2) beide komen in de code voor
Momenteel, als ik de redenering van Markrot volg, is Billy de enige van de twee die nog een extra reden tegen zich heeft: in het verhaal beschermt de wolf hill billy.
Als ik moet kiezen tussen Lork en Billy, ga ik momenteel voor Billy.
Als ik moet kiezen tussen origineel en Sid, heb ik nog geen idee.