Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb in vorige games altijd al z1000 gestemd, weet niet waarom![]()

Terwijl de sluipschutter door het bos liep om zijn eerste slachtoffer te maken ontdekte hij een code die begraven lag onder het zand onder de dikke eik.
De duistere code
38, 42, 48, 58, 68
Het dorp is gedeeld door 2 kampen… De slechten en de goeden. Zullen de goeien de sluwigheden doorzien? Het was een vraag die nu nog moeilijk te beantwoorden viel.
De sluipschutter vervolgde zijn pad en klom op de hoogste heuvel. Daar aangekomen had hij zicht op het huis van een man genaamd Subgenius, de man die in de dag aan de dood ter nauwer nood was ontkomen door de stemming van gemeente kon nu een kogel gaan vangen met ze voorhoofd. Terwijl de kogel door de lucht sierde schrok subgenius en stond op, waardoor de kogel precies door ze hoofd vloog, het bloed spatte op de muren, de stukjes hersenen vlogen in het rond en het laatste wat hij kon zeggen was, wees sluw mijn medebroeders, wij staan een kans om deze burgers te verdoemen tot de eeuwige duisternis
het volgend spelletje post ik helemaal niet meer....dan breng ik alleen nog maar af en toe mijn stem uit wie er hangen moet. Ik heb gewoon geen geluk met dit spel
Dus jullie weten het al, volgend spel breng ik alleen nog maar mijn stem uit.That's it.
Oke hier hebben we de hint...maargoed... vinden jullie de hint niet te makkelijk? Je moet trouwens letten op t dikgedrukt... Denk dat er wel 1 cultist in staat... maar zal maxiamento serieus zo alle cultisten weggeven? Nee denk t niet, weet t trouwens wel zeker.
Kijk naar de laatste zin wij staan een kans om deze burgers te verdoemen tot de eeuwige duisternis
" Deze dus....... Duisternis, duistere code...
T zal me dus niks verbazen als er in die code een paar goede zitten..En ook iemand met een belangrijke rol... Mocht t wel allemaal cultisten zijn in de code, dan vind ik t srs erg makkelijk & eigelijk ook best teleurstellend
Oke hier hebben we de hint...maargoed... vinden jullie de hint niet te makkelijk? Je moet trouwens letten op t dikgedrukt... Denk dat er wel 1 cultist in staat... maar zal maxiamento serieus zo alle cultisten weggeven? Nee denk t niet, weet t trouwens wel zeker.
Kijk naar de laatste zin wij staan een kans om deze burgers te verdoemen tot de eeuwige duisternis
" Deze dus....... Duisternis, duistere code...
T zal me dus niks verbazen als er in die code een paar goede zitten..En ook iemand met een belangrijke rol... Mocht t wel allemaal cultisten zijn in de code, dan vind ik t srs erg makkelijk & eigelijk ook best teleurstellend
) zag staan 
Ik heb zoon idee dat suicide of orgineel en iig markrot en jorgyboy cult of iets zijn. ik had die vermoedens al en voor mijn gevoel bevestigt hun postgedrag dat ook.
Postgedrag zegt geen hol. Ik stem voorlopig op niemand, probeer geen definitieve conclusies te trekken en probeer mee te redeneren en doe dat op een open manier met de kaarten op tafel. Wat doe jij?
Postgedrag zegt meer als de hints, want daar snappen we allemaal geen zak van![]()
IMO, en ervaring uit vorige spelletjes:
Stemgedrag (georganiseerd verdedigen/ ten strijde trekken) > postgedrag > hints
Maar ja, zoals biobeast zegt, je moet voor jezelf nadenken! Denk dat de mensen die er van het eerste spelletje bij waren me wel kunnen beamen hierin.

[/COLOR]Ik heb een hint over de heks gegeven dus het zou kunnen