Fitness Seller

Forumgame 3: Weerwolf

ik heb in vorige games altijd al z1000 gestemd, weet niet waarom :roflol:

Terwijl de sluipschutter door het bos liep om zijn eerste slachtoffer te maken ontdekte hij een code die begraven lag onder het zand onder de dikke eik.

De duistere code

38, 42, 48, 58, 68

Het dorp is gedeeld door 2 kampen… De slechten en de goeden. Zullen de goeien de sluwigheden doorzien? Het was een vraag die nu nog moeilijk te beantwoorden viel.

De sluipschutter vervolgde zijn pad en klom op de hoogste heuvel. Daar aangekomen had hij zicht op het huis van een man genaamd Subgenius, de man die in de dag aan de dood ter nauwer nood was ontkomen door de stemming van gemeente kon nu een kogel gaan vangen met ze voorhoofd. Terwijl de kogel door de lucht sierde schrok subgenius en stond op, waardoor de kogel precies door ze hoofd vloog, het bloed spatte op de muren, de stukjes hersenen vlogen in het rond en het laatste wat hij kon zeggen was, wees sluw mijn medebroeders, wij staan een kans om deze burgers te verdoemen tot de eeuwige duisternis

Oke hier hebben we de hint...maargoed... vinden jullie de hint niet te makkelijk? Je moet trouwens letten op t dikgedrukt... Denk dat er wel 1 cultist in staat... maar zal maxiamento serieus zo alle cultisten weggeven? Nee denk t niet, weet t trouwens wel zeker.

Kijk naar de laatste zin wij staan een kans om deze burgers te verdoemen tot de eeuwige duisternis
" Deze dus....... Duisternis, duistere code...

T zal me dus niks verbazen als er in die code een paar goede zitten..En ook iemand met een belangrijke rol... Mocht t wel allemaal cultisten zijn in de code, dan vind ik t srs erg makkelijk & eigelijk ook best teleurstellend

• Topic Starter Topic Starter
het volgend spelletje post ik helemaal niet meer....dan breng ik alleen nog maar af en toe mijn stem uit wie er hangen moet. Ik heb gewoon geen geluk met dit spel :(

Dus jullie weten het al, volgend spel breng ik alleen nog maar mijn stem uit.That's it.

Ik stem op subgenius

Btw rustig aan het is maar een spelletje ;)

Bij teveel gezeur zal ik het hier bij laten en het geen volgende keer doen. Capiche? ;)

Was niet op sub gericht btw

Laatst bewerkt:
Oke hier hebben we de hint...maargoed... vinden jullie de hint niet te makkelijk? Je moet trouwens letten op t dikgedrukt... Denk dat er wel 1 cultist in staat... maar zal maxiamento serieus zo alle cultisten weggeven? Nee denk t niet, weet t trouwens wel zeker.

Kijk naar de laatste zin wij staan een kans om deze burgers te verdoemen tot de eeuwige duisternis

T zal me dus niks verbazen als er in die code een paar goede zitten..En ook iemand met een belangrijke rol... Mocht t wel allemaal cultisten zijn in de code, dan vind ik t srs erg makkelijk & eigelijk ook best teleurstellend

Ben ik blij dat je mij bijstaat in mijn aanmanen tot voorzichtigheid. Was een beetje bang (wat wil je ik sta samen met origineel mee in die lijst) dat je de code volledig zou omarmen!

Ik vind volgend gegeven (lijstje hieronder) ook belangrijk en kan daarbij fitness beginner zijn switch gewoon naar mijn gevoel niet negeren! In vorige spelletjes hebben we ook steeds op basis van dat gedrag het één en ander kunnen achterhalen.

Billy = z1000
Markrot = z1000
Imba = subgenius
Kane = z1000
Woopy = z1000
Lork = z1000
Beginner = z1000
biobeast = z1000

Edit: maar goed, ik bekijk het wel even hoe het draait. Ik ga even fappen, dus kan niet online komen.

Laatst bewerkt:
Ik heb zoon idee dat suicide of orgineel en iig markrot en jorgyboy cult of iets zijn. ik had die vermoedens al en voor mijn gevoel bevestigt hun postgedrag dat ook.

En daarom ben jij een goede speler... Je hebt je roes uitgeslapen en je ziet dingen staan die wij (ik zelfs niet na 100x lezen :roflol:) zag staan :p

Betekent nog altijd niet dat ik je volledig vertrouw, maar nu kunnen we tenminste op zoek naar een tweede reden om iemand eruit te stemmen, behalve de code. Ik kom dan steeds terug bij Billy?

Jullie mogen tot 10 uur stemmen.

Er stond in het tweede verhaal een hillbilly die geen kwaad deed of iets, dan denk ik juist dat billy burger is en we hem er dus in moeten laten.

Ah 10 uur it is... ben benieuwd wat het gaat worden.
Ik ben ff trainen.
Deadliftdag, op de hete zolder, als dat niet zweten word :cool:

Mooi dat het 10 is geworden.
Voor die tijd ben ik nog wel terug. Ben nu weer weg naar de volgende BBQ.
Voor iedereen denk AUB voor jezelf en neem niet over wat iedereen zegt (cultisten).

Ik heb zoon idee dat suicide of orgineel en iig markrot en jorgyboy cult of iets zijn. ik had die vermoedens al en voor mijn gevoel bevestigt hun postgedrag dat ook.

Postgedrag zegt geen hol. Ik stem voorlopig op niemand, probeer geen definitieve conclusies te trekken en probeer mee te redeneren en doe dat op een open manier met de kaarten op tafel. Wat doe jij?

Postgedrag zegt meer als de hints, want daar snappen we allemaal geen zak van :roflol:

Postgedrag zegt geen hol. Ik stem voorlopig op niemand, probeer geen definitieve conclusies te trekken en probeer mee te redeneren en doe dat op een open manier met de kaarten op tafel. Wat doe jij?

Ik ook, maar iedere keer proberen ze het op een andere persoon af te schuiven of daarover te beginnen. dat vind ik verdacht zoals ik al zei, maar iedereen moet zelf denken
en logisch nadenken

Postgedrag zegt meer als de hints, want daar snappen we allemaal geen zak van :roflol:

IMO, en ervaring uit vorige spelletjes:
Stemgedrag (georganiseerd verdedigen/ ten strijde trekken) > postgedrag > hints

Maar ja, zoals biobeast zegt, je moet voor jezelf nadenken! Denk dat de mensen die er van het eerste spelletje bij waren me wel kunnen beamen hierin.

IMO, en ervaring uit vorige spelletjes:
Stemgedrag (georganiseerd verdedigen/ ten strijde trekken) > postgedrag > hints

Maar ja, zoals biobeast zegt, je moet voor jezelf nadenken! Denk dat de mensen die er van het eerste spelletje bij waren me wel kunnen beamen hierin.

Dat zoiezo... alleen die hints zijn best moeilijk...

Ik heb een hint ontcijferd waarvan ik DENK dat t leid naar de identiteit van de heks. Ik kan dit natuurlijk niet vertellen:)

Ook die hill billy... wat leid naar buffalo billy...wrm woont die in een krot aan de buitenrand van t dorp? En niet in t dorp?

Nee nooit voor jezelf nadenken. Beste is om de kudde te volgen als een schaap

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 16:22 ----------

Ik heb een hint over de heks gegeven dus het zou kunnen

Terug
Naar boven