MuscleMeat

Forumgame 3: Weerwolf

Toen Daniel20, whiteknight, Peerebaum en kompanen aan de andere kant stonden, hebben ik, jij en Remi zich ook met hand en tand verzet, hoor. Terwijl het achteraf gezien compleet nutteloos was... en zij wisten dat nog ook. Voelde me wel serieus getrolled toen.

Het erge was, na de tweede ronde was de wolf bekend... en er viel gewoon niets tegen te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Oke... Volgend potje word suicide sid de dorpsgek... :trollface:

I'm in!

We zitten zo aan de twintig man:) misschien zitten we er al wel aan nu of houden we echt de dertig aan?

Jongens ik ga suicide een goeie rol geven dus wees verstandig suicide sid

ik ga toch meedoen, merk dat ik dit spel continu check dus kan ik evengoed meedoen

Het is een verslavend spel he :p

Dit keer niet vals spelen he!

Lijkt me niet dat mensen dat nog gaan doen. Zoals je in het vorige spel zag kan je daarmee je lelijk in de vingers snijden. En je kunt nog zo iemand vertrouwen het kan altijd een badguy zijn. (of worden! dankzij de tovenaar ;) )

No cheating guys. Ik geef de good guys dit keer meer speelruimte zodat het een echte uitdaging word voor beide partijen.

LOL krijg nu reactie van STTTTiiiiWWWaaaaZZZZ dat hij in Frankrijk was vorige pot en daarom niet kon reageren op mijn PM :)

Ik ben in voor de nieuwe game

Thx maxiamento 4 pm! :)

Wil zeker nog meedoen als dit kan! Iemand die me effe snel kan bijbrengen waarom spel 2 zo snel gedaan was?

Wil zeker nog meedoen als dit kan! Iemand die me effe snel kan bijbrengen waarom spel 2 zo snel gedaan was?

We (cultisten) waren op een gegeven moment in de meerderheid nadat er 7 burgers geëlimineerd waren... dus had geen zin meer voor de burgers om verder te spelen:)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: kane
Hoeveel spelers zitten we inmiddels al?

Terug
Naar boven