MuscleMeat

Forumgame 3: Weerwolf

Cultisten en wolf waren opvallend, maar de paar burgers die nog niet dood waren gingen mee in de suggesties van de cults en de wolf. Er was er eentje die nog een eigen mening had en die was die met hand en tand aan het argumenteren en aan het verdedigen. Puur leedvermaak dus :)

Nou nou.. zo opvallend was t nou ook weer niet.... Alleen de laatste 1 a 2 rondes, maar dat was ook omdat we wisten dat we al zouden winnen + dat t best logisch is dat naarmate t spel vordert de cultisten langzaamaan bekend worden.. zou ook een beetje triest zijn als dat niet zo was :). . Maar t viel beat mee.. Der was geen 1 cultist dood gegaan. Van de 20 spelers waren er 6 cultist :)

ok :)

Ik ga me in iedergeval dit spelletje een stuk meer op de achtergrond houden. Ik wil dit keer langer dan 2 minuten meespelen :laugh:

Minder posten = langer leven :laugh:

en nog een keer ter verduidelijking :D

word een rustig spelletje dit keer voor me :)

In mijn argumentatie had ik in mijn openingspost 3 cultisten genoemd die ook cultist waren en een vraag (als gek zijnde) gesteld aan z1000 betreffende biobeast en ben toen direct weggestemd :laugh:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik stem subgenius

2nieuwe rollen; gaat nog moeilijk worden dit

Cultisten en wolf waren opvallend, maar de paar burgers die nog niet dood waren gingen mee in de suggesties van de cults en de wolf. Er was er eentje die nog een eigen mening had en die was die met hand en tand aan het argumenteren en aan het verdedigen. Puur leedvermaak dus :)

I'm still mad, hehe

Kheb er zin in boys, yea

lol :laugh:

nou ja ik zal natuurlijk niet helemaal stil zijn heh ;)

In!!
Alleen als het niet te lang duurt :o
Ik begin dinsdag met mijn examens
Hoelang duurde de 2 vorige spelletjes?

Laatst bewerkt:
Nou nou.. zo opvallend was t nou ook weer niet.... Alleen de laatste 1 a 2 rondes, maar dat was ook omdat we wisten dat we al zouden winnen + dat t best logisch is dat naarmate t spel vordert de cultisten langzaamaan bekend worden.. zou ook een beetje triest zijn als dat niet zo was :). . Maar t viel beat mee.. Der was geen 1 cultist dood gegaan. Van de 20 spelers waren er 6 cultist :)

Tot de laatste ronde is er niemand geweest die de rol van Max door heeft gehad.
Zijn naam is zelfs niet genoemd.
Ook wist niemand dat Remi slecht was, zelfs na het spel hadden ze het niet door.

Ook wist niemand dat Remi slecht was, zelfs na het spel hadden ze het niet door.

Remi was nochtans obvious. Maxi was ook duidelijk slecht (maar je kon niet weten of hij wolf of cult was). Maar goed, duidelijk anarchist zijnde trok ik er mij niets van aan. Eigenlijk een beetje dom van maxi om mij op te vreten.

Hopelijk blijven er veel actieve spelers in dit keer, dat hele manipuleren en mind****ing is t leukste van t spel

• Topic Starter Topic Starter

Ik had jou, remi en bio op mijn cult lijstje, niemand geloofde mij!!

Terug
Naar boven