MuscleMeat

Forumgame 3: Weerwolf

Oef, dat schiet niet op...

Hey Maxi, je pm'de mij ivm met mijn rol. Wat bedoel je met "jouw rol is wlof"? Wat is een "wlof"?

ow zijn we al begonnen?

suicidepinda

wegens de vele pm's kom ik maar even in de thread zelf melden dat ik niet mee doe. ik snap dat jullie mij gezien mijn glansrollen in de eerste 2 episodes er graag weer bij hadden, maar helaas. het leven zonder te hoeven nadenken over wie een potentiële wolf is bevalt me wel. zeker nu de eerste zonnestralen ons verblinden bedank ik vriendelijk voor het aanbod. tijdens de barre verbitterde koudere periodes des levens wil ik mij graag scharen bij dit hechte genootschap, maar nochtans bevinden wij ons in andere jaargetijden. dikke kus boezemvrienden, pak de bezemvrienden, veeg mijn bezem bezem en vlieg op de stok van de gouden religies.

wegens de vele pm's kom ik maar even in de thread zelf melden dat ik niet mee doe. ik snap dat jullie mij gezien mijn glansrollen in de eerste 2 episodes er graag weer bij hadden, maar helaas. het leven zonder te hoeven nadenken over wie een potentiële wolf is bevalt me wel. zeker nu de eerste zonnestralen ons verblinden bedank ik vriendelijk voor het aanbod. tijdens de barre verbitterde koudere periodes des levens wil ik mij graag scharen bij dit hechte genootschap, maar nochtans bevinden wij ons in andere jaargetijden. dikke kus boezemvrienden, pak de bezemvrienden, veeg mijn bezem bezem en vlieg op de stok van de gouden religies.

Starter20

Cultphoggat

wegens de vele pm's kom ik maar even in de thread zelf melden dat ik weer graag mee doe. ik snap dat jullie mij gezien mijn glansrollen in de eerste 2 episodes er graag weer bij hadden, dus vandaar. het leven constant te hoeven nadenken over wie een potentiële wolf is bevalt me wel. zeker nu de eerste zonnestralen ons verblinden ga ik vriendelijk in op aanbod. tijdens de barre verbitterde koudere periodes des levens wil ik mij ook graag scharen bij dit hechte genootschap, maar nochtans bevinden wij ons in andere jaargetijden. dikke kus boezemvrienden, pak de bezemvrienden, veeg mijn bezem bezem en vlieg op de stok van de gouden religies.

Leuk dat je weer meedoet !

Ik wil ook nog wel een keertje meedoen.. denk ik. Werd behoorlijk pissed off door de burgers vorige ronde, al waren er uiteindelijk wel te weinig om het spelletje te winnen. (mede doordat ik zelf Lork en SubGenius wegstemde :p )

In!

Gaat nog druk worden!

• Topic Starter Topic Starter
20 spelers al. We kunnen eventueel al beginnen maar als jullie willen dat ik wacht doe ik dat. Nodig nog wat mensen uit eventueel

Vele checken niet dagelijks, waren bij vorige editie klachten van mensen die het gemist hadden. Zou dus nog even wachten. (ik lees het ook maar net hoor)

Begin dan zondag ochtend ofzo,
Bepaal iig maar al een dag en tijd dat we beginnen, misschien kan je dat ook in de OP zetten?

Trouwens top dat je het doet.

• Topic Starter Topic Starter
Ja iedere dag karma wordt gewaardeerd hoor guys :D

Je moet wat karmapunten over andere gebruikers verdelen voordat je Maxiamento opnieuw karma geeft.

Terug
Naar boven