AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Weekend van 29 en 30 juni zit ik sowieso op Graspop, dus als er nu meteen een nieuw spelletje volgt, doe ik sowieso niet mee. Komt me ook goed uit :)

Vond het eigenlijk wel leuk met de rollen. Verwarrend sowieso, maar er zaten wel veel leuke rollen tussen. Weet niet of het raden naar de rollen echt een toegevoegde waarde had. Al is het wel tof om halfweg het spel bv te ontdekken dat er een gekke rol als een zorro is :D
Zelfmoordterrorist was op zich ook tof, alleen heeft die rol een veel te grote impact als er ineens een pak spelers uitgaan. Zou ook een behoorlijke anticlimax zijn als de stemdag volop bezig is, en ineens blijkt dat een zelfmoordterrorist door stom toeval de wolf heeft uitgeschakeld.
Was alleszins wel leuk om eens verhalen die niet te serieus waren en vol humor zaten te lezen :)

Kane je had gewoon mij moete volgen, iedereen wist dat ik 100% goed was:D

Van Roth had ik wel het vermoeden in de laaste ronde dat hij bad was en Joey C ook.
Van Alley Cat al helemaal niet. Goed gespeeld alley.

Winnaar van het spel, lastig Rob G speelde weer erg goed, Alley Cat ook en Roth ook.
Dankjewel, eindelijk erkenning.

Ik vond mezelf ook best goed. Tot gisteren verdacht niemand me terwijl ik nochtans best actief was en ook redelijk wist te sturen.
Mede doordat ik op het laatst nog naar Kane ging ging Unknown eruit (uiteraard stemde ik als leugenaar ook gewoon op hem). Toen die gered werd heb ik echt met spullen gegooid. K*tstreek was dat. Op dag 1 stuurde ik al naar mijn mede-cults dat Unknown er zo snel mogelijk uit moest (dacht dat hij heel goed was namelijk, maar viel mee).

En heb samen met Woopy (;)) Stefanovich toch een paar keer redelijk beschermd.

Maar veel dingen waren ook toeval omdat de burgers nogal verdeeld waren.
Sjors26 zei:
Ik baal een beetje van de vrije tijd die ik ineens heb. Ik was zelfs productief vandaag. Godsamme.
Ik ook. Kan ook gewoon niet meer langer dan tien minuten werken zonder minimaal een keertje te refreshen.

Weekend van 29 en 30 juni zit ik sowieso op Graspop, dus als er nu meteen een nieuw spelletje volgt, doe ik sowieso niet mee. Komt me ook goed uit :)

Vond het eigenlijk wel leuk met de rollen. Verwarrend sowieso, maar er zaten wel veel leuke rollen tussen. Weet niet of het raden naar de rollen echt een toegevoegde waarde had. Al is het wel tof om halfweg het spel bv te ontdekken dat er een gekke rol als een zorro is :D
Zelfmoordterrorist was op zich ook tof, alleen heeft die rol een veel te grote impact als er ineens een pak spelers uitgaan. Zou ook een behoorlijke anticlimax zijn als de stemdag volop bezig is, en ineens blijkt dat een zelfmoordterrorist door stom toeval de wolf heeft uitgeschakeld.
Was alleszins wel leuk om eens verhalen die niet te serieus waren en vol humor zaten te lezen :)

Ik neem ook even een break, weet niet of ik het volgende spel meespeel.

Als ik straks zomervakantie heb, dan ik ga even een week leven zonder computer en telefoon. Even leven zoals vroeger:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.366

Zelfmoordterrorist was om een goede wat extra macht te geven. Een sterk wapen in de handen van een goede speler. Dit was vooral gedaan zodat wanneer de speler merkt dat de cults de macht aan het grijpen zijn en hij denkt dat iedereen weer goeie er aan het uitstemmen zijn, hij kan proberen wat cults op te doden zonder dat hij steun van anderen er voor nodig heeft. Systeem met dat hij zelf kan doodgaan was om te straffen als hij burger als doelwit had maar te vrijwaren als hij de juiste opblies.
Bv op de dag dat Remi iedereen manipuleerde op Daniel te stemmen zonder reden (en eerst nog op anderen allemaal zonder reden) dan zou een rol als de zelfmoordterrorist handig geweest zijn

wat was de oplossing van de boiler en die smilies dan?

Wat zou je gedaan hebben als de zelfmoordterrorist de wolf gedood had?
Halfweg de stemdag rond 15u ineens zeggen "jongens stop maar, de wolf is allang dood"? :o

edit: was er trouwens serieus een hint om te zeggen dat Remi een kleine lul heeft? :roflol:

Ga je ook de pm-hints uitleggen?

Iedereen bedankt voor het spelen!

Groeten!

Iedereen bedankt voor het spelen!

Groeten!

95 x karma gegeven

51 x ontvangen

not bad

mijne zal wat minder mooi uitvallen wat karma betreft :(

• #3.374
Wat zou je gedaan hebben als de zelfmoordterrorist de wolf gedood had?
Halfweg de stemdag rond 15u ineens zeggen "jongens stop maar, de wolf is allang dood"? :o

edit: was er trouwens serieus een hint om te zeggen dat Remi een kleine lul heeft? :roflol:

Ga je ook de pm-hints uitleggen?
Typ de Pm hints die je uitgelegd wilt hier ff aub, anders moet ik bijna 300 Pm's doorzoeken.
De kans dat de wolf vroeg dood gaat is er altijd :p kan evengoed met eerste stemming er al uit vliegen :p
Hij heeft toch een kleine lul??? Snap dus niet wat je vraag is

Typ de Pm hints die je uitgelegd wilt hier ff aub, anders moet ik bijna 300 Pm's doorzoeken.
De kans dat de wolf vroeg dood gaat is er altijd :p kan evengoed met eerste stemming er al uit vliegen :p
Hij heeft toch een kleine lul??? Snap dus niet wat je vraag is

volwassen opmerking man, stumperd

• #3.380
"What's in a bomb? That which we call a bomb by any other name would kill as much."
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

->tekst was (~moeilijk) indicatie dat hij goed zou kunnen zijn en ter afleiding van de makkelijk te raden foto die naar Jorgy verwees

------------

Black and white
Yellow and blue
Didn't you read the story?
Maybe it's true

Don't you know what the end of the story brings?
Didn't you read the horror of all ends, all those bad things?

Hoorde bij verhaal van nacht2. Opzettelijk heel moeilijk.
Black and white: tegengestelden, goed en slecht.
Dan een verwijzing naar het verhaal.
Koppel in het verhaal bestaat uit een goede en een slechte.
Zie ook Puth uit het verhaal -> einde ..th -> roth is de slechte. (woordspelingen met slecht en einde)

------------

Inge Schrama -> Sjors (cult) ook erg simpel op te lossen

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 14:53 ----------

Nee; ik deel mijn eigen uren in. Nu kan ik net zo goed werken.:(
Leuk om te doen probs.

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 14:54 ----------

Nog hints die iemand via PM heeft gehad en nog antwoord op wil?

Terug
Naar boven