MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.321
En ik blijf erbij ik was puzzelaar en geen burger, dus had het recht om te zeggen dat ik burger ben.
Je beredenering is zwaar onlogisch... Als ik van burger een upgrade had gehad naar cultist.. had ik dan ook niet mogen zeggen dat ik burger was omdat ik OOIT burger geweest ben?
Jij dikke zeveraar, velen dachten dat je burger was. Als puzzelaar ben je ook gewoon burger met een extratje dat je wat meer tips ontvangt (bovendien was je eerst dus ook écht burger)...
Was puur zodat je niet afgestraft zou worden dat je je rol vrijgeeft en dan nog "toevallig" onmiddellijk nadat Jimbooo rollen vrijgaf die hij niet mocht vrijgeven...

Post gewoon nog ff de hints die je gegeven hebt en laat het topic sluiten, want deze discussie gaat toch blijven duren :)

Voor de rest; in principe goed gespeeld van de cults én de wolf, maar om eerlijk te zijn is de weinige communicatie ook echt wel een voordeel. Niemand van de goede (of ik in ieder geval toch niet) wist dat er 2 groepen van 3 cults waren en dat er dus weinig samenspel kwam van de cults. Meestal ga je op zoek naar mensen die vaak hetzelfde stemmen, maar als enkel JoeyC met WWE en Roth kon communiceren én ze dan alledrie wat op de achtergrond blijven, is het natuurlijk zo goed als onmogelijk te weten dat zij slecht zijn. Sjors was dus ook maar een 'guess' omdat ze in mijn ogen deel uitmaakte van die 'culttrein', wat er uiteindelijk geen was.
Sjors en Roth communiceerden met elkaar, en JoeyC, wwe en ik communiceerden met elkaar.

Het kan lastiger zijn om ons daardoor te ontmaskeren maar we zouden natuurlijk niet zomaar allemaal hetzelfde gestemd hebben. Ik had in ieder geval graag gecommuniceerd met de andere cults.

Jimbooo zei:
Kijk eens naar mijn lijstje kerel, die klopt nagenoeg perfect en nee ik wist niet dat whami het spel nog verwarrender zou maken door Roth en Joeyc een slechte rol te geven die normaal gesproken goed hoort te zijn
Hij klopt redelijk ja, maar je had ook wel veel informatie gekregen.

Maar JoeyC was slecht en jij riep gisteren al een keer dat hij zeker goed was. Dacht je ook, maar klopte dus niet.
Daniel was ook 10.000% cult, klopte ook niet.

Ik heb mezelf gisteren behoorlijk weggegeven ja, dus die klopt. Stefanovich is nog steeds een gelukkige gok net als Orgineel destijds.

Van JoeyC had ik ook geen enkel idee. Wist zelfs amper dat hij meespeelde eigenlijk :p

Jij dikke zeveraar, velen dachten dat je burger was. Als puzzelaar ben je ook gewoon burger met een extratje dat je wat meer tips ontvangt...
Was puur zodat je niet afgestraft zou worden dat je je rol vrijgeeft en dan nog "toevallig" onmiddellijk nadat Jimbooo rollen vrijgaf die hij niet mocht vrijgeven...

Lul niet zo fking dom.. Als ik cultist was en mensen dachten dat ik goed was.. mag ik dan ook niet zeggen dat ik burger bent?

Ow dus jager, heks, meisje mogen allen niet zeggen dat ze burger zijn? Wat een onzin..

Daarbij zeg potverdomme iedereen dat ze burger zijn dus zie zoiezo het hele fking probleem niet..
Dat je al die shit nu gaat verdraaien om je gelijk te krijgen is gewoon fking triest..

Sjors en Roth communiceerden met elkaar, en JoeyC, wwe en ik communiceerden met elkaar.

Het kan lastiger zijn om ons daardoor te ontmaskeren maar we zouden natuurlijk niet zomaar allemaal hetzelfde gestemd hebben. Ik had in ieder geval graag gecommuniceerd met de andere cults.

Hij klopt redelijk ja, maar je had ook wel veel informatie gekregen.

Maar JoeyC was slecht en jij riep gisteren al een keer dat hij zeker goed was. Dacht je ook, maar klopte dus niet.
Daniel was ook 10.000% cult, klopte ook niet.

Ik heb mezelf gisteren behoorlijk weggegeven ja, dus die klopt. Stefanovich is nog steeds een gelukkige gok net als Orgineel destijds.

Beter een gelukkige gok op basis van een slecht geïnterpreteerde hint dan een gok gebaseerd op niets dan stemgedrag waar 90% van de burgers zich ook schuldig aan maakten...

• #3.327
Lul niet zo fking dom.. Als ik cultist was en mensen dachten dat ik goed was.. mag ik dan ook niet zeggen dat ik burger bent?

Ow dus jager, heks, meisje mogen allen niet zeggen dat ze burger zijn? Wat een onzin..

Daarbij zeg potverdomme iedereen dat ze burger zijn dus zie zoiezo het hele fking probleem niet..
Dat je al die shit nu gaat verdraaien om je gelijk te krijgen is gewoon fking triest..
Je blijft uit je net lullen... Jij verdraait alles.
Zoals je hele spelstijl, manipulatief, alles ombuigen in jouw voordeel, van hints ombuigen tot regels ombuigen. Enkel en alleen om iedereen aan je kant te krijgen zodat ze jou zouden volgen en niet doden.
En ik denk dat het voor velen duidelijk genoeg is hoe je alles ombuigde...

Iets waar velen kunnen aan relateren: mensen forceren en bang maken zodat ze je zouden volgen. Dit nadat je gered was en waardoor sommigen dachten dat je goed was. Verplicht je zowat iedereen je te volgen of ze zijn slecht of je gaat ze uitkakken. In die mate dat spelers, goed en slecht nauwelijks nog konden stemmen op wie ze wouden. Met je manipulatieve trucs, stemde zo uiteindelijk iedereen op wie jij wou dat ze stemden.

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 13:14 ----------

Post gewoon nog ff de hints die je gegeven hebt en laat het topic sluiten, want deze discussie gaat toch blijven duren :)
Niet onmiddellijk, komt er over een uur ofzo.

Laatst bewerkt:
Remi, naait hem nou eens gewoon :roflol:

Jij dikke zeveraar, je was eerst burger, je hebt opzettelijk je rol vrijgegeven om die reden die ik net noemde.
Je stuurde zelfs PM's naar mij om informatie te proberen ontfutselen op een sluikse manier...gelukkig had ik het door. NIEMAND anders heeft zoiets gedaan.
Tienduizend keer je zelfde stem herhalen, en op mensen gaan kakken die anders stemmen.
Groter lettertype gebruiken.
Tips opzettelijk omvormen naar degene die jij er uit wil, ook enkel en alleen zodat iedereen naar je zou luisteren.
Kijken naar profielpagina bezoekers en wie wanneer online is. (Wat iedereen kan doen, dus niet veel tegen te zeggen valt, maar ben jij ook weer de enige in)
...etc allemaal uit machtsgeilheid. Je kunt dit zogezegd het spel noemen maar niemand anders gaat zo ver om te proberen mensen bijna te forceren om je te volgen. Doel van dit spel is met argumenten en hints anderen eruit te stemmen, heb jij duidelijk niet gedaan...

Dood je uiteindelijk burger...ga je eigen rol verraden om zelf niet gekeeld te worden...

Je kan het proberen verstoppen maar ik had je helemaal door.
Zonder partij te willen kiezen voor UnknownDBB, maar uhm... zo wordt het spel nu éénmaal gespeeld hoor.

Ik zie persoonlijk niet echt op welke manier Remi de regels heeft overtreden. Iedereen wist al wel dat hij burger was. Niet omdat hij dat zei, maar doordat zorro hem had gered.

• #3.330
Iedereen wist al wel dat hij burger was. Niet omdat hij dat zei, maar doordat zorro hem had gered.
Niemand kon dat zeker weten. Van JoeyC dachten ook sommigen dat ie goed was bv.
En zorro wist niemand van dat hij enkel goeden kon redden, men kon het enkel vermoeden.
Sommigen twijfelden ook nog wel wat aan Unknown...zeker nadat hij Daniel er uit flikkerde...dus gaat hij zn rol verraden....

Zonder partij te willen kiezen voor UnknownDBB, maar uhm... zo wordt het spel nu éénmaal gespeeld hoor.

Ik zie persoonlijk niet echt op welke manier Remi de regels heeft overtreden. Iedereen wist al wel dat hij burger was. Niet omdat hij dat zei, maar doordat zorro hem had gered.

Dat klopt en ik zat op het randje met mijn hint dat 't wel goed kwam als tie goed was. Dat had alsnog bullshit kunnen wezen, maar er kwam daarna een kaart met zorro en daarvan de mogelijkheden. Toen was t 100% duidelijk.

Zoals je hele spelstijl, manipulatief, alles ombuigen in jouw voordeel, van hints ombuigen tot regels ombuigen. Enkel en alleen om iedereen aan je kant te krijgen zodat ze jou zouden volgen en niet doden.

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 13:14 ----------

Niet onmiddellijk, komt er over een uur ofzo.

Tja hints ombuigen en medespelers aan je kant proberen krijgen is natuurlijk deel van het spel, daar kan je moeilijk iets op zeggen. In dat opzicht speelt hij het ook goed, want iedereen volgt hem wel steeds.
Regels ombuigen hoort daar niet bij natuurlijk.
Ik moet wel zeggen dat de manier waarop de laatste stemronde verliep, ook de reden is dat ik niet veel zin meer heb in een volgend spelletje. Ik had zo mijn eigen ideeën op wie te stemmen (wat correct bleek te zijn), en zowel Remi als z1000 schilderen me af als de grootste idioot van het spel, terwijl zij wel degenen waren die op de verkeerde mensen aan het stemmen waren achteraf gezien... Ze zeiden het niet letterlijk, alhoewel het bij z1000 soms niet veel scheelde, maar zo kwam het wel over. Zie het als huilen, maar op die manier is het voor mij niet meer leuk.

Kane je had gewoon mij moete volgen, iedereen wist dat ik 100% goed was:D

Van Roth had ik wel het vermoeden in de laaste ronde dat hij bad was en Joey C ook.
Van Alley Cat al helemaal niet. Goed gespeeld alley.

Winnaar van het spel, lastig Rob G speelde weer erg goed, Alley Cat ook en Roth ook.

Iets waar velen kunnen aan relateren: mensen forceren en bang maken zodat ze je zouden volgen. Dit nadat je gered was en waardoor sommigen dachten dat je goed was. Verplicht je zowat iedereen je te volgen of ze zijn slecht of je gaat ze uitkakken. In die mate dat spelers, goed en slecht nauwelijks nog konden stemmen op wie ze wouden. Met je manipulatieve trucs, stemde zo uiteindelijk iedereen op wie jij wou dat ze stemden.

Dit hoort toch allemaal het spel... t*ring man... waarom haal je dit erbij... dit is gewoon een speelstijl.

Iedereen heeft een t*fus hekel aan mn speelstijl dus dat is niks nieuws.
Manipuleren doe ik inderdaad, hoort nou eenmaal bij het spel..

Omdat dit nu als kritiekpunt aan te halen is natuurlijk makkelijk scoren bij de spelers want het heeft dit keer slecht uitgepakt.. Maar 9 van de 10 pakt het goed uit en dan hoor je ze niet.

Maar ik begrijp niet zo goed waarom je dit aanhaalt, want dit hoort allemaal bij het spel..

Edit: en wees nou is specifiek welke regels zijn "verbogen"

En ga nou niet weer zeggen " ja je hebt rol verraden" want dat is gewoon onzin.
Zoals ik al zei je beredenering is totaal onlogisch. Puzzelaar mag niet zeggen dat ie burger is, maar de jager meisje en heks mogen dat wel.
Als de puzzelaar de enige rol is die niet mag zeggen dat ie burger is dan moet je dat in de regels zetten en niet achteraf gaan b**chen omdat het je achteraf toch niet bevalt als het wel gedaan wordt

Laatst bewerkt:
  • #3.335
Ik moet wel zeggen dat de manier waarop de laatste stemronde verliep, ook de reden is dat ik niet veel zin meer heb in een volgend spelletje. Ik had zo mijn eigen ideeën op wie te stemmen (wat correct bleek te zijn), en zowel Remi als z1000 schilderen me af als de grootste idioot van het spel, terwijl zij wel degenen waren die op de verkeerde mensen aan het stemmen waren achteraf gezien... Ze zeiden het niet letterlijk, alhoewel het bij z1000 soms niet veel scheelde, maar zo kwam het wel over. Zie het als huilen, maar op die manier is het voor mij niet meer leuk.
Dat is ook net wat ik bedoel, met zijn manipulatieve gedrag sloot hij iedereen uit om nog hen eigen spel te kunnen spelen. Hij verplichte zowat iedereen om hem te volgen.
Zoiets is natuurlijk niet moeilijk om zich te proberen uitlullen maar ik hoop dat je dit net zoals mij inziet.

Mensen proberen je te laten volgen is deel van het spel. Maar dan door argumenten en hints op te lossen. Remi deed chantage en manipulatie en uiteindelijk zelfs regels te buigen.
Alsof hij de enige is die dit speelt en iedereen hem altijd moet volgen. Lukt het niet dan gooit hij er nog wat extra manipulatie in en desnoods ook de regels wat gaan buigen om toch maar zijn gelijk te krijgen. Werkelijk voor niets terugdeinzen om zijn gelijk te krijgen en iedereen hem te laten volgen.

Laatst bewerkt:
Mogen we nu eigenlijk eens weten vanwaar de stemmen op stefanovitch kwamen? Misschien heldert dat wat op in deze discussie. Als je hints had die overduidelijk naar hem als wolf verwijzen, is het nog te begrijpen dat je zo hard probeerde om iedereen op hem te krijgen.

En dan zou ik meteen ook wel eens willen weten wat de mensen bezielde die dan maar gewoon meestemden zonder enig argument "want Remi zal het wel weten" ???

Terug
Naar boven