XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ik heb overigens 10 juni als startdatum gestemd omdat dat de vroegste datum was :p
Later is voor mij ook geen enkel probleem.

Ik heb overigens 10 juni als startdatum gestemd omdat dat de vroegste datum was :p
Later is voor mij ook geen enkel probleem.

Ik ook maar heb ooK maandag 17 Juni gestemd.. mochten mensen problemen hebben met de startdatum 10 juni dan heb ik liever dat ie op 17 juni wordt gespeeld en niet op Vrijdag of zaterdag.. Ik ben dan 9 van de 10x uit of wat dan ook en het is best vervelend om het begin van het spel te missen.

In.

Inderdaad ook geen voorstander om net voor of tijdens een weekend te starten. Heb het vorige spel de eerste 2 dagen zo ook amper kunnen volgen.

Hoe zit het met dat rollen raden? Is het de bedoeling dat je in het topic gaat raden (kan nadelig zijn als iedereen een hint naar de jager doorheeft ofzo) of gaat dat via pm? Is het de bedoeling om de onbekende rollen te raden zodat die bekendgemaakt kunnen worden?

Ik ook maar heb ooK maandag 17 Juni gestemd.. mochten mensen problemen hebben met de startdatum 10 juni dan heb ik liever dat ie op 17 juni wordt gespeeld en niet op Vrijdag of zaterdag.. Ik ben dan 9 van de 10x uit of wat dan ook en het is best vervelend om het begin van het spel te missen.

Dit heb ik inderdaad ook wel.
Doordeweeks ben ik actiever als in het weekend :)

Startdatum is me om het even, als het maar af is voor juli, dan heb ik waarschijnlijk aanzienlijk minder tot geen tijd meer.

• Topic Starter Topic Starter
Ik was actiever in t volgen van forumgame 13 thread dan >50% van de spelers ;) Deed alleen niet mee omdatk geen idee had wat ervan te verwachten. ^^
Noted ;)

Moest je nog vragen hebben mag je ze natuurlijk altijd stellen.

Over het verhaal, zij die hier al wat langer rondhangen snappen het beter :D

Hoeveel tijd stop je in zo een spel? Ik zie dat het wel populair is hier

In.

Inderdaad ook geen voorstander om net voor of tijdens een weekend te starten. Heb het vorige spel de eerste 2 dagen zo ook amper kunnen volgen.

Hoe zit het met dat rollen raden? Is het de bedoeling dat je in het topic gaat raden (kan nadelig zijn als iedereen een hint naar de jager doorheeft ofzo) of gaat dat via pm? Is het de bedoeling om de onbekende rollen te raden zodat die bekendgemaakt kunnen worden?
Zijn geen tips over wie welke rollen heeft
Maar tips over welke onbekende rollen er zijn
Als de rol geraden wordt, wordt deze rol (deels) bekend worden maar NIET wie deze heeft ;)

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 12:24 ----------

10 minuten per dag is genoeg, meer mag natuurlijk en als je bv wolf (of andere speciale rol) bent maken dat je op tijd je kills doorgeeft.
(al ga ik daar heel flexibel in zijn: wolf kan al (lang) op voorhand zijn kill naar me de doorsturen (bv moest hij de rest van de dag weg moeten) en kan daarbij voorwaarden stellen zoals: als speler x sterft bij stemming dan dood ik persoon y maar als blabla gebeurt dan persoon z)

Laatst bewerkt:
Ik stem Orgineel, omdat hij zich nog niet heeft aangemeld !

In.

Al zie ik niet echt wat voor toevoeging dat raden naar rollen juist heeft.
Extra tip enkel voor jou alleen ;) en dan leer je meer over het spel.
In het begin is het eerder een mysterie maar gaandeweg wordt alles steeds duidelijker, zeker als bepaald rollen geraden worden.

Alle rollen meteen bekend maken zou afdoen van de ervaring, maar ze laten raden brengt geleidelijk aan nieuwe inzichten :) zo blijft het nieuw. En het is niet het enige dat wat extra content geeft aan 'burgers'.

Dit spel is ontworpen om 'saaie burger zijn' tegen te gaan en heb ook vele andere dingen die sommige mensen enigszins vervelend vonden bij vorige edities proberen tegengaan.

Enige nadeel is dat sommige onbekend rollen dit gevoel wel eens zouden kunnen veroorzaken: ???
Maar daar tegen is oa het raden van de rollen, voor als er eens iets minder verwachts gebeurt, dat men weet hoe het komt. En de kans dat de slechten iets onverwachts doen gebeuren is laag, omdat dit vervelend zou kunnen zijn voor de spelers.

Nou ja, kga niet te veel meer over zeggen vooraleer ik dingen ga verraden. Maar ik denk dat alles op zijn plaats zal vallen als het gespeeld wordt. En hetgeen ik nu zeg de mensen enkel bang maakt voor niets, ook al probeer ik ze niet bang te maken :p.

Zie ook het thema van deze editie, daar weet je ook niet steeds op voorhand wat er exact gaat gebeuren, maar wie sterft staat meestal wel al vast :) -> beste tip over speelstijl zou ik zeggen (exclusief wolfkills uiteraard, dit gaat over de doden door stemming)

Enkele PM's verstuurd naar mensen die vroeger meegedaan hebben :P

10 minuten my ass. Je hebt sowieso al 15 - 30 minuten nodig om alle shit te lezen. Dan moet je een stem uitbrengen. En dan speel je minimaal mee.

Als je het echt leuk vindt (en dat vindt iedereen die een beetje intensief mee speelt), dan kan je er best veel tijd mee kwijt zijn. Als je wat invloed uit wilt oefenen in het spel kan je niet om half 9 nog even wat theorieën gaan rondstrooien (of ze moeten Biobeast verdacht maken, want iedereen wil hem wel bouncen).

Met 10 minuten per dag kan je het spel spelen, maar heb je waarschijnlijk geen flauw benul wat er speelt.

Met een uur wordt het leuker. En heb je waarschijnlijk geen flauw benul wat er speelt.

10 minuten my ass. Je hebt sowieso al 15 - 30 minuten nodig om alle shit te lezen. Dan moet je een stem uitbrengen. En dan speel je minimaal mee.

Als je het echt leuk vindt (en dat vindt iedereen die een beetje intensief mee speelt), dan kan je er best veel tijd mee kwijt zijn. Als je wat invloed uit wilt oefenen in het spel kan je niet om half 9 nog even wat theorieën gaan rondstrooien (of ze moeten Biobeast verdacht maken, want iedereen wil hem wel bouncen).

Met 10 minuten per dag kan je het spel spelen, maar heb je waarschijnlijk geen flauw benul wat er speelt.

Met een uur wordt het leuker. En heb je waarschijnlijk geen flauw benul wat er speelt.
Vééééél spelen heeft niet altijd zn voordelen. Iemand die bv 20 minuten gelezen heeft kan goed genoeg op de hoogte zijn en zal meer op zn gut feeling stemmen of volgens tips. Terwijl iemand die veel speelt zal meer beïnvloed zal raken en het sneller helemaal niet meer zal weten. Stemmen volgens gut feeling heeft (met mijn speelstijl zeker) in mijn ogen bewezen vaak het beste te zijn. Vaak genoeg duidelijke tips gezien die 's ochtends ontcijferd werden en de actiefste spelers zijn het al allemaal vergeten tegen de avond :roflol:
:) ieder zijn stijl natuurlijk ;)

heb tot die week van de 19daar examens. woensdag 19de beginnen lijkt mij goed, vroeger kan ik niet meedoen (prioriteiten, sorry guyssss) :(

Vééééél spelen heeft niet altijd zn voordelen. Iemand die bv 20 minuten gelezen heeft kan goed genoeg op de hoogte zijn en zal meer op zn gut feeling stemmen of volgens tips. Terwijl iemand die veel speelt zal meer beïnvloed zal raken en het sneller helemaal niet meer zal weten. Stemmen volgens gut feeling heeft (met mijn speelstijl zeker) in mijn ogen bewezen vaak het beste te zijn. Vaak genoeg duidelijke tips gezien die 's ochtends ontcijferd werden en de actiefste spelers zijn het al allemaal vergeten tegen de avond :roflol:

Dat is zeker waar :roflol:

Maar zelf denken te weten op wie je moet stemmen, is niet genoeg. Je moet ook nog eens anderen meekrijgen in je idee, anders ben je er niets mee. Op je eentje stem je er namelijk niemand uit. En het is in dat overtuigen en discussiëren dat veel tijd gaat kruipen.

Terug
Naar boven