In.
Al zie ik niet echt wat voor toevoeging dat raden naar rollen juist heeft.
Extra tip enkel voor jou alleen

en dan leer je meer over het spel.
In het begin is het eerder een mysterie maar gaandeweg wordt alles steeds duidelijker, zeker als bepaald rollen geraden worden.
Alle rollen meteen bekend maken zou afdoen van de ervaring, maar ze laten raden brengt geleidelijk aan nieuwe inzichten

zo blijft het nieuw. En het is niet het enige dat wat extra content geeft aan 'burgers'.
Dit spel is ontworpen om 'saaie burger zijn' tegen te gaan en heb ook vele andere dingen die sommige mensen enigszins vervelend vonden bij vorige edities proberen tegengaan.
Enige nadeel is dat sommige onbekend rollen dit gevoel wel eens zouden kunnen veroorzaken:

Maar daar tegen is oa het raden van de rollen, voor als er eens iets minder verwachts gebeurt, dat men weet hoe het komt. En de kans dat de slechten iets onverwachts doen gebeuren is laag, omdat dit vervelend zou kunnen zijn voor de spelers.
Nou ja, kga niet te veel meer over zeggen vooraleer ik dingen ga verraden. Maar ik denk dat alles op zijn plaats zal vallen als het gespeeld wordt. En hetgeen ik nu zeg de mensen enkel bang maakt voor niets, ook al probeer ik ze niet bang te maken

.
Zie ook het thema van deze editie, daar weet je ook niet steeds op voorhand wat er exact gaat gebeuren, maar wie sterft staat meestal wel al vast

-> beste tip over speelstijl zou ik zeggen (exclusief wolfkills uiteraard, dit gaat over de doden door stemming)