AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Whami, schrijf je mij even uit? Ik ben enkel 'in' indien game ten vroegste woensdag 19 juni begint. Anders ben ik out. Tijdens men examens kan ik echt niet goed meespelen...

• Topic Starter Topic Starter
Maar zelf denken te weten op wie je moet stemmen, is niet genoeg. Je moet ook nog eens anderen meekrijgen in je idee, anders ben je er niets mee. Op je eentje stem je er namelijk niemand uit. En het is in dat overtuigen en discussiëren dat veel tijd gaat kruipen.
Ja dat's wel waar.
1 iemand gaat dat probleem niet hebben :roflol:

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 14:01 ----------

Whami, schrijf je mij even uit? Ik ben enkel 'in' indien game ten vroegste woensdag 19 juni begint. Anders ben ik out. Tijdens men examens kan ik echt niet goed meespelen...
17de gaat ook niet? 17de leek mij het beste. Is ook goed voor de meeste die al vroeger kunnen.
19 is nog niet uitgesloten.

Omdat het de eerste keer is dat je meedoet:

Je hebt ELKE dag van het spel zeker 10 minuten nodig dat je actief zou moeten zijn om degelijk te kunnen mee spelen. Reken er op dat het spel plus minus 7 dagen duurt.
Door je in te schrijven verbind je je ertoe, een rol als bv de wolf of een andere belangrijke rol met volle inzet te spelen. Dit betekend dat je elke dag voor de tijdslimiet, de naam van iemand doorstuurt, moest je wolf zijn en actief meespeelt (~3 posts gemiddeld per dag).

Gaat dit voor je lukken? Zo ja, dan ben je ingeschreven voor alle rollen (zoals iedereen die tot nu zich ingeschreven heeft) en verzeker je me dus dat je actief zal zijn.

Omdat het de eerste keer is dat je meedoet:

Je hebt ELKE dag van het spel zeker 10 minuten nodig dat je actief zou moeten zijn om degelijk te kunnen mee spelen. Reken er op dat het spel plus minus 7 dagen duurt.
Door je in te schrijven verbind je je ertoe, een rol als bv de wolf of een andere belangrijke rol met volle inzet te spelen. Dit betekend dat je elke dag voor de tijdslimiet, de naam van iemand doorstuurt, moest je wolf zijn en actief meespeelt (~3 posts gemiddeld per dag).

Gaat dit voor je lukken? Zo ja, dan ben je ingeschreven voor alle rollen (zoals iedereen die tot nu zich ingeschreven heeft) en verzeker je me dus dat je actief zal zijn.

I can confirm, i have teveel free time.

Ik moet mijn afstudeerverslag maken, maar wil ook wel wat lol dus doe mee

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 15:00 ----------

Oh RobG, mij bouncen. Schaamteloos

Ik moet mijn afstudeerverslag maken, maar wil ook wel wat lol dus doe mee

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 15:00 ----------

Oh RobG, mij bouncen. Schaamteloos

Wanneer kunnen we nou eens een keertje samen cultje spelen Bio? (so homo)

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 15:41 ----------

newinthegame?
suuske?
SJORS26??
supersized?
kimi2 (al was die wel inactief)
temendes?
roth speelde toch ook wel eens mee?

• Like
Waarderingen: kane

newinthegame?
suuske?
SJORS26??
supersized?
temendes?

Suus141 doet zoiezo mee

in, tnx voor pm

voorkeur op 17 juni, heb week van 10 juni ook nog eea van assessment enzo, en weekend van 14 juni wss niet veel thuis :p

snap overigens niet goed de rol van feeks, mag die 1x vragen aan whami en dan 2 dagen niet? of maandag vragen naar wolf, dinsdag vragen naar speler, woensdag niks en dan donderdag weer wolf enz?

newinthegame?
suuske?
SJORS26??
supersized?
temendes?

Liever niet

• Like
Waarderingen: kane

newinthegame?
suuske?
SJORS26??
supersized?
kimi2 (nah, inactief)
temendes?
Enkele PM's verstuurd naar mensen die vroeger meegedaan hebben :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 16:34 ----------

snap overigens niet goed de rol van feeks, mag die 1x vragen aan whami en dan 2 dagen niet? of maandag vragen naar wolf, dinsdag vragen naar speler, woensdag niks en dan donderdag weer wolf enz?
Per 3 dagen op gelijk welk moment:
1 keer vragen van gelijk wie of hij de wolf is, met ja/nee antwoord
1 keer de rol van gelijk wie vragen, met de rol van die spelers (wat die ook is) als antwoord.
Mag ze enkel niet allebij tegelijk vragen (1 power per dag max, volgende dag kan dan andere gebruikt worden...)

Vb'den
A
Dag 1: is Whami de Wolf? -> Ja
Dag 2: Wat is de rol van Rob G? -> Burgerdoder
Dag 3: Mag niets vragen
Dag 4: Wat is de rol van Biobeast? -> Strontschepper
Dag 5: / (vraagt niets)
Dag 6: is Suus de Wolf? -> Nee

B
Dag 1: / (vraagt niets)
Dag 2: / (vraagt niets)
Dag 3: Wat is de rol van Biobeast? -> Klerenmaker
Dag 4: Wat is de rol van lloydapony? -> Vuilnisman
Dag 5: Is Whami de wolf? -> Nee
Dag 6: is Suus de Wolf? -> Ja

17de gaat ook niet? 17de leek mij het beste. Is ook goed voor de meeste die al vroeger kunnen.
19 is nog niet uitgesloten.

Vrees er voor. Heb zowel de 19e als de 21e nog examens, dus erg veel tijd over heb ik niet. 10 min per dag uiteraard wel, maar mezelf kennende speel ik meer. /addict

Tenzij Unknown weer de irritante ******* gaat uithangen, en mij er weer in de eerste ronde uit kickt.

jorgyboy

Gaat dit gehele spel van gelijk wie de Belgische taal geschreven worden?

deelnemers
0. Whami​

!. Unknowndbb ok
2. Z1000 ok
3. Alley wolf ok
4. Daniel20 ok
5. Snepke1990 ok
6. Lloydatoni ok
7. Markrot ok
8. Wallied ok
9. Rob g ok
10. Jimbooo ok
11. Imbaathome ok
12. Quibus ok
13. Golderado ok
14. Biobeast ok
15. Woopy ok
16. Kane ok
17. Wwe ??
18. Orgineel ??
19. Joeyc ok
20.
21.
22.
23.
24

25.​
Ik heb al een hint ontdekt. Denk dan ook niet dat het spel erg lang gaat duren ...

Datum maakt voor mij niet zoveel uit.

Terug
Naar boven