- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Jij doet echt zo hard je best om unknownDBB eruit te krijgen eh.
Waarom eigenlijk?
Remi zit zo safe als wat. Ik stem niet eens op hem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij doet echt zo hard je best om unknownDBB eruit te krijgen eh.
Waarom eigenlijk?
Dit is verdacht.
Deze speler moeten we in de gaten houden...

K*tK*t!!!
Denk na gasten. Willen jullie dit echt? Jullie kunnen nu nog op freaking huge stemmen. Inactief als de pest.
Whami mag van mij letterlijk in de tekst zetten DE HINT klopt als hij zou kloppen. Pakken jullie me morgen alsnog!
K*tK*t!!!
Denk na gasten. Willen jullie dit echt? Jullie kunnen nu nog op freaking huge stemmen. Inactief als de pest.
Whami mag van mij letterlijk in de tekst zetten DE HINT klopt als hij zou kloppen. Pakken jullie me morgen alsnog!
lol. 9 stemmen voor UnknownDBB en nog wat andere her en der verspreidt.

als whami zegt dat ie dat gaat doen stem ik wel op freak
K*tK*t!!!

Je zei dat hij de meeste stemmen had in de hoop dat mensen alsnog op hem zouden stemmen.Remi zit zo safe als wat. Ik stem niet eens op hem.
als whami zegt dat ie dat gaat doen stem ik wel op freak

Drukke dag vandaag en ik snap er helemaal geen zak meer van. Dit is echt niet te volgen gewoon
Je zei dat hij de meeste stemmen had in de hoop dat mensen alsnog op hem zouden stemmen.
Dit vind ik verdacht.
JoeyC, Penose, Rob G, UnknownDBB, jimbooo, IMBAatwork, SuuS141, z1000, Golderado
Kom op!!!!!![]()
Ja jonge, wat moet ik nog meer doen. Poster van je maken en voor mijn raam hangen. Ik heb mijn best gedaan.
Je was wel gewoon online vandaag bio. Tot een uur of kwart voor 6. Is het topic (gemakshalve) een beetje aan je voorbij gegaan?
---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:52 ----------
Rob G moeten we in de gaten houden...