AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
K*tK*t!!!

Denk na gasten. Willen jullie dit echt? Jullie kunnen nu nog op freaking huge stemmen. Inactief als de pest.
Whami mag van mij letterlijk in de tekst zetten DE HINT klopt als hij zou kloppen. Pakken jullie me morgen alsnog!

LEZEN

Freaking huge

K*tK*t!!!

Denk na gasten. Willen jullie dit echt? Jullie kunnen nu nog op freaking huge stemmen. Inactief als de pest.
Whami mag van mij letterlijk in de tekst zetten DE HINT klopt als hij zou kloppen. Pakken jullie me morgen alsnog!

Ik heb het geprobeerd mede burger. Maar ze willen je hangen. You me-me-make my eyes rain.

K*tK*t!!!

Tiktak:mad::mad::mad::(:(:(

Er is nog 1 rol aan de bad zijde onbekend. Dat klopt toch whami?

nja laat ik dan op zn minst zijn laatste wens invullen,

FREAKING HUGE

als blijkt dat orgineel echt goed is ga ik echt keihard wtf wtf roepen en ben ik blij dat ik niet mee heb gedaan aan zijn executie:mad:

hoop dat unknown dan ook kan delen wat we daarna extra te weten zijn gekomen zodat ik morgen wel een nuttige stem uit kan brengen

inbe4 we gaan allemaal dood

Drukke dag vandaag en ik snap er helemaal geen zak meer van. Dit is echt niet te volgen gewoon

Je was wel gewoon online vandaag bio. Tot een uur of kwart voor 6. Is het topic (gemakshalve) een beetje aan je voorbij gegaan?

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:52 ----------

Je zei dat hij de meeste stemmen had in de hoop dat mensen alsnog op hem zouden stemmen.

Dit vind ik verdacht.

Rob G moeten we in de gaten houden...

JoeyC, Penose:), Rob G, UnknownDBB, jimbooo, IMBAatwork, SuuS141, z1000, Golderado

Kom op!!!!!???

Freaking Huge

Vooruit : Freaking huge.

kom dan b*ch. IRL had je stompen gekregen

tumblr_ml3j93VXUi1qdm5ngo1_r1_400.gif

Oh boy, als we nu weer een inactieve burger eruit kegelen in de eerste ronde terwijl we duidelijk met 3 mogelijke slechten zitten, ga ik echt men 'klak oepfretten'.

Je was wel gewoon online vandaag bio. Tot een uur of kwart voor 6. Is het topic (gemakshalve) een beetje aan je voorbij gegaan?

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:52 ----------

Rob G moeten we in de gaten houden...

Ik heb ff bij xxl gepost, maar ik heb te weinig tijd gehad om echt mee te spelen. En killy eventjes nog en dat was t.

Terug
Naar boven