Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tussenband.
Freaking Huge
Kane
Alley Wolf
4 x Jimbooo
4 x UnknownDBB
7 x Orgineel
Wie zegt er dat ik daar nog niet aan begonnen benWhami begin maar alvast met je verhaal, veel verandering gaat er niet komen denk ik..

Binnenband is zo ordinair

Heb maar 1x alleywolf staan?
Heb maar 1x alleywolf staan?
note: ik tel enkel van vandaag, nie van voor 0:00
tremendes en ****up huge hebben volgens mij op hem gestemd.
---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:32 ----------
lol. Krijgen we om 00:00 uur al een verhaaltje, of morgen pas Whami?
tremendes en ****up huge hebben volgens mij op hem gestemd.
Doe dat man. De hint bevat 7 cijfers die perfect achtereenvolgens kloppen (waarvan de kans dat ie niet klopt dus extreem klein is) en volgens whami moet een hint die naar een speler wijst de cult zijn. Met andere woorden orgineel is duidelijk cult, dat jij van die vergezochte complottheorietjes gaat bedenken om mij eruit te stemmen slaat toch nergens op, al denk ik dat je niet slecht bent. Stem mij er maar uit joh, dan zijn jullie helemaal nergens morgen
Tussenband.
Freaking Huge
Kane
Alley Wolf
4 x Jimbooo
4 x UnknownDBB
8 x Orgineel
het is FREAKING HUGE en als je op hem zoekt in dit topic vind je 2 posts van hem en geen van beide stemt hijtremendes en ****up huge hebben volgens mij op hem gestemd.

Weetk iemand poste net tegelijk met mij met Orgineel stem

Doe dat man. De hint bevat 7 cijfers die perfect achtereenvolgens kloppen (waarvan de kans dat ie niet klopt dus extreem klein is) en volgens whami moet een hint die naar een speler wijst de cult zijn. Met andere woorden orgineel is duidelijk cult, dat jij van die vergezochte complottheorietjes gaat bedenken om mij eruit te stemmen slaat toch nergens op, al denk ik dat je niet slecht bent. Stem mij er maar uit joh, dan zijn jullie helemaal nergens morgen